Duplikat karty.

Data: 2019-04-25 23:31:04
Autor: Dominik 'Rathann' Mierzejewski
Duplikat karty.
Date: Thu, 25 Apr 2019 15:20:03
From: Dawid Rutkowski
[...]
Innymi słowy - czy zamawialiście kiedyś duplikat i czy miał ten sam
numer (to raczej oczywiste, ale kto wie) i tą samą datę ważności? A
jeśli ta sama data, to czy również to samo CVV2/CVC2?

Ja zamawiałem (Citi) i dostałem z tym samym numerem i datą ważności.
Starego CVC nie pamiętam.

Pozdrawiam,
Dominik
--
Fedora   https://getfedora.org  |  RPM Fusion  http://rpmfusion.org
There should be a science of discontent. People need hard times and

Data: 2019-04-26 00:58:26
Autor: Dawid Rutkowski
Duplikat karty.
W dniu piątek, 26 kwietnia 2019 01:31:05 UTC+2 użytkownik Dominik 'Rathann' Mierzejewski napisał:

> [...]
> jeśli ta sama data, to czy również to samo CVV2/CVC2?

Ja zamawiałem (Citi) i dostałem z tym samym numerem i datą ważności.

Jak widać mBąk nie traci formy - "u nas dostaniesz to, o czym inni nawet nie pomyśleli".

Data: 2019-04-26 11:09:37
Autor: J.F.
Duplikat karty.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:105212f1-795e-4c57-ac28-fb49078ef89c@googlegroups.com...
> [...]

Starego CVC nie pamiętam.

Jak widać mBąk nie traci formy - "u nas dostaniesz to, o czym inni nawet nie pomyśleli".

A jaki byl powod zamowienia duplikatu ?

Bo jak karta z BZ do mnie nie dotarla, to bank bez zastanawiania wyslal nowa, nowy numer, nowa data, z biezacej produkcji.

Ale chyba dobrze, bo jakby ktos te koperte przechwycil ... to chyba lepiej, ze taka karta jest juz nieaktualna.
Te na chip powinny byc odporne, bo zakladam, ze jest tam jakis unikalny nr, i bank go sprawdza przy operacjach.
A moze zbytnim optymista jestem ?

Ale juz na pasku magnetycznym jest raczej tylko ten widoczny numer.
A do innych operacji wystarcza same dane ... no i teraz dodatkowe zabezpieczenia typu 3D secure.

Wiec wcale bym sie nie zdziwil, ze wiele bankow przyjmuje, ze"duplikat karty" bedzie mial wszystko inne :-)

Szczegolnie, ze .. po co przysylac duplikat, ktoremu zostalo np 3 miesiace waznosci ?

J.

Duplikat karty.