Duplikat karty według Polbanku

Data: 2011-01-04 09:32:04
Autor: Robert Kois
Duplikat karty według Polbanku
Dnia Mon, 3 Jan 2011 22:31:07 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

Tak sobie my¶lę, że jaki¶ geniusz stwierdził, że skoro wydanie nowej karty w miejsce zastrzeżonej w moim przypadku, nic nie kosztuje, to tak zrobimy i wtedy będzie wilk syty i owca cała. Tak wła¶nie mniej więcej wygl±da w Półbanku wydanie "duplikatu karty".

Nie, oni tak maj±. Dla nich duplikat to nowa karta z nowym numerem.
Chyba nawet kiedy¶ tu o tym pisałem.

--
Kojer

Data: 2011-01-04 08:50:32
Autor: xbartx
Duplikat karty według Polbanku
Dnia Tue, 04 Jan 2011 09:32:04 +0100, Robert Kois napisał(a):

Nie, oni tak majÄ…. Dla nich duplikat to nowa karta z nowym numerem.
Chyba nawet kiedyś tu o tym pisałem.

He he to jakaś paranoja! Wychodzi więc na to, że w TOiP są dwie różne pozycję, które w praktyce są dokładnie tym samym i za jedno się płaci a za drugie nie - Półbank jak nic he he.

--
xbartx

Data: 2011-01-04 23:35:16
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-01-04 09:32, Robert Kois pisze:

Nie, oni tak maj±. Dla nich duplikat to nowa karta z nowym numerem.
Chyba nawet kiedy¶ tu o tym pisałem.

A co widzicie w systemie internetowym (karty kredytowe -> informacje o karcie) ?

Zamawiałem ostatnio duplikat KK (bo nie chciałem czekać na chipa do końca daty ważno¶ci), czekam na now± już kilka tygodni, a w serwisie internetowym pojawiła mi się druga karta. Trzeba rozwin±ć pole "Wybór karty". Ta druga jest oznaczona - nie wiem dlaczego - jako "dodatkowa", ale ma te same dane typu numer rachunku, kwoty spłaty, daty spłaty itp.

Ma kto¶ też takie dziwactwo, czy tylko u mnie kto¶ co¶ pochrzanił?

WN

Data: 2011-01-04 14:45:05
Autor: luc
On 4 Sty, 23:35, Wojciech Nawara <use...@nawara.info> wrote:
> [...]

> Chyba nawet kiedy tu o tym pisa em.

A co widzicie w systemie internetowym (karty kredytowe -> informacje o

Zamawia em ostatnio duplikat KK (bo nie chcia em czeka na chipa do
ko ca daty wa no ci), czekam na now ju kilka tygodni, a w serwisie
internetowym pojawi a mi si druga karta. Trzeba rozwin pole "Wyb r
karty". Ta druga jest oznaczona - nie wiem dlaczego - jako "dodatkowa",
ale ma te same dane typu numer rachunku, kwoty sp aty, daty sp aty itp.

Ma kto te takie dziwactwo, czy tylko u mnie kto co pochrzani ?

Ten typ tak ma... U mnie stara karta (już przeterminowana) wisi jako
dodatkowa, nieaktywna. Podobnie było, gdy onegdaj zamówiłem duplikat -
poprzednia, niesprawna karta wisiała dłuuugo. Aż wyparła j±
następna ;-)
Widocznie można mieć do jednego konta podpięt± kartę główn± (aktywn±),
dodatkow± (nieaktywn±) i paypassa...

WN

pzdrwm
luc

Data: 2011-01-05 08:03:59
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
luc pisze:

[...]

Ten typ tak ma... U mnie stara karta (juĹĽ przeterminowana) wisi jako
dodatkowa, nieaktywna. Podobnie było, gdy onegdaj zamówiłem duplikat -
poprzednia, niesprawna karta wisiała dłuuugo. Aż wyparła ją
następna ;-)
Widocznie można mieć do jednego konta podpiętą kartę główną (aktywną),
dodatkowÄ… (nieaktywnÄ…) i paypassa...

Ja mam na liście 6 kart, z czego jedna aktywna MC, 2 nieaktywne Visy (a Visy w Półbanku już od 1,5 roku nie mam), a reszta to poprzednie wcielenia mojej MC - wszystkie jako dodatkowe, nieaktywne.

--
MiCHA

Data: 2011-01-05 07:53:35
Autor: xbartx
Dnia Wed, 05 Jan 2011 08:03:59 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

Ja mam na liście 6 kart, z czego jedna aktywna MC, 2 nieaktywne Visy (a
Visy w Półbanku już od 1,5 roku nie mam), a reszta to poprzednie
wcielenia mojej MC - wszystkie jako dodatkowe, nieaktywne.

Ja mam teraz 3. Mini PP, jedna MC nieaktywna no i ten nowy "duplikat" MC.

--
xbartx

Data: 2011-01-05 18:26:10
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-01-04 23:45, luc pisze:

[...]

A pytanie z innej beczki: zdarzyło się komu¶ z Was dostać najpierw PIN, a dopiero póĽniej kartę? PIN dostałem dwa dni temu, karty (duplikatu) nie mam do dzi¶.

Data: 2011-01-05 18:42:24
Autor: Robert Kois
Dnia Wed, 05 Jan 2011 18:26:10 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

[...]

Mi przy pierwszej karcie. Pin przyszedł w miarę szybko, karta jaki¶ tydzień
póĽniej. A wogóle to pierwszy przyszedł pin do teleserwisu (jeszcze chyba
nikt mnie o niego nie zapytał). --
Kojer

Data: 2011-01-06 14:15:12
Autor: xbartx
Dnia Wed, 05 Jan 2011 18:42:24 +0100, Robert Kois napisał(a):

A wogóle to pierwszy przyszedł pin do teleserwisu
(jeszcze chyba nikt mnie o niego nie zapytał).

Teraz już musisz go mieć, bo inaczej przez telefon nic nie załatwisz, nawet "duplikatu" karty he he.

Duplikat karty według Polbanku