Duplikat karty.

Data: 2019-04-25 06:20:03
Autor: Dawid Rutkowski
Duplikat karty.
Zamawialiście kiedykolwiek duplikat?
Ja pierwszy raz teraz w oranżadzie po zmianie na kompakt (jeszcze lepiej brzmi "bidet") finanse.
Oczywiście karta przyszła jeszcze z logo oranżady - to przecież mBąk^2, mimo że przy zamawianiu wyraźnie mówiłem, że chcę z nowym wizerunkiem (a dziasiaj dostałem info, że nie ma jeszcze nowych wizerunków i nie wiadomo, kiedy będą - choć na zdjęciach na stronie już są - a drugi raz nie chciało mi się dzwonić, bo długo czekałem - ale może mogło być warto, bo mBąk to rzeczywiście party-line, przy każdej rozmowie możesz dowiedzieć się na ten sam temat co innego).

Ale do rzeczy - karta ma ten sam numer - więc jakby duplikat - ale nową datę ważności - czyli do od teraz za 5 lat - z tego wynika też inne CVC2.
Więc czy to jest duplikat czy jednak nie?
Innymi słowy - czy zamawialiście kiedyś duplikat i czy miał ten sam numer (to raczej oczywiste, ale kto wie) i tą samą datę ważności? A jeśli ta sama data, to czy również to samo CVV2/CVC2?

Data: 2019-04-25 23:31:04
Autor: Dominik 'Rathann' Mierzejewski
Duplikat karty.
Date: Thu, 25 Apr 2019 15:20:03
From: Dawid Rutkowski
[...]
Innymi słowy - czy zamawialiście kiedyś duplikat i czy miał ten sam
numer (to raczej oczywiste, ale kto wie) i tą samą datę ważności? A
jeśli ta sama data, to czy również to samo CVV2/CVC2?

Ja zamawiałem (Citi) i dostałem z tym samym numerem i datą ważności.
Starego CVC nie pamiętam.

Pozdrawiam,
Dominik
--
Fedora   https://getfedora.org  |  RPM Fusion  http://rpmfusion.org
There should be a science of discontent. People need hard times and

Data: 2019-04-26 00:58:26
Autor: Dawid Rutkowski
Duplikat karty.
W dniu piątek, 26 kwietnia 2019 01:31:05 UTC+2 użytkownik Dominik 'Rathann' Mierzejewski napisał:

> [...]
> jeśli ta sama data, to czy również to samo CVV2/CVC2?

Ja zamawiałem (Citi) i dostałem z tym samym numerem i datą ważności.

Jak widać mBąk nie traci formy - "u nas dostaniesz to, o czym inni nawet nie pomyśleli".

Data: 2019-04-26 11:09:37
Autor: J.F.
Duplikat karty.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:105212f1-795e-4c57-ac28-fb49078ef89c@googlegroups.com...
> [...]

Starego CVC nie pamiętam.

Jak widać mBąk nie traci formy - "u nas dostaniesz to, o czym inni nawet nie pomyśleli".

A jaki byl powod zamowienia duplikatu ?

Bo jak karta z BZ do mnie nie dotarla, to bank bez zastanawiania wyslal nowa, nowy numer, nowa data, z biezacej produkcji.

Ale chyba dobrze, bo jakby ktos te koperte przechwycil ... to chyba lepiej, ze taka karta jest juz nieaktualna.
Te na chip powinny byc odporne, bo zakladam, ze jest tam jakis unikalny nr, i bank go sprawdza przy operacjach.
A moze zbytnim optymista jestem ?

Ale juz na pasku magnetycznym jest raczej tylko ten widoczny numer.
A do innych operacji wystarcza same dane ... no i teraz dodatkowe zabezpieczenia typu 3D secure.

Wiec wcale bym sie nie zdziwil, ze wiele bankow przyjmuje, ze"duplikat karty" bedzie mial wszystko inne :-)

Szczegolnie, ze .. po co przysylac duplikat, ktoremu zostalo np 3 miesiace waznosci ?

J.

Data: 2019-04-27 00:05:10
Autor: Akarm
Duplikat karty.

Ja pierwszy raz teraz w oranżadzie po zmianie na kompakt (jeszcze lepiej brzmi "bidet") finanse.

A cóż to takiego, ten bidet finanse?

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl

Data: 2019-04-27 00:21:55
Autor: Dawid Rutkowski
Duplikat karty.
Dawne orange finanse.
Ale to wiedza czysto teoretyczna, w bidecie już niczego nie założysz, do likwidacji - a szkoda :(

Data: 2019-04-27 20:26:20
Autor: Akarm
Duplikat karty.
Dawne orange finanse.
Ale to wiedza czysto teoretyczna, w bidecie już niczego nie założysz, do likwidacji - a szkoda :(

Google nic nie wyrzucają, żadnych informacji bankowych, po wpisaniu bidet finanse ani bidet orange. Podaj jakiś link do tego bidetu.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl

Data: 2019-04-27 12:29:15
Autor: Dawid Rutkowski
Duplikat karty.
To się nazywa teraz "kompakt finanse".
A bidet, bo podobnie jak kompakt, znajdować się może w łazience.

Data: 2019-04-28 01:17:05
Autor: Akarm
Duplikat karty.
To się nazywa teraz "kompakt finanse".
A bidet, bo podobnie jak kompakt, znajdować się może w łazience.

Żałosne.
Domyślam się, że pisząc kompakt masz na myśli sedes kompaktowy.
Wiesz, że w łazience również może znajdować się ręcznik, lustro, mydło albo nawet szczoteczka do zębów? Czyli równie dobrze, nazwałbyś konto szczoteczka do zębów, ale dlaczego akurat chciałbyś mu przyporządkować nazwę jakiegoś sprzęt łazienkowego?

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl

Data: 2019-04-28 00:12:07
Autor: Dawid Rutkowski
Duplikat karty.
Czep się mBąka za użycie niepolskiego słowa "kompakt".
I koniecznie daj znać o wynikach ;P
A może wolałbyś wynilowe finanse?
Lub lustrzankowe albo limuzynowe?

Duplikat karty.