Duplikat faktury za 15 PLN :)

Data: 2009-02-26 14:07:59
Autor:
Duplikat faktury za 15 PLN :)
Właśnie się dowiedziałem, że wystawienie duplikatu faktury nie wchodzi w cenę
samej sprzedawanej usługi, ale stanowi dodatkową usługę za 15 PLN.
Oczywiście oryginał dokumentu do mnie droga mailową nie dotarł.
Nie wiem z kogo winy, ale w takim momencie to chyba pozostaje zawiadomienie do
właściwego US ?
Co o tym myślicie ?

Sprawdż w cenniku czy 15zł jest za wystawienie czy za *wysłanie*. Mam wrazenie że to drugie. Choć w rozmowach z konsultantem zazwyczaj się usłyszy, że za wystawienie.

Duplikat faktury za 15 PLN :)