Duplikat karty według Polbanku

Data: 2011-01-03 22:31:07
Autor: xbartx
Duplikat karty według Polbanku

Coraz bardziej przychylam się do grupowej nazwy tego banku czyli nie Polbank tylko Półbank.

Moja kolejna historia wygląda tak. Polbank-Era zaczęła szwankować w taki sposób, że przeciągnięcie paska przez czytnik (tak co 4/5 raz) nie zawsze działa. Trzeba ponowić próbę a najlepiej go przetrzeć, ot po prostu się pasek magnetyczny mocno wyeksploatował. Jako, że duplikat jest płatny napisałem reklamację, że chciałbym otrzymać duplikat, ale nie chcę płacić, bo swojej winy tutaj nie widzę. Dzisiaj zadzwonił Pan i poinformował mnie, że reklamacja rozpatrzona pozytywnie i czy chcę otrzymać duplikat. Ja się oczywiście zgodziłem a Pan powiedział, że wyślą pocztą. Wtedy jeszcze nie wiedziałem, że właśnie pozbawiłem się swojej kk. Próbowałem jak osioł zapłacić za coś na allegro chyba z 7 raz (sic!) a teraz jak się zalogowałem to widzę w systemie kolejny numer kk czyli mam już 3, bo do tej pory miałem kk Polbank-Era i do niej Mini PayPass. Wychodzi na to, że moja aktualna kk została zastrzeżona i wysłano mi nową kartę. Tak sobie myślę, że jakiś geniusz stwierdził, że skoro wydanie nowej karty w miejsce zastrzeżonej w moim przypadku, nic nie kosztuje, to tak zrobimy i wtedy będzie wilk syty i owca cała. Tak właśnie mniej więcej wygląda w Półbanku wydanie "duplikatu karty".

Data: 2011-01-03 15:05:32
Autor: fiki
On 3 Sty, 23:31, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Coraz bardziej przychylam się do grupowej nazwy tego banku czyli nie
Polbank tylko Półbank.

Moja kolejna historia wygl±da tak. Polbank-Era zaczęła szwankować w taki
sposób, że przeci±gnięcie paska przez czytnik (tak co 4/5 raz) nie zawsze
[...]
otrzymać duplikat. Ja się oczywi¶cie zgodziłem a Pan powiedział, że wy¶l±
poczt±. Wtedy jeszcze nie wiedziałem, że wła¶nie pozbawiłem się swojej
kk. Próbowałem jak osioł zapłacić za co¶ na allegro chyba z 7 raz (sic!)
a teraz jak się zalogowałem to widzę w systemie kolejny numer kk czyli
mam już 3, bo do tej pory miałem kk Polbank-Era i do niej Mini PayPass.
Wychodzi na to, że moja aktualna kk została zastrzeżona i wysłano mi now±
kartę. Tak sobie my¶lę, że jaki¶ geniusz stwierdził, że skoro wydanie
nowej karty w miejsce zastrzeżonej w moim przypadku, nic nie kosztuje, to
tak zrobimy i wtedy będzie wilk syty i owca cała. Tak wła¶nie mniej
więcej wygl±da w Półbanku wydanie "duplikatu karty".

Xenocide

niestety wydanie duplikatu karty to karta z nowym numerem. tez tak
mialem. chociaz konsultant polbanku twierdzil ze numer karty bedzie
ten sam.

Data: 2011-01-03 15:29:41
Autor: MK
[...]

A czy przypadkiem nowe karty z mikroprocesorem nie sa wydawane z
nowymi numerami?
Jak zakup do 50 PLN to mozesz sprobowac zaplacic stickerem, u mnie sie
to doskonale sprawdza. Troche uciazliwe jest to ograniczenie do 50
pln, ale z drugiej strony nie trzeba sie obawiac wyplywu danych :).

MK

Data: 2011-01-04 07:31:11
Autor: xbartx
Dnia Mon, 03 Jan 2011 15:29:41 -0800, MK napisał(a):

A czy przypadkiem nowe karty z mikroprocesorem nie sa wydawane z nowymi
numerami?

No właśnie podejrzewam, że o to chodzi i dostanę kartę z chipem, więc zmieni się nr więc to nie jest duplikat, tylko po cholera konsultant się mnie pytał czy chcę duplikat?

Jak zakup do 50 PLN to mozesz sprobowac zaplacic stickerem, u mnie sie
to doskonale sprawdza. Troche uciazliwe jest to ograniczenie do 50 pln,
ale z drugiej strony nie trzeba sie obawiac wyplywu danych :).

No wiem, ale akurat chciałem zapłacić zdalnie a tu dupa.

--
xbartx

Data: 2011-01-04 08:44:54
Autor: darnok
On 2011-01-04 00:29, MK wrote:

A czy przypadkiem nowe karty z mikroprocesorem nie sa wydawane z
nowymi numerami?

nie sa.
nowa karta z chipem jako kontynuacja starej ktorej sie waznosc skonczyla, ma dokladnie ten sam numer, nowa date waznosci i nowy cvv.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2011-01-04 08:48:54
Autor: xbartx
Dnia Tue, 04 Jan 2011 08:44:54 +0100, darnok napisał(a):

nie sa.
nowa karta z chipem jako kontynuacja starej ktorej sie waznosc
skonczyla, ma dokladnie ten sam numer, nowa date waznosci i nowy cvv.

Może kontynuacje i nie są ale duplikaty już tak. Moja do tej pory miała końcówkę 2019 a teraz widzę w systemie się pojawiło 2027. --
xbartx

Data: 2011-01-04 20:26:09
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
xbartx pisze:

[...]

Ja już 4 duplikaty dostawałem - i za każdym razem była to karta z nowym numerem. I - tak jak u Ciebie - za każdym razem był to numer o 8 większy niż poprzedni. :-)

--
MiCHA

Data: 2011-01-04 22:19:18
Autor: xbartx
Dnia Tue, 04 Jan 2011 20:26:09 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

Ja już 4 duplikaty dostawałem - i za każdym razem była to karta z nowym
numerem. I - tak jak u Ciebie - za każdym razem był to numer o 8 większy
niĹĽ poprzedni. :-)

Ja właśnie zaglądnąłem do TOiP i mam wrażenie, że w Półbanku należałoby jakieś kursy przeprowadzić z języka polskiego i generalnie z etymologii niektórych słów.
Ten zwrot jeszcze jestem w stanie zrozumieć:

"Opłata za wydanie duplikatu karty lub Minikarty Era PayPass na wniosek Posiadacza = 15 pln"

Ale tego to juĹĽ nie pojmujÄ™:

"Opłata za wydanie duplikatu Karty w miejsce karty skradzionej = 0 pln"

Jak można wydawać komuś duplikat skoro jego kartę ktoś ukradł przecież to jest nielogiczne. Wychodzi, że dla Półbanku wydanie karty klientowi to jest duplikat a że ona ma inny nr etc czyli jakby nie patrzeć duplikatem to raczej już nie jest, to już mało istotny szczegół. Pomijam już, że obie te czynności wydanie "duplikatu" są de facto tym samym tylko, że za jedną się płaci a za drugą nie ot taka mała szarada aby klient ćwiczył swój umysł i czujność.

Data: 2011-01-04 23:41:09
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-01-04 23:19, xbartx pisze:

[...]

Abstrahując od wydawania duplikatu karty zagubionej, to - tak sobie gdybam - może bank w przypadku próby zamówienia duplikatu ze względu na kradzież poprosi o papier z policji? Jeżeli by tak było, to w momencie gdy klient sobie kartę zniszczył, albo zgubił, to za to zapłaci, a jeżeli mu ukradziono, to bank wyda mu ją bezpłatnie.

Data: 2011-01-04 23:59:02
Autor: Wronik

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości

[...]

    Czepiasz siÄ™. Wiadomo, ze chodzi o drugÄ… kartÄ™ (o takiej samej
funkcjonalności) w miejsce utraconej.

obie te czynności wydanie "duplikatu" są de facto tym samym tylko, że za
jedną się płaci a za drugą nie ot taka mała szarada aby klient ćwiczył
swój umysł i czujność.

    Ale o co ci chodzi, zeby bylo odwrotnie, lub placić za wszystko lub
calkiem nie placić ? Przecież jest jasno napisane za co się płaci. No może
niezbyt jasno dla półinteligentow, ktorzy korzystają z Półbanku.

Data: 2011-01-05 07:49:44
Autor: xbartx
Dnia Tue, 04 Jan 2011 23:59:02 +0100, Wronik napisał(a):

    Czepiasz siÄ™. Wiadomo, ze chodzi o drugÄ… kartÄ™ (o takiej samej
funkcjonalności) w miejsce utraconej.

JesteĹ› pracownikiem/rzecznikiem tego banku czy jak?

<http://www.slownik-online.pl/
kopalinski/3BD9AF807D7613D2412565BA0022CCA0.php>

https://secure.wikimedia.org/wikipedia/pl/wiki/Duplikat

    Ale o co ci chodzi, zeby bylo odwrotnie, lub placić za wszystko lub
calkiem nie placić ? Przecież jest jasno napisane za co się płaci. No
może niezbyt jasno dla półinteligentow, ktorzy korzystają z Półbanku.

Chodzi o to, że według TOiP za tę samą czynność tylko różnie zapisaną raz bank chce opłaty a raz nie.
Osobiste wycieczki to sobie zostaw na swoje domowe dyskusje no chyba, że chcesz koniecznie dostać się do KFa to daj znać.

--
xbartx

Data: 2011-01-05 09:08:31
Autor: Robert Kois
Duplikat karty według Polbanku
Dnia Wed, 5 Jan 2011 07:49:44 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

Chodzi o to, że według TOiP za tę sam± czynno¶ć tylko różnie zapisan± raz bank chce opłaty a raz nie.

No ale w czym problem? Jak ukradn± to bank idzie ci na rękę i wydaje now±
kartę za darmo. A jak sobie poci±łe¶ nożyczkami dla zabawy (albo chcesz do
klaserka) to płać. Pytanie co robi± w przypadku uszkodzenia (w sumie opłata
jest tylko gdy karta zostanie wydana na _wniosek posiadacza_, jak
zawnioskuje oddział to powinno być za darmo ;)).

--
Kojer

Data: 2011-01-05 00:38:18
Autor: luc
Duplikat karty według Polbanku
On 5 Sty, 09:08, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:
Dnia Wed, 5 Jan 2011 07:49:44 +0000 (UTC), xbartx napisa (a):

> Chodzi o to, e wed ug TOiP za t sam czynno tylko r nie zapisan raz
> bank chce op aty a raz nie.

No ale w czym problem? Jak ukradn to bank idzie ci na r k i wydaje now
kart za darmo. A jak sobie poci e no yczkami dla zabawy (albo chcesz do
klaserka) to p a . Pytanie co robi w przypadku uszkodzenia (w sumie op ata
jest tylko gdy karta zostanie wydana na _wniosek posiadacza_, jak
zawnioskuje oddzia to powinno by za darmo ;)).

Powiedziałem, że karta się zużyła (wytarty pasek), bo nadawała się
tylko do transakcji internetowych.
Opłaty nie pobrali.

pzdrwm
luc

Data: 2011-01-05 08:47:14
Autor: xbartx
Duplikat karty według Polbanku
Dnia Wed, 05 Jan 2011 09:08:31 +0100, Robert Kois napisał(a):

No ale w czym problem?

Chodzi o to, że jak ukradną kartę to się zastrzega i dostaję nową - przynajmniej tak jak w każdym normalnym banku, bo w Polbanku dostaniesz "duplikat". Jeżeli jednak sam popsułeś sobie kartę i zawnioskujesz o duplikat, to zapłacisz i dostaniesz "duplikat" a la Polbank czyli po prostu zastrzegą Twoją kartę i wydadzą Ci nowy plastik z nowym numerem, który jakby nie patrzeć i go naciągać duplikatem nie jest.
Czy to jest problem tego nie wiem. W normalnych bankach są mniej więcej jasne zapisy:

Wydanie nowej karty w miejsce skradzionej/zgubionej/zastrzeĹĽonej = xx pln
Wydanie duplikatu karty na wniosek klienta = xx pln

--
xbartx

Data: 2011-01-18 20:55:13
Autor: Gotfryd Smolik news
Duplikat karty według Polbanku
On Tue, 4 Jan 2011, xbartx wrote:

Jak można wydawać komu¶ duplikat skoro jego kartę kto¶ ukradł przecież to
jest nielogiczne.

  Może to ten sam geniusz wymy¶lił, który dla odmiany urzędowo nakazał
robienie kopii o innej tre¶ci niż "oryginał" w przypadku faktur VAT? ;)
(a wydawałoby się, że powinno chodzić po prostu o "egzemplarze").

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-01-04 23:42:01
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-01-04 20:26, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

Ja już 4 duplikaty dostawałem - i za każdym razem była to karta z nowym
numerem. I - tak jak u Ciebie - za każdym razem był to numer o 8 większy
niĹĽ poprzedni. :-)

Czy duplikat ma nową datę ważności?

Data: 2011-01-04 00:24:59
Autor: luc
[...]

Tak to u nich już jest (miałem tak ponad rok temu):
http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/fa7d82630c79e3d6?hl=pl

pzdrwm
luc

Data: 2011-01-04 09:32:04
Autor: Robert Kois
Duplikat karty według Polbanku
Dnia Mon, 3 Jan 2011 22:31:07 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

Tak sobie my¶lę, że jaki¶ geniusz stwierdził, że skoro wydanie nowej karty w miejsce zastrzeżonej w moim przypadku, nic nie kosztuje, to tak zrobimy i wtedy będzie wilk syty i owca cała. Tak wła¶nie mniej więcej wygl±da w Półbanku wydanie "duplikatu karty".

Nie, oni tak maj±. Dla nich duplikat to nowa karta z nowym numerem.
Chyba nawet kiedy¶ tu o tym pisałem.

--
Kojer

Data: 2011-01-04 08:50:32
Autor: xbartx
Duplikat karty według Polbanku
Dnia Tue, 04 Jan 2011 09:32:04 +0100, Robert Kois napisał(a):

Nie, oni tak majÄ…. Dla nich duplikat to nowa karta z nowym numerem.
Chyba nawet kiedyś tu o tym pisałem.

He he to jakaś paranoja! Wychodzi więc na to, że w TOiP są dwie różne pozycję, które w praktyce są dokładnie tym samym i za jedno się płaci a za drugie nie - Półbank jak nic he he.

--
xbartx

Data: 2011-01-04 23:35:16
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-01-04 09:32, Robert Kois pisze:

Nie, oni tak maj±. Dla nich duplikat to nowa karta z nowym numerem.
Chyba nawet kiedy¶ tu o tym pisałem.

A co widzicie w systemie internetowym (karty kredytowe -> informacje o karcie) ?

Zamawiałem ostatnio duplikat KK (bo nie chciałem czekać na chipa do końca daty ważno¶ci), czekam na now± już kilka tygodni, a w serwisie internetowym pojawiła mi się druga karta. Trzeba rozwin±ć pole "Wybór karty". Ta druga jest oznaczona - nie wiem dlaczego - jako "dodatkowa", ale ma te same dane typu numer rachunku, kwoty spłaty, daty spłaty itp.

Ma kto¶ też takie dziwactwo, czy tylko u mnie kto¶ co¶ pochrzanił?

WN

Data: 2011-01-04 14:45:05
Autor: luc
On 4 Sty, 23:35, Wojciech Nawara <use...@nawara.info> wrote:
> [...]

> Chyba nawet kiedy tu o tym pisa em.

A co widzicie w systemie internetowym (karty kredytowe -> informacje o

Zamawia em ostatnio duplikat KK (bo nie chcia em czeka na chipa do
ko ca daty wa no ci), czekam na now ju kilka tygodni, a w serwisie
internetowym pojawi a mi si druga karta. Trzeba rozwin pole "Wyb r
karty". Ta druga jest oznaczona - nie wiem dlaczego - jako "dodatkowa",
ale ma te same dane typu numer rachunku, kwoty sp aty, daty sp aty itp.

Ma kto te takie dziwactwo, czy tylko u mnie kto co pochrzani ?

Ten typ tak ma... U mnie stara karta (już przeterminowana) wisi jako
dodatkowa, nieaktywna. Podobnie było, gdy onegdaj zamówiłem duplikat -
poprzednia, niesprawna karta wisiała dłuuugo. Aż wyparła j±
następna ;-)
Widocznie można mieć do jednego konta podpięt± kartę główn± (aktywn±),
dodatkow± (nieaktywn±) i paypassa...

WN

pzdrwm
luc

Data: 2011-01-05 08:03:59
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
luc pisze:

[...]

Ten typ tak ma... U mnie stara karta (juĹĽ przeterminowana) wisi jako
dodatkowa, nieaktywna. Podobnie było, gdy onegdaj zamówiłem duplikat -
poprzednia, niesprawna karta wisiała dłuuugo. Aż wyparła ją
następna ;-)
Widocznie można mieć do jednego konta podpiętą kartę główną (aktywną),
dodatkowÄ… (nieaktywnÄ…) i paypassa...

Ja mam na liście 6 kart, z czego jedna aktywna MC, 2 nieaktywne Visy (a Visy w Półbanku już od 1,5 roku nie mam), a reszta to poprzednie wcielenia mojej MC - wszystkie jako dodatkowe, nieaktywne.

--
MiCHA

Data: 2011-01-05 07:53:35
Autor: xbartx
Dnia Wed, 05 Jan 2011 08:03:59 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

Ja mam na liście 6 kart, z czego jedna aktywna MC, 2 nieaktywne Visy (a
Visy w Półbanku już od 1,5 roku nie mam), a reszta to poprzednie
wcielenia mojej MC - wszystkie jako dodatkowe, nieaktywne.

Ja mam teraz 3. Mini PP, jedna MC nieaktywna no i ten nowy "duplikat" MC.

--
xbartx

Data: 2011-01-05 18:26:10
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-01-04 23:45, luc pisze:

[...]

A pytanie z innej beczki: zdarzyło się komu¶ z Was dostać najpierw PIN, a dopiero póĽniej kartę? PIN dostałem dwa dni temu, karty (duplikatu) nie mam do dzi¶.

Data: 2011-01-05 18:42:24
Autor: Robert Kois
Dnia Wed, 05 Jan 2011 18:26:10 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

[...]

Mi przy pierwszej karcie. Pin przyszedł w miarę szybko, karta jaki¶ tydzień
póĽniej. A wogóle to pierwszy przyszedł pin do teleserwisu (jeszcze chyba
nikt mnie o niego nie zapytał). --
Kojer

Data: 2011-01-06 14:15:12
Autor: xbartx
Dnia Wed, 05 Jan 2011 18:42:24 +0100, Robert Kois napisał(a):

A wogóle to pierwszy przyszedł pin do teleserwisu
(jeszcze chyba nikt mnie o niego nie zapytał).

Teraz już musisz go mieć, bo inaczej przez telefon nic nie załatwisz, nawet "duplikatu" karty he he.

Data: 2011-01-11 07:37:25
Autor: xbartx
Duplikat karty według Polbanku

No i tydzień minął a ja dalej bez karty. Tak się właśnie ugotowałem zamawiając "duplikat" karty w Półbanku.

--
xbartx

Data: 2011-01-12 16:19:08
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-01-11 08:37, xbartx pisze:

No i tydzień minął a ja dalej bez karty. Tak się właśnie ugotowałem
zamawiając "duplikat" karty w Półbanku.

Ja już z miesiąc czekam. Dostał ktoś ostatnio pocztą Golda? Parę miesięcy temu dostałem pierwszego Golda - poleconym, teraz duplikat coś nie chce dotrzeć, a konsultantka zarzekała się, że Goldy są wysyłane listami zwykłymi.

Data: 2011-01-13 09:20:47
Autor: xbartx
Dnia Wed, 12 Jan 2011 16:19:08 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

[...]

Ja dostałem wczoraj tylko PIN. Co lepsze zadzwonił ktoś z Polbanku i do mojej nieaktywnej karty chciał mi coś wcisnąć. Jak mu powiedziałem, że zamówiłem sobie ich "duplikat" to powiedział, że ma nadzieję iż szybko dostanę nową kartę i wtedy zadzwoni.

--
xbartx

Data: 2011-01-13 10:31:49
Autor: Robert Kois
Duplikat karty według Polbanku
Dnia Thu, 13 Jan 2011 09:20:47 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

Ja już z miesi±c czekam. Dostał kto¶ ostatnio poczt± Golda? Parę
miesięcy temu dostałem pierwszego Golda - poleconym, teraz duplikat co¶
nie chce dotrzeć, a konsultantka zarzekała się, że Goldy s± wysyłane
listami zwykłymi.
Ja dostałem wczoraj tylko PIN. Co lepsze zadzwonił kto¶ z Polbanku i do mojej nieaktywnej karty chciał mi co¶ wcisn±ć. Jak mu powiedziałem, że zamówiłem sobie ich "duplikat" to powiedział, że ma nadzieję iż szybko dostanę now± kartę i wtedy zadzwoni.

O ile pamiętam to jak±¶ strukturę proponuj± (składka ¶ci±gana z karty). --
Kojer

Data: 2011-01-13 09:42:15
Autor: xbartx
Duplikat karty według Polbanku
Dnia Thu, 13 Jan 2011 10:31:49 +0100, Robert Kois napisał(a):

O ile pamiętam to jakąś strukturę proponują (składka ściągana z karty).

SkandiÄ™ bodajĹĽe, ale z tym juĹĽ dawno dzwonili, no chyba ĹĽe kolejny rok to kolejna prĂłba.

--
xbartx

Data: 2011-01-13 10:49:52
Autor: Robert Kois
Dnia Thu, 13 Jan 2011 09:42:15 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

O ile pamiętam to jak±¶ strukturę proponuj± (składka ¶ci±gana z karty).
Skandię bodajże, ale z tym już dawno dzwonili, no chyba że kolejny rok to kolejna próba.

Odk±d stwierdziłem, że struktury mnie nie interesuj± i mog± sobie darować
dzwonienie nic mi już nie proponowali ;). Może "nowa" karta to nowa próba
;).

--
Kojer

Data: 2011-01-13 09:44:22
Autor: Olgierd
Duplikat karty według Polbanku
Dnia Wed, 12 Jan 2011 16:19:08 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

No i tydzień min±ł a ja dalej bez karty. Tak się wła¶nie ugotowałem
zamawiaj±c "duplikat" karty w Półbanku.

Ja już z miesi±c czekam. Dostał kto¶ ostatnio poczt± Golda?

Ja czekam na wznowienie, w systemie pojawiły się dane nowej karty już w okolicy grudniowych ¶wi±t, ale samego plastiku ani widu. Mam nadzieję, że do końca stycznia się wyrobi±.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-01-13 12:49:09
Autor: xbartx
Dnia Thu, 13 Jan 2011 09:44:22 +0000, Olgierd napisał(a):

Ja czekam na wznowienie, w systemie pojawiły się dane nowej karty już w
okolicy grudniowych świąt, ale samego plastiku ani widu. Mam nadzieję,
że do końca stycznia się wyrobią.

No a ja uwierzyłem Panu, że zamawiam duplikat karty i też sobie pewnie jeszcze poczekam. To już wolałem kartę, która od czasu do czasu nie chciała zadziałać. --
xbartx

Data: 2011-01-17 18:50:14
Autor: Olgierd
On Thu, 13 Jan 2011 09:44:22 +0000, Olgierd wrote:

Ja czekam na wznowienie, w systemie pojawiły się dane nowej karty już w
okolicy grudniowych świąt, ale samego plastiku ani widu. Mam nadzieję,
że do końca stycznia się wyrobią.

Sytuacja się wyjaśniła. Otóż Polbank ma jakieś niezidentyfikowane problemy z podwykonawcą (Austria Card) -- od ok. 3 tygodni nie są produkowane nowe plastiki (na pewno wznawiane, nie wiem jak jest z ekstra-
nówkami). Bank wyjaśnia temat i przeprasza za problemy :-)

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-01-18 07:45:46
Autor: xbartx
Dnia Mon, 17 Jan 2011 18:50:14 +0000, Olgierd napisał(a):

Sytuacja się wyjaśniła. Otóż Polbank ma jakieś niezidentyfikowane
problemy z podwykonawcÄ… (Austria Card) -- od ok. 3 tygodni nie sÄ…
produkowane nowe plastiki (na pewno wznawiane, nie wiem jak jest z
ekstra- nówkami). Bank wyjaśnia temat i przeprasza za problemy :-)

Czyli jeszcze sobie poczekam. Tak długie problemy z dostawcą kart, które są w banku tak potrzebne jak mąka w piekarni? To chyba tylko jest możliwe w Półbanku.

--
xbartx

Data: 2011-01-18 18:16:26
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-01-17 19:50, Olgierd pisze:
[...]

Skąd masz takie informacje? Pytałem na infolinii i pocztą wewnętrzną. I tu i tu stanowczo zaprzeczają problemom z producentem kart i zdecydowanie namawiają do zastrzeżenia karty, która wędruje do mnie od grudnia.

Data: 2011-01-18 18:59:13
Autor: Olgierd
On Tue, 18 Jan 2011 18:16:26 +0100, Wojciech Nawara wrote:

Skąd masz takie informacje? Pytałem na infolinii i pocztą wewnętrzną. I
tu i tu stanowczo zaprzeczajÄ… problemom z producentem kart i
zdecydowanie namawiają do zastrzeżenia karty, która wędruje do mnie od
grudnia.

Wczoraj dzwoniłem na infolinię. Dziewczyna powiedziała, że może sprawdzić czy karta została zamówiona czy nie, ale od razu może mi powiedzieć, że się okazało, że jest niezidentyfikowany problem z produkcją nowych plastików.
Dodam, ĹĽe ja teĹĽ od grudnia czekam na wznowionÄ… kartÄ™. --
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-01-18 21:32:30
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-01-18 19:59, Olgierd pisze:

Wczoraj dzwoniłem na infolinię. Dziewczyna powiedziała, że może sprawdzić
czy karta została zamówiona czy nie, ale od razu może mi powiedzieć, że
się okazało, że jest niezidentyfikowany problem z produkcją nowych
plastikĂłw.
Dodam, ĹĽe ja teĹĽ od grudnia czekam na wznowionÄ… kartÄ™.

Gdy zadzwoniłem w celu zastrzeżenia, to już poinformowali o problemach i poprosili o dalsze oczekiwanie... Problem ma dotyczyć jedynie Mastercardów Gold (a przynajmniej ja tak to zrozumiałem).

Data: 2011-01-18 20:48:10
Autor: Olgierd
On Tue, 18 Jan 2011 21:32:30 +0100, Wojciech Nawara wrote:

Wczoraj dzwoniłem na infolinię. Dziewczyna powiedziała, że może
sprawdzić czy karta została zamówiona czy nie, ale od razu może mi
powiedzieć, że się okazało, że jest niezidentyfikowany problem z
produkcjÄ… nowych plastikĂłw.
[...]

Mam tę samą kartę, więc w sumie nie mogę zaprzeczyć. Ale mi o tym nie mówiła.

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-01-18 20:55:20
Autor: Miernik
[...]

Tylko Gold?

A to pewnie skończyło im się złoże złota w kopalni i staraj± się znale¶ć miejsce w którym na nowo rozpoczn± wydobycie... ;)

Data: 2011-01-19 08:10:25
Autor: xbartx
Dnia Tue, 18 Jan 2011 21:32:30 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

Gdy zadzwoniłem w celu zastrzeżenia, to już poinformowali o problemach i
poprosili o dalsze oczekiwanie... Problem ma dotyczyć jedynie
Mastercardów Gold (a przynajmniej ja tak to zrozumiałem).

Ja czekam na Polbank-era, także chyba problem jest szerszy. No i jak tu później nie mówić, że to jest Półbank a nawet jestem skłonny zaryzykować, że mniej niż pół. Miałem kartę, która nie zawsze działała ale przynajmniej była aktywna. Przez własną głupotę - wierząc konsultantowi z Półbanku, że zamawiam duplikat swojej karty pozbawiłem się tego luksusu nie zawsze działającej ale aktywnej karty.

--
xbartx

Data: 2011-01-24 17:44:55
Autor: xbartx
Duplikat karty według Polbanku

Ktoś już może coś dostał? U mnie dalej skrzynka pusta jak bęben Beatlesów. --

Data: 2011-01-24 22:34:32
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-01-24 18:44, xbartx pisze:

Ktoś już może coś dostał? U mnie dalej skrzynka pusta jak bęben
BeatlesĂłw.

Nic. Miało być do 25 stycznia. Mają jeszcze 1 dzień. :-)

Data: 2011-01-27 08:08:29
Autor: xbartx
Dnia Mon, 24 Jan 2011 22:34:32 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

Nic. Miało być do 25 stycznia. Mają jeszcze 1 dzień. :-)

I jak tam? U mnie cisza jak makiem, także dzisiaj w końcu zadzwonię i złożę reklamację telefoniczną, bo pisać przez www to sobie mogę chyba sam do siebie.

--
xbartx

Data: 2011-01-27 08:20:32
Autor: xbartx
Duplikat karty według Polbanku

Udało mi się nawet szybko połączyć. Sprawa wygląda tak, że karta została do mnie wysłana 9 stycznia i Pan konsultant zasugerował aby jeszcze trochę poczekać he he. W każdym bądź razie zgłosiłem sugestię, że ktoś się zastanowił i poprawił w TOiP ten ich słynny "duplikat". Pan potwierdził także, że jeżeli udam się do oddziału i zamówię kartę do oddziału i tam ją odbiorę, to być może pójdzie to i szybciej i pewniej. Zobaczymy.

--
xbartx

Data: 2011-01-27 09:31:22
Autor: Robert Kois
Duplikat karty według Polbanku
Dnia Thu, 27 Jan 2011 08:20:32 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

Pan potwierdził także, że jeżeli udam się do oddziału i zamówię kartę do oddziału i tam j± odbiorę, to być może pójdzie to i szybciej i pewniej.

O ile to nie gold, golda do oddziału się zamówić nie dało (chyba, że się
zmieniło).

--
Kojer

Data: 2011-01-27 09:23:29
Autor: xbartx
Dnia Thu, 27 Jan 2011 09:31:22 +0100, Robert Kois napisał(a):

O ile to nie gold, golda do oddziału się zamówić nie dało (chyba, że się
zmieniło).

Mi chodzi o Polbank-era

--
xbartx

Data: 2011-01-27 17:47:28
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-01-27 09:08, xbartx pisze:
[...]

Dalej cisza. Jutro zadzwoniÄ™.

Data: 2011-01-28 07:47:27
Autor: xbartx
Dnia Thu, 27 Jan 2011 17:47:28 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

Dalej cisza. Jutro zadzwoniÄ™.

Ja dzisiaj będę przechodził do oddziału więc wstąpię i uruchomię ponownie procedurą wydania "duplikatu", chociaż teraz to cholera wie co to będzie.

--
xbartx

Data: 2011-01-28 07:59:28
Autor: Olgierd
Duplikat karty według Polbanku
Dnia Thu, 27 Jan 2011 17:47:28 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

I jak tam? U mnie cisza jak makiem, także dzisiaj w końcu zadzwonię i
złożę reklamację telefoniczn±, bo pisać przez www to sobie mogę chyba
sam do siebie.

Dalej cisza. Jutro zadzwonię.

Ja się chyba rozstanę z tym bankiem do końca. Troszkę to irytuj±ce.

Data: 2011-01-28 08:01:11
Autor: xbartx
Duplikat karty według Polbanku
Dnia Fri, 28 Jan 2011 07:59:28 +0000, Olgierd napisał(a):

Ja się chyba rozstanę z tym bankiem do końca. Troszkę to irytujące.

Już pal siedem z tym CB=1%, ale sposób rozliczania transakcji w walucie innej niż pln mnie tam tylko trzyma - inaczej to prawdopodobnie bym tam nigdy nie zawitał, no chyba że na jakieś testy.

--
xbartx

Data: 2011-01-28 08:26:41
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 28 Jan 2011 08:01:11 +0000, xbartx napisał(a):

Ja się chyba rozstanę z tym bankiem do końca. Troszkę to irytuj±ce.

Już pal siedem z tym CB=1%, ale sposób rozliczania transakcji w walucie
innej niż pln mnie tam tylko trzyma

No to ja wła¶nie pu¶ciłem $1 na Wikipedię z MC Multi, by się przekonać jak oni teraz licz± waluty. Nie wiem jaki mam próg bólu, ale my¶lę, że 3-4 złote od sta jestem w stanie wytrzymać.

Data: 2011-01-29 08:41:43
Autor: Olgierd
Duplikat karty według Polbanku
On Fri, 28 Jan 2011 08:26:41 +0000, Olgierd wrote:

JuĹĽ pal siedem z tym CB=1%, ale sposĂłb rozliczania transakcji w walucie
innej niĹĽ pln mnie tam tylko trzyma

No to ja właśnie puściłem $1 na Wikipedię z MC Multi, by się przekonać
jak oni teraz liczą waluty. Nie wiem jaki mam próg bólu, ale myślę, że
3-4 złote od sta jestem w stanie wytrzymać.

Blokada po kursie średnim NBP (2,84 zł/USD) przemieniła się w rozliczenie za 2,92 zł/USD, przy kursie 2,85 zł. To jest jak rozumiem ok. 2,5% przebicia i dla mnie jest to chyba do przyjęcia.
No moĹĽe jeszcze funta przetestujÄ™, bo ostatnio trochÄ™ na Amazonie UK kupujÄ™.

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-01-29 09:47:47
Autor: xbartx
Dnia Sat, 29 Jan 2011 08:41:43 +0000, Olgierd napisał(a):

Blokada po kursie średnim NBP (2,84 zł/USD) przemieniła się w
rozliczenie za 2,92 zł/USD, przy kursie 2,85 zł. To jest jak rozumiem
ok. 2,5% przebicia i dla mnie jest to chyba do przyjęcia. No może
jeszcze funta przetestujÄ™, bo ostatnio trochÄ™ na Amazonie UK kupujÄ™.

No wydaje mi się że wszystko zależy ile mielisz opcje walut. Ja np przed świętami na samym amazon.co.uk puściłem na prezenty i inne około 300 funtów. Do tego ebay i jakieś wyjazdy więc w roku się tego zbiera i jest to już kwota, że tak powiem widoczna na liczniku he he.

Data: 2011-01-29 21:45:26
Autor: Olgierd
Duplikat karty według Polbanku
On Sat, 29 Jan 2011 09:47:47 +0000, xbartx wrote:

No wydaje mi siÄ™ ĹĽe wszystko zaleĹĽy ile mielisz opcje walut. Ja np przed
świętami na samym amazon.co.uk puściłem na prezenty i inne około 300
funtów. Do tego ebay i jakieś wyjazdy więc w roku się tego zbiera

Z tym, że jeśli bank się przerobi na polski, to eldorado minie.

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-01-30 00:53:06
Autor: Piotr Gralak
Olgierd napisał(a):
[...]

samo przerobienie na polska S.A. nic nie zmienia, gorzej z faktem, ze lada dzien sie sprzedaja przeciez. a nowy wlasciciel na pewno takiego milego kuriozum nie utrzyma w ofercie zbyt dlugo... korzystajmy poki mozemy :)

Data: 2011-01-30 02:23:23
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-01-30 00:53, Piotr Gralak pisze:

[...]

.... pĂłki nie moĹĽemy

Data: 2011-01-31 18:56:44
Autor: Olgierd
On Sun, 30 Jan 2011 02:23:23 +0100, Wojciech Nawara wrote:

[...]

Dziś jest ostatni dzień ważności mojej karty. Dzwoniłem pytać co o tym bank sądzi -- okazuje się, że dokładnie dziś wszystkie zaległe plastiki zostały wysłane.
No zobaczymy co dalej.

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-01-31 21:37:33
Autor: Piotr Gralak
Olgierd napisał(a):
[...]

sie im troche nie spieszy... :)
a ja czekam juz 2 miesiace na PIN do Getinowo Onlajnowej karty... zamiast niego przychodza potwierdzenia lokat sprzed 2 miesiecy :D
ale co tam, cierpliwy jestem, poczekam jeszcze.

PG

Data: 2011-02-01 20:35:46
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-01-31 19:56, Olgierd pisze:

Dziś jest ostatni dzień ważności mojej karty. Dzwoniłem pytać co o tym
bank sądzi -- okazuje się, że dokładnie dziś wszystkie zaległe plastiki
zostały wysłane.
No zobaczymy co dalej.

SMSa dziś dostałem:
"Państwa Prestiżowa Karta Kredytowa została już wysłana. Za zwłokę przepraszamy. Informujemy, że nie pobierzemy opłaty za pierwszy rok jej użytkowania. PolbankEFG"

Nie rozumiem żartu z brakiem opłaty za pierwszy rok. :-)

Data: 2011-02-01 20:03:26
Autor: Olgierd
On Tue, 01 Feb 2011 20:35:46 +0100, Wojciech Nawara wrote:

"Państwa Prestiżowa Karta Kredytowa została już wysłana. Za zwłokę
przepraszamy. Informujemy, że nie pobierzemy opłaty za pierwszy rok jej
uĹĽytkowania. PolbankEFG"

Nie rozumiem żartu z brakiem opłaty za pierwszy rok.

Mi też przysłali, ale "za kolejne 2 lata" ;-) Że też im się chce wartościować klientów! ;-)

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-02-01 21:26:11
Autor: Robert Kois
Dnia Tue, 01 Feb 2011 20:35:46 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

Nie rozumiem żartu z brakiem opłaty za pierwszy rok. :-)

A która? Bo jak komfortowa,prestiżowa lub praktyczna to opłata jest jak nie
wykonasz żadnej transakcji przez pierwsze 3 miesi±ce ;).

--
Kojer

Data: 2011-02-01 21:31:57
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-02-01 21:26, Robert Kois pisze:

Nie rozumiem żartu z brakiem opłaty za pierwszy rok. :-)

A która? Bo jak komfortowa,prestiżowa lub praktyczna to opłata jest jak nie
wykonasz żadnej transakcji przez pierwsze 3 miesi±ce ;).

Prestiżowa (Gold). A opłata o której piszesz AFAIK nie dotyczy duplikatu. Zamawiaj±c duplikat płacisz za usługę wystawienia duplikatu plastiku (dla Golda - 0 zł:-), a opłaty roczne lec± bez zmian. ¦wiadczy o tym chociażby to, że duplikat ma tę sam± datę ważno¶ci (choć numer inny).

Je¶li jest inaczej, to niech mnie kto¶ poprawi.

Data: 2011-02-01 20:49:22
Autor: Olgierd
On Tue, 01 Feb 2011 21:31:57 +0100, Wojciech Nawara wrote:

A która? Bo jak komfortowa,prestiżowa lub praktyczna to opłata jest jak
nie wykonasz ĹĽadnej transakcji przez pierwsze 3 miesiÄ…ce .

Prestiżowa (Gold). A opłata o której piszesz AFAIK nie dotyczy
duplikatu. Zamawiając duplikat płacisz za usługę wystawienia duplikatu
plastiku (dla Golda - 0 zł, a opłaty roczne lecą bez zmian. Świadczy o
tym chociażby to, że duplikat ma tę samą datę ważności (choć numer
inny).

A, iśhabefergessen, że Ty brałeś duplikat. Bo mi się ogólnie powinna dziś odnowić.

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-02-02 17:07:40
Autor: xbartx
Dnia Tue, 01 Feb 2011 20:49:22 +0000, Olgierd napisał(a):

A, iśhabefergessen, że Ty brałeś duplikat. Bo mi się ogólnie powinna
dziś odnowić.

W przypadku należy używać "duplikat" aby nie wprowadzać postronne osoby w błąd he he.
U mnie dalej nic nie ma i nawet smsa nie dostałem. Chciałem zajść do oddziału, ale nie mam jak. Może jutro się uda.

Data: 2011-02-02 09:13:41
Autor: Robert Kois
Dnia Tue, 01 Feb 2011 21:31:57 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

[...]

A to racja. Czyli słaby żarcik ;).

--
Kojer

Data: 2011-02-03 08:18:56
Autor: xbartx
Duplikat karty według Polbanku
Dnia Tue, 01 Feb 2011 21:31:57 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

Ĺšwiadczy
o tym chociażby to, że duplikat ma tę samą datę ważności (choć numer
inny).

Jeśli jest inaczej, to niech mnie ktoś poprawi.

Ja poprawię ;) i z uporem maniak będę się domagał aby pisać "duplikat", bo skoro masz inny numer to jaki to jest duplikat?

--
xbartx

Data: 2011-02-03 18:49:29
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-02-01 20:35, Wojciech Nawara pisze:

SMSa dziś dostałem:
"Państwa Prestiżowa Karta Kredytowa została już wysłana. Za zwłokę
przepraszamy. Informujemy, że nie pobierzemy opłaty za pierwszy rok jej
uĹĽytkowania. PolbankEFG"

Nadejszła. Kurwierem UPS.

Data: 2011-02-03 18:22:16
Autor: xbartx
Duplikat karty według Polbanku
Dnia Thu, 03 Feb 2011 18:49:29 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

Nadejszła. Kurwierem UPS.

O kurde w kaście goldów to się dopiero wyprawia. Ja na razie nie mam żadnego znaku. Na wiadomości w systemie nikt nie raczy odpowiedzieć, do oddziału nie mam jak zaglądnąć, więc jutro spróbuje znowu zadzwonić ale ile można.

Data: 2011-02-03 21:28:39
Autor: Olgierd
On Thu, 03 Feb 2011 18:22:16 +0000, xbartx wrote:

Nadejszła. Kurwierem UPS.

O kurde w kaście goldów to się dopiero wyprawia.

No ba. U mnie niezapowiedziany kurier musiał odbić się od drzwi, więc... wrzucił przesyłkę do skrzynki pocztowej. Bajer.

Karty robi Oberhur, jest znacznie bardziej blada niż poprzednia. Jakbym był kartoestetą, byłbym rozczarowany.

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-02-04 07:34:00
Autor: xbartx
Dnia Thu, 03 Feb 2011 21:28:39 +0000, Olgierd napisał(a):

No ba.
U mnie niezapowiedziany kurier musiał odbić się od drzwi, więc...
wrzucił przesyłkę do skrzynki pocztowej. Bajer.

Timinig goniÄ… he he

Karty robi Oberhur, jest znacznie bardziej blada niĹĽ poprzednia. Jakbym
był kartoestetą, byłbym rozczarowany.

Czyli zamienił stryjek ...

--
xbartx

Data: 2011-01-30 08:58:26
Autor: Olgierd
On Sun, 30 Jan 2011 00:53:06 +0100, Piotr Gralak wrote:

[...]

Myślę, że niskie kursy przewalutowania wynikają z faktu, że jest to jedyny EUR-bank w Polsce. Jeśli kupi to np. Rajfaj, to siłą rzeczy albo włączy w struktury swojego banku, albo utworzy nową strukturę (nie wiem jak teraz jest z uzyskaniem zezwolenia na otwarcie banku) -- bo wątpię, by tworzyli podobną protezę jak jest obecnie. --
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-01-29 14:41:22
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-01-27 17:47, Wojciech Nawara pisze:

Dalej cisza. Jutro zadzwoniÄ™.

Zadzwoniłem. Mają być w przyszłym tygodniu. Zobaczymy...

Data: 2011-02-04 08:27:18
Autor: xbartx
Duplikat karty według Polbanku

Minął miesiąc i okazało się że dalej jestem w punkcie wyjścia ale za to bogatszy o kilka ciekawych doświadczeń, które zapewnił mi Półbank.
Problem z plastikami jest jednak chyba tylko przy goldach a ja mam tak zwany indywidualny tryb. "Duplikat" karty został wysłany 7-8 stycznia i tyle. Mimo, że dzwoniłem po około 14 dniach (w przeciągu których powinna się pojawić) powiedziano mi aby jeszcze czekać. Ja zwiedziony grupowymi przebojami, myślałem że też w tej grupie wybrańców jestem he he. A sytuacja jest prozaiczna PIN przyszedł karta nie i tyle - rycerza na białym końcu (czytaj kuriera) z moją kartą w ręku raczej nie zobaczę.
Teraz co najlepsze. Karta jest zgubiona ale nie skradziona, więc według jej TOiP musiałbym zapłacić 15 pln no ale z racji tego, że nie doszła to Pani zrobi adnotację i podobno się zgodzą w dziale kart aby jednak opłaty nie pobierać. Czyli wydali mi "duplikat" za darmo po mojej reklamacji, teraz nowy "dupliat" nie doszedł do mnie, więc jakby kolejna reklamacja/
adnotacja musi być rozpatrzona czy znowu dostanę "duplikat" za darmo. Czy działa reguła "Do trzech razy sztuka?".
A cholera poszło o takie nic, że raz na kilka użyć karta w czytniku nie przechodzi. No i mam za swoje i po łapach i po łapach.

--
xbartx

Data: 2011-02-04 08:37:08
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 04 Feb 2011 08:27:18 +0000, xbartx napisał(a):

A cholera poszło o takie nic, że
raz na kilka użyć karta w czytniku nie przechodzi. No i mam za swoje i
po łapach i po łapach.

Mam wrażenie, że nie było o co kruszyć kopii -- Rajfi kupił Polbank, będ± go zapewne inkorporować, a to oznacza -- jestem w zasadzie pewien -- że karty będ± miały normalne rozliczanie kursów walut.
Je¶li się nie mylę, to ja się z moj± pożegnam.

Data: 2011-02-04 09:57:08
Autor: Robert Kois
Dnia Fri, 4 Feb 2011 08:37:08 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

[...]

Zanim wchłon± i ujednolic± to jeszcze z 1,5-2 lata będzie ;).

--
Kojer

Data: 2011-02-04 09:10:08
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 04 Feb 2011 09:57:08 +0100, Robert Kois napisał(a):

[...]

Nie, bo żeby kupić akcje bank musi się przerobić. Jestem prawie pewien, że wniosek będzie złożony bardzo ale to bardzo niedługo (o ile już nie leży gdzie¶ tam w KNF).

Data: 2011-02-04 10:33:52
Autor: Robert Kois
Dnia Fri, 4 Feb 2011 09:10:08 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

[...]

Pytanie jak będzie z ujednolicaniem oferty. Poczekamy, zobaczymy. Najwyżej się pożegnamy :).

--
Kojer

Data: 2011-02-04 10:00:01
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 04 Feb 2011 10:33:52 +0100, Robert Kois napisał(a):

[...]

IMHO atrakcyjne kursy walut wynikaj± nie z oferty, lecz z dziwacznego z naszego punktu widzenia statusu banku. (W sumie jestem ciekaw jak wygl±da w tym zakresie polityka mBanku.cz i .sk.)

Data: 2011-02-04 11:14:04
Autor: Robert Kois
Dnia Fri, 4 Feb 2011 10:00:01 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

IMHO atrakcyjne kursy walut wynikaj± nie z oferty, lecz z dziwacznego z naszego punktu widzenia statusu banku.

W±tpie. Przyjeli walutę rozliczeniow± PLN i uznali, że nie będ± brać
dodatkowego haraczu. Raczej nikt im nie może zabronić pobierania np.
dodatkowych 2%.

--
Kojer

Data: 2011-02-04 10:26:13
Autor: xbartx
Dnia Fri, 04 Feb 2011 08:37:08 +0000, Olgierd napisał(a):

Mam wrażenie, że nie było o co kruszyć kopii -- Rajfi kupił Polbank,
będą go zapewne inkorporować, a to oznacza -- jestem w zasadzie pewien
-- że karty będą miały normalne rozliczanie kursów walut. Jeśli się nie
mylÄ™, to ja siÄ™ z mojÄ… poĹĽegnam.

Dopóki będą przeliczać jak przeliczają i oddawać z tego 1% to będę używał, bo na tym tylko zyskuję a trochę tych transakcji w dewizach przeprowadzam ;)
Zastanawia mnie bardzo jak to teraz będzie. Rajfi pozycjonuje się raczej na bank z klasą dla zamożnych klientów - jak to usłyszała moja koleżanka, która za moją namową założyła kont premium aby 150 wisienek podjeść, od opiekunki - my dla ludzi co zarabiają 3k pln to za bardzo nic nie mam ciekawego do zaoferowania. Teraz nie za bardzo mogę sobie wyobrazić, że świat Rajfiego i świat Polbanku zostanie połączony w jedne świat na modłę Rajfiego. Może Rajfi będzie chciał mieć odłam, który powalczy w segmencie "szarego obywatela"? Niby jakiś ogólnoeuropejski projekt zaczęli robić. Zobaczymy jak to się zakończy.

--
xbartx

Data: 2011-02-04 17:59:46
Autor: xbartx
Duplikat karty według Polbanku

"Lepiej się śmiać niż płakać" - jak to mówi legenda ludowa czyli mojego dramatu* ciąg dalszy.

Wracam dzisiaj z pracy a tu szok. Okazało się, że jednak rycerz się pojawił, wprawdzie nie na białym ale brązowym koniu - tak jak u innych kurier UPS. Karta z numerem, który mam w systemie znajdowała się w kopercie. Teraz siadam i myślę zadając sobie pytanie. Dwie osoby na infolini i jedna w kontakcie mailowy twierdziły, że kartę wysłano pocztą polską 7-8 stycznia a ja ją dzisiaj 4 luty dostałem ją kurierem?! Czy kogoś to dziwi? Chyba nie. Ja za to miałem się zaraz przekonać, że nie dwie osoby ale trzy, na infolini twierdzą, że karta wysłana została 7-8 stycznia. W błogim stanie dzwonię na infolinię aby aktywować kartę. Nie załapałem, że moja poranna interwencja nadała jej status zagubionej na poczcie i już jest po niej. Tu w zasadzie sprawa jest jasna. Ja na swoją obronę mam tylko tyle, że nawet odczekałem, bo Wojtek pisał 1 lutego, że pojawiła się u niego "Kurwierem UPS", ja zadzwoniłem dzisiaj 4-tego i okazało się, że zabrakło kilku godzin, niestety. No nic, na osłodę napiszę co mi Pani zaserwowała na infolini. Chcę aktywować kartę ale Pani mówi, że ta karta jest zgubiona. Więc znowu moja cała opowieść, powiększona o moje poranne telefony musi zostać wyspowiadana. Dodaję w końcu, że wiem z pewnego źródła, że mają problemy z wystawcą kart i nie jest możliwe, aby karta została wysłana 7-8. Pani twierdzi, że została wysłana i co więcej, zgubiłem kartę, której teraz dostałem duplikat i że u nich można dostać duplikat z takim samym numerem. Już nie chciałem napomknąć, że pewnie go wyślą aktywnego, zwykły listem a karta jest na podpis, no ale nie chciałem tego ciągnąć. Tłumaczę Pani, że trzymam przed sobą przesyłkę UPS od nich z listem i kartą, Pani twierdzi, że wysyłają pocztą i kartę zgubiłem, ale chyba inną, bo już sam jej nie rozumiem. Pani w końcu mówi, że zadzwoni do działu kart. Puszcza mi muzyczkę. Po jakiś 3-4 minutach ciach i już ani muzyczki ani połączenia. W sumie to się nawet nie dziwię - piątek, godzina 17, weekend za pasem a tu jakiś ćwok dupę zawraca. Czekał miesiąc to do poniedziałku wytrzyma he he.

Reasumując mam kartę oryginalną, która czasami nie działała, ale już jest zastrzeżona, bo wydano mi jej "duplikat". Ma świeżutki "duplikat", który jest zgubiony przez pocztą polską a przyszedł UPS i też już nie działa i pewnie jest zastrzeżony. No i jak mi uznają reklamację to dostanę kolejny "duplikat", albo zreanimują ten "zgubiony", albo?

Czy jestem zły? W ogóle! Dlaczego? Bo jak sobie pomyślę jak Rajfi ich będzie przejmował ... he he.

* dramat to  moĹĽe za mocne sĹ‚owo ale Ĺ‚adnie siÄ™ komponuje

Data: 2011-02-04 19:38:09
Autor: Robert Kois
Duplikat karty według Polbanku
Dnia Fri, 4 Feb 2011 17:59:46 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

 No i jak mi uznaj± reklamację to dostanę kolejny "duplikat", albo zreanimuj± ten "zgubiony", albo?

Na 99% dostaniesz kolejny duplikat z nowym numerem :). I tak się ciesz, że
niedziałaj±cych już nie widac w "Informacjach o karcie" ;),
Tak btw to karty przychodz± aktywne.

--
Kojer

Data: 2011-02-04 19:39:30
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-02-04 18:59, xbartx pisze:

obronę mam tylko tyle, że nawet odczekałem, bo Wojtek pisał 1 lutego, że
pojawiła się u niego "Kurwierem UPS", ja zadzwoniłem dzisiaj 4-tego i

Pisałem 3 lutego.

Data: 2011-02-05 09:22:24
Autor: xbartx
Dnia Fri, 04 Feb 2011 19:39:30 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

W dniu 2011-02-04 18:59, xbartx pisze:

obronę mam tylko tyle, że nawet odczekałem, bo Wojtek pisał 1 lutego,
że pojawiła się u niego "Kurwierem UPS", ja zadzwoniłem dzisiaj 4-tego

Pisałem 3 lutego.

A to fakt, także winy mojej tyle, że się pospieszyłem. Myślałem, że problem z tym wydawanie plastików jest już im znany, no ale wychodzi, że jak się do nich dzwoni to lepiej nic nie myśleć i zakładać jak najbardziej niekorzystny scenariusz.

Data: 2011-02-07 15:03:18
Autor: xbartx
Duplikat karty według Polbanku

Ja juĹĽ chyba z przyzwyczajenia tudzieĹĽ kronikarskiego obowiÄ…zku dopisuje w tym wÄ…tku he he.
Pani, która w piątek obiecywała, że zadzwoni, dzisiaj się niestety nie odezwała. Znowu musiałem kolejnej Pani na infolinii opowiedzieć swoją historie a Pani powiedziała, że jutro się tym zajmie (dział kart pracuje do 16tej) i do mnie oddzwoni.

--
xbartx

Data: 2011-02-07 15:10:50
Autor: Olgierd
Duplikat karty według Polbanku
Dnia Mon, 07 Feb 2011 15:03:18 +0000, xbartx napisał(a):

Pani, która w pi±tek obiecywała, że zadzwoni, dzisiaj się niestety nie
odezwała. Znowu musiałem kolejnej Pani na infolinii opowiedzieć swoj±
historie a Pani powiedziała, że jutro się tym zajmie (dział kart pracuje
do 16tej) i do mnie oddzwoni.

Tak, przepływ informacji w polbankowej "infolinii" generalnie leży i kwiczy.

Data: 2011-02-07 22:40:26
Autor: xbartx
Dnia Mon, 07 Feb 2011 15:10:50 +0000, Olgierd napisał(a):

Tak, przepływ informacji w polbankowej "infolinii" generalnie leży i
kwiczy.

Raczej w ogóle czegoś takiego nie ma i chyba nie wymagają, bo dzisiejsza Pani powiedziała, że nie ma żadnej adnotacji, bo tą moją kartą. Dziś to już była chyba 5 albo 6 osoba, której opowiedziałem swoją Półbankową historię.
Acha i chciałem dorzucić do siebie, że jakby chcieć rozwinąć nazwę Półbank, to trzeba zdecydowanie podkreślić, że jest to te mniejsze pół he he.

Data: 2011-02-08 08:48:13
Autor: Robert Kois
Duplikat karty według Polbanku
Dnia Mon, 7 Feb 2011 22:40:26 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

Acha i chciałem dorzucić do siebie, że jakby chcieć rozwin±ć nazwę Półbank, to trzeba zdecydowanie podkre¶lić, że jest to te mniejsze pół he

Od pocz±tku mówiłem, znaleĽć porz±dny oddział i wszystko załatwiać u nich
(niech to oni dzwoni± na infolinię ;)). Odpukać, na razie problemów nie mam
:).
--
Kojer

Data: 2011-02-08 09:48:48
Autor: xbartx
Duplikat karty według Polbanku
Dnia Tue, 08 Feb 2011 08:48:13 +0100, Robert Kois napisał(a):

Od początku mówiłem, znaleźć porządny oddział i wszystko załatwiać u
nich (niech to oni dzwonią na infolinię ;)). Odpukać, na razie problemów
nie mam :).

Mam, że tak powiem mocno nie po drodze, ale jak dzisiaj znowu do mnie Pani "zadzwoni" tak jak jej poprzednicy, to jutro się wybiorę, bo nie mam innego wyjścia.

--
xbartx

Data: 2011-02-08 10:57:10
Autor: witrak()
xbartx wrote:
[...]

Mam, że tak powiem mocno nie po drodze, ale jak dzisiaj znowu do mnie Pani "zadzwoni" tak jak jej poprzednicy, to jutro się wybiorę, bo nie mam innego wyj¶cia.

Tylko sobie zawczasu przygotuj dobrze napisan± skargę, bo w
przeciwnym razie i tam cię obłaskawi± i będziesz nam tutaj przez
parę tygodni relacjonował już nie kolejne telefony tylko wizyty w
oddziale ;-)

witrak()
PS. Nie ten bank, ale kiedy¶ w Millenium (który nie ma telefonów
do placówek) złożyłem 5 albo 6 wizyt, zanim zrezygnowałem :-)

Data: 2011-02-10 15:13:33
Autor: Olgierd
Duplikat karty według Polbanku
Dnia Mon, 07 Feb 2011 22:40:26 +0000, xbartx napisał(a):

Raczej w ogóle czego¶ takiego nie ma i chyba nie wymagaj±, bo dzisiejsza
Pani powiedziała, że nie ma żadnej adnotacji, bo t± moj± kart±. Dzi¶ to
już była chyba 5 albo 6 osoba, której opowiedziałem swoj± Półbankow±
historię.

W sumie wykrakałe¶ ostatnio, ale nie w odniesieniu do Multi, lecz do Polbanku.

Okazuje się, że co¶ mi przesłali "przepro¶nego" via kurier (PR oczywi¶cie), ale kurier mnie nie zastał...

Data: 2011-02-10 22:58:20
Autor: xbartx
Duplikat karty według Polbanku
Dnia Thu, 10 Feb 2011 15:13:33 +0000, Olgierd napisał(a):

Okazuje się, że coś mi przesłali "przeprośnego" via kurier (PR
oczywiście), ale kurier mnie nie zastał...

Cholera te redaktory to mają dobrze. Do mnie pewnie nic nie przyjdzie tfu znaczy mam nadzieję, że nowa kolejna karta a jako bonus za ponad miesiąc czekania będę musiał pewnie uiścić opłatę za ichni "duplikat" - tak coś czuję w kościach, że to jeszcze nie koniec moich przygód he he.

Data: 2011-02-17 16:54:31
Autor: xbartx
Duplikat karty według Polbanku

W końcu dotarł do mnie duplikat po około 1,5 m-c, który nie zdążył się zgubić zanim dotarł i jeżeli się uda to nawet da się go aktywować he he.

Duplikat karty według Polbanku