Duplikat karty wed³ug Polbanku

Data: 2011-01-11 07:37:25
Autor: xbartx
Duplikat karty wed³ug Polbanku

No i tydzień minął a ja dalej bez karty. Tak się właśnie ugotowałem zamawiając "duplikat" karty w Półbanku.

--
xbartx

Data: 2011-01-12 16:19:08
Autor: Wojciech Nawara
Duplikat karty według Polbanku
W dniu 2011-01-11 08:37, xbartx pisze:

No i tydzień minął a ja dalej bez karty. Tak się właśnie ugotowałem
zamawiając "duplikat" karty w Półbanku.

Ja już z miesiąc czekam. Dostał ktoś ostatnio pocztą Golda? Parę miesięcy temu dostałem pierwszego Golda - poleconym, teraz duplikat coś nie chce dotrzeć, a konsultantka zarzekała się, że Goldy są wysyłane listami zwykłymi.

Data: 2011-01-13 09:20:47
Autor: xbartx
Dnia Wed, 12 Jan 2011 16:19:08 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

[...]

Ja dostałem wczoraj tylko PIN. Co lepsze zadzwonił ktoś z Polbanku i do mojej nieaktywnej karty chciał mi coś wcisnąć. Jak mu powiedziałem, że zamówiłem sobie ich "duplikat" to powiedział, że ma nadzieję iż szybko dostanę nową kartę i wtedy zadzwoni.

--
xbartx

Data: 2011-01-13 10:31:49
Autor: Robert Kois
Duplikat karty wed³ug Polbanku
Dnia Thu, 13 Jan 2011 09:20:47 +0000 (UTC), xbartx napisa³(a):

Ja ju¿ z miesi±c czekam. Dosta³ kto¶ ostatnio poczt± Golda? Parê
miesiêcy temu dosta³em pierwszego Golda - poleconym, teraz duplikat co¶
nie chce dotrzeæ, a konsultantka zarzeka³a siê, ¿e Goldy s± wysy³ane
listami zwyk³ymi.
Ja dosta³em wczoraj tylko PIN. Co lepsze zadzwoni³ kto¶ z Polbanku i do mojej nieaktywnej karty chcia³ mi co¶ wcisn±æ. Jak mu powiedzia³em, ¿e zamówi³em sobie ich "duplikat" to powiedzia³, ¿e ma nadziejê i¿ szybko dostanê now± kartê i wtedy zadzwoni.

O ile pamiêtam to jak±¶ strukturê proponuj± (sk³adka ¶ci±gana z karty). --
Kojer

Data: 2011-01-13 09:42:15
Autor: xbartx
Duplikat karty wed³ug Polbanku
Dnia Thu, 13 Jan 2011 10:31:49 +0100, Robert Kois napisał(a):

O ile pamiętam to jakąś strukturę proponują (składka ściągana z karty).

Skandię bodajże, ale z tym już dawno dzwonili, no chyba że kolejny rok to kolejna próba.

--
xbartx

Data: 2011-01-13 10:49:52
Autor: Robert Kois
Duplikat karty wed³ug Polbanku
Dnia Thu, 13 Jan 2011 09:42:15 +0000 (UTC), xbartx napisa³(a):

O ile pamiêtam to jak±¶ strukturê proponuj± (sk³adka ¶ci±gana z karty).
Skandiê bodaj¿e, ale z tym ju¿ dawno dzwonili, no chyba ¿e kolejny rok to kolejna próba.

Odk±d stwierdzi³em, ¿e struktury mnie nie interesuj± i mog± sobie darowaæ
dzwonienie nic mi ju¿ nie proponowali ;). Mo¿e "nowa" karta to nowa próba
;).

--
Kojer

Data: 2011-01-13 09:44:22
Autor: Olgierd
Duplikat karty wed³ug Polbanku
Dnia Wed, 12 Jan 2011 16:19:08 +0100, Wojciech Nawara napisa³(a):

No i tydzieñ min±³ a ja dalej bez karty. Tak siê w³a¶nie ugotowa³em
zamawiaj±c "duplikat" karty w Pó³banku.

Ja ju¿ z miesi±c czekam. Dosta³ kto¶ ostatnio poczt± Golda?

Ja czekam na wznowienie, w systemie pojawi³y siê dane nowej karty ju¿ w okolicy grudniowych ¶wi±t, ale samego plastiku ani widu. Mam nadziejê, ¿e do koñca stycznia siê wyrobi±.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-01-13 12:49:09
Autor: xbartx
Duplikat karty wed³ug Polbanku
Dnia Thu, 13 Jan 2011 09:44:22 +0000, Olgierd napisał(a):

Ja czekam na wznowienie, w systemie pojawiły się dane nowej karty już w
okolicy grudniowych świąt, ale samego plastiku ani widu. Mam nadzieję,
że do końca stycznia się wyrobią.

No a ja uwierzyłem Panu, że zamawiam duplikat karty i też sobie pewnie jeszcze poczekam. To już wolałem kartę, która od czasu do czasu nie chciała zadziałać. --
xbartx

Data: 2011-01-17 18:50:14
Autor: Olgierd
On Thu, 13 Jan 2011 09:44:22 +0000, Olgierd wrote:

Ja czekam na wznowienie, w systemie pojawiły się dane nowej karty już w
okolicy grudniowych świąt, ale samego plastiku ani widu. Mam nadzieję,
że do końca stycznia się wyrobią.

Sytuacja się wyjaśniła. Otóż Polbank ma jakieś niezidentyfikowane problemy z podwykonawcą (Austria Card) -- od ok. 3 tygodni nie są produkowane nowe plastiki (na pewno wznawiane, nie wiem jak jest z ekstra-
nówkami). Bank wyjaśnia temat i przeprasza za problemy :-)

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-01-18 07:45:46
Autor: xbartx
Dnia Mon, 17 Jan 2011 18:50:14 +0000, Olgierd napisał(a):

Sytuacja się wyjaśniła. Otóż Polbank ma jakieś niezidentyfikowane
problemy z podwykonawcÄ… (Austria Card) -- od ok. 3 tygodni nie sÄ…
produkowane nowe plastiki (na pewno wznawiane, nie wiem jak jest z
ekstra- nówkami). Bank wyjaśnia temat i przeprasza za problemy :-)

Czyli jeszcze sobie poczekam. Tak długie problemy z dostawcą kart, które są w banku tak potrzebne jak mąka w piekarni? To chyba tylko jest możliwe w Półbanku.

--
xbartx

Data: 2011-01-18 18:16:26
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-01-17 19:50, Olgierd pisze:
[...]

Skąd masz takie informacje? Pytałem na infolinii i pocztą wewnętrzną. I tu i tu stanowczo zaprzeczają problemom z producentem kart i zdecydowanie namawiają do zastrzeżenia karty, która wędruje do mnie od grudnia.

Data: 2011-01-18 18:59:13
Autor: Olgierd
On Tue, 18 Jan 2011 18:16:26 +0100, Wojciech Nawara wrote:

Skąd masz takie informacje? Pytałem na infolinii i pocztą wewnętrzną. I
tu i tu stanowczo zaprzeczajÄ… problemom z producentem kart i
zdecydowanie namawiają do zastrzeżenia karty, która wędruje do mnie od
grudnia.

Wczoraj dzwoniłem na infolinię. Dziewczyna powiedziała, że może sprawdzić czy karta została zamówiona czy nie, ale od razu może mi powiedzieć, że się okazało, że jest niezidentyfikowany problem z produkcją nowych plastików.
Dodam, że ja też od grudnia czekam na wznowioną kartę. --
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-01-18 21:32:30
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-01-18 19:59, Olgierd pisze:

[...]

Gdy zadzwoniłem w celu zastrzeżenia, to już poinformowali o problemach i poprosili o dalsze oczekiwanie... Problem ma dotyczyć jedynie Mastercardów Gold (a przynajmniej ja tak to zrozumiałem).

Data: 2011-01-18 20:48:10
Autor: Olgierd
On Tue, 18 Jan 2011 21:32:30 +0100, Wojciech Nawara wrote:

[...]

Mam tę samą kartę, więc w sumie nie mogę zaprzeczyć. Ale mi o tym nie mówiła.

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-01-18 20:55:20
Autor: Miernik
Duplikat karty wed³ug Polbanku
On Tue, 18 Jan 2011 21:32:30 +0100, Wojciech Nawara wrote:
Gdy zadzwoni³em w celu zastrze¿enia, to ju¿ poinformowali o problemach i
poprosili o dalsze oczekiwanie... Problem ma dotyczyæ jedynie
Mastercardów Gold (a przynajmniej ja tak to zrozumia³em).

Tylko Gold?

A to pewnie skoñczy³o im siê z³o¿e z³ota w kopalni i staraj± siê znale¶æ miejsce w którym na nowo rozpoczn± wydobycie... ;)

Data: 2011-01-19 08:10:25
Autor: xbartx
Dnia Tue, 18 Jan 2011 21:32:30 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

Gdy zadzwoniłem w celu zastrzeżenia, to już poinformowali o problemach i
poprosili o dalsze oczekiwanie... Problem ma dotyczyć jedynie
Mastercardów Gold (a przynajmniej ja tak to zrozumiałem).

Ja czekam na Polbank-era, także chyba problem jest szerszy. No i jak tu później nie mówić, że to jest Półbank a nawet jestem skłonny zaryzykować, że mniej niż pół. Miałem kartę, która nie zawsze działała ale przynajmniej była aktywna. Przez własną głupotę - wierząc konsultantowi z Półbanku, że zamawiam duplikat swojej karty pozbawiłem się tego luksusu nie zawsze działającej ale aktywnej karty.

--
xbartx

Duplikat karty wed³ug Polbanku