Duplikat karty wed³ug Polbanku

Data: 2011-01-24 17:44:55
Autor: xbartx
Duplikat karty wed³ug Polbanku

Ktoś już może coś dostał? U mnie dalej skrzynka pusta jak bęben Beatlesów. --

Data: 2011-01-24 22:34:32
Autor: Wojciech Nawara
Duplikat karty według Polbanku
W dniu 2011-01-24 18:44, xbartx pisze:

Ktoś już może coś dostał? U mnie dalej skrzynka pusta jak bęben
Beatlesów.

Nic. Miało być do 25 stycznia. Mają jeszcze 1 dzień. :-)

Data: 2011-01-27 08:08:29
Autor: xbartx
Dnia Mon, 24 Jan 2011 22:34:32 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

Nic. Miało być do 25 stycznia. Mają jeszcze 1 dzień. :-)

I jak tam? U mnie cisza jak makiem, także dzisiaj w końcu zadzwonię i złożę reklamację telefoniczną, bo pisać przez www to sobie mogę chyba sam do siebie.

--
xbartx

Data: 2011-01-27 08:20:32
Autor: xbartx
Duplikat karty wed³ug Polbanku

Udało mi się nawet szybko połączyć. Sprawa wygląda tak, że karta została do mnie wysłana 9 stycznia i Pan konsultant zasugerował aby jeszcze trochę poczekać he he. W każdym bądź razie zgłosiłem sugestię, że ktoś się zastanowił i poprawił w TOiP ten ich słynny "duplikat". Pan potwierdził także, że jeżeli udam się do oddziału i zamówię kartę do oddziału i tam ją odbiorę, to być może pójdzie to i szybciej i pewniej. Zobaczymy.

--
xbartx

Data: 2011-01-27 09:31:22
Autor: Robert Kois
Duplikat karty wed³ug Polbanku
Dnia Thu, 27 Jan 2011 08:20:32 +0000 (UTC), xbartx napisa³(a):

Pan potwierdzi³ tak¿e, ¿e je¿eli udam siê do oddzia³u i zamówiê kartê do oddzia³u i tam j± odbiorê, to byæ mo¿e pójdzie to i szybciej i pewniej.

O ile to nie gold, golda do oddzia³u siê zamówiæ nie da³o (chyba, ¿e siê
zmieni³o).

--
Kojer

Data: 2011-01-27 09:23:29
Autor: xbartx
Duplikat karty wed³ug Polbanku
Dnia Thu, 27 Jan 2011 09:31:22 +0100, Robert Kois napisał(a):

O ile to nie gold, golda do oddziału się zamówić nie dało (chyba, że się
zmieniło).

Mi chodzi o Polbank-era

--
xbartx

Data: 2011-01-27 17:47:28
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-01-27 09:08, xbartx pisze:
[...]

Dalej cisza. Jutro zadzwoniÄ™.

Data: 2011-01-28 07:47:27
Autor: xbartx
Dnia Thu, 27 Jan 2011 17:47:28 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

Dalej cisza. Jutro zadzwoniÄ™.

Ja dzisiaj będę przechodził do oddziału więc wstąpię i uruchomię ponownie procedurą wydania "duplikatu", chociaż teraz to cholera wie co to będzie.

--
xbartx

Data: 2011-01-28 07:59:28
Autor: Olgierd
Duplikat karty wed³ug Polbanku
Dnia Thu, 27 Jan 2011 17:47:28 +0100, Wojciech Nawara napisa³(a):

I jak tam? U mnie cisza jak makiem, tak¿e dzisiaj w koñcu zadzwoniê i
z³o¿ê reklamacjê telefoniczn±, bo pisaæ przez www to sobie mogê chyba
sam do siebie.

Dalej cisza. Jutro zadzwoniê.

Ja siê chyba rozstanê z tym bankiem do koñca. Troszkê to irytuj±ce.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-01-28 08:01:11
Autor: xbartx
Duplikat karty wed³ug Polbanku
Dnia Fri, 28 Jan 2011 07:59:28 +0000, Olgierd napisał(a):

Ja się chyba rozstanę z tym bankiem do końca. Troszkę to irytujące.

Już pal siedem z tym CB=1%, ale sposób rozliczania transakcji w walucie innej niż pln mnie tam tylko trzyma - inaczej to prawdopodobnie bym tam nigdy nie zawitał, no chyba że na jakieś testy.

--
xbartx

Data: 2011-01-28 08:26:41
Autor: Olgierd
Duplikat karty wed³ug Polbanku
Dnia Fri, 28 Jan 2011 08:01:11 +0000, xbartx napisa³(a):

Ja siê chyba rozstanê z tym bankiem do koñca. Troszkê to irytuj±ce.

Ju¿ pal siedem z tym CB=1%, ale sposób rozliczania transakcji w walucie
innej ni¿ pln mnie tam tylko trzyma

No to ja w³a¶nie pu¶ci³em $1 na Wikipediê z MC Multi, by siê przekonaæ jak oni teraz licz± waluty. Nie wiem jaki mam próg bólu, ale my¶lê, ¿e 3-4 z³ote od sta jestem w stanie wytrzymaæ.

Data: 2011-01-29 08:41:43
Autor: Olgierd
On Fri, 28 Jan 2011 08:26:41 +0000, Olgierd wrote:

Już pal siedem z tym CB=1%, ale sposób rozliczania transakcji w walucie
innej niż pln mnie tam tylko trzyma

No to ja właśnie puściłem $1 na Wikipedię z MC Multi, by się przekonać
jak oni teraz liczą waluty. Nie wiem jaki mam próg bólu, ale myślę, że
3-4 złote od sta jestem w stanie wytrzymać.

Blokada po kursie średnim NBP (2,84 zł/USD) przemieniła się w rozliczenie za 2,92 zł/USD, przy kursie 2,85 zł. To jest jak rozumiem ok. 2,5% przebicia i dla mnie jest to chyba do przyjęcia.
No może jeszcze funta przetestuję, bo ostatnio trochę na Amazonie UK kupuję.

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-01-29 09:47:47
Autor: xbartx
Dnia Sat, 29 Jan 2011 08:41:43 +0000, Olgierd napisał(a):

Blokada po kursie średnim NBP (2,84 zł/USD) przemieniła się w
rozliczenie za 2,92 zł/USD, przy kursie 2,85 zł. To jest jak rozumiem
ok. 2,5% przebicia i dla mnie jest to chyba do przyjęcia. No może
jeszcze funta przetestujÄ™, bo ostatnio trochÄ™ na Amazonie UK kupujÄ™.

No wydaje mi się że wszystko zależy ile mielisz opcje walut. Ja np przed świętami na samym amazon.co.uk puściłem na prezenty i inne około 300 funtów. Do tego ebay i jakieś wyjazdy więc w roku się tego zbiera i jest to już kwota, że tak powiem widoczna na liczniku he he.

Data: 2011-01-29 21:45:26
Autor: Olgierd
On Sat, 29 Jan 2011 09:47:47 +0000, xbartx wrote:

No wydaje mi się że wszystko zależy ile mielisz opcje walut. Ja np przed
świętami na samym amazon.co.uk puściłem na prezenty i inne około 300
funtów. Do tego ebay i jakieś wyjazdy więc w roku się tego zbiera

Z tym, że jeśli bank się przerobi na polski, to eldorado minie.

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-01-30 00:53:06
Autor: Piotr Gralak
Olgierd napisał(a):
[...]

samo przerobienie na polska S.A. nic nie zmienia, gorzej z faktem, ze lada dzien sie sprzedaja przeciez. a nowy wlasciciel na pewno takiego milego kuriozum nie utrzyma w ofercie zbyt dlugo... korzystajmy poki mozemy :)

Data: 2011-01-30 02:23:23
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-01-30 00:53, Piotr Gralak pisze:

[...]

.... póki nie możemy

Data: 2011-01-31 18:56:44
Autor: Olgierd
On Sun, 30 Jan 2011 02:23:23 +0100, Wojciech Nawara wrote:

[...]

Dziś jest ostatni dzień ważności mojej karty. Dzwoniłem pytać co o tym bank sądzi -- okazuje się, że dokładnie dziś wszystkie zaległe plastiki zostały wysłane.
No zobaczymy co dalej.

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-01-31 21:37:33
Autor: Piotr Gralak
Olgierd napisał(a):
[...]

sie im troche nie spieszy... :)
a ja czekam juz 2 miesiace na PIN do Getinowo Onlajnowej karty... zamiast niego przychodza potwierdzenia lokat sprzed 2 miesiecy :D
ale co tam, cierpliwy jestem, poczekam jeszcze.

PG

Data: 2011-02-01 20:35:46
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-01-31 19:56, Olgierd pisze:

Dziś jest ostatni dzień ważności mojej karty. Dzwoniłem pytać co o tym
bank sądzi -- okazuje się, że dokładnie dziś wszystkie zaległe plastiki
zostały wysłane.
No zobaczymy co dalej.

SMSa dziś dostałem:
"Państwa Prestiżowa Karta Kredytowa została już wysłana. Za zwłokę przepraszamy. Informujemy, że nie pobierzemy opłaty za pierwszy rok jej użytkowania. PolbankEFG"

Nie rozumiem żartu z brakiem opłaty za pierwszy rok. :-)

Data: 2011-02-01 20:03:26
Autor: Olgierd
On Tue, 01 Feb 2011 20:35:46 +0100, Wojciech Nawara wrote:

[...]

Mi też przysłali, ale "za kolejne 2 lata" ;-) Że też im się chce wartościować klientów! ;-)

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-02-01 21:26:11
Autor: Robert Kois
Duplikat karty według Polbanku
Dnia Tue, 01 Feb 2011 20:35:46 +0100, Wojciech Nawara napisa³(a):

Nie rozumiem ¿artu z brakiem op³aty za pierwszy rok. :-)

A która? Bo jak komfortowa,presti¿owa lub praktyczna to op³ata jest jak nie
wykonasz ¿adnej transakcji przez pierwsze 3 miesi±ce ;).

--
Kojer

Data: 2011-02-01 21:31:57
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-02-01 21:26, Robert Kois pisze:

Nie rozumiem ¿artu z brakiem op³aty za pierwszy rok. :-)

A która? Bo jak komfortowa,presti¿owa lub praktyczna to op³ata jest jak nie
wykonasz ¿adnej transakcji przez pierwsze 3 miesi±ce ;).

Presti¿owa (Gold). A op³ata o której piszesz AFAIK nie dotyczy duplikatu. Zamawiaj±c duplikat p³acisz za us³ugê wystawienia duplikatu plastiku (dla Golda - 0 z³:-), a op³aty roczne lec± bez zmian. ¦wiadczy o tym chocia¿by to, ¿e duplikat ma tê sam± datê wa¿no¶ci (choæ numer inny).

Je¶li jest inaczej, to niech mnie kto¶ poprawi.

Data: 2011-02-01 20:49:22
Autor: Olgierd
Duplikat karty wed³ug Polbanku
On Tue, 01 Feb 2011 21:31:57 +0100, Wojciech Nawara wrote:

A która? Bo jak komfortowa,prestiżowa lub praktyczna to opłata jest jak
nie wykonasz żadnej transakcji przez pierwsze 3 miesiące .

Prestiżowa (Gold). A opłata o której piszesz AFAIK nie dotyczy
duplikatu. Zamawiając duplikat płacisz za usługę wystawienia duplikatu
plastiku (dla Golda - 0 zł, a opłaty roczne lecą bez zmian. Świadczy o
tym chociażby to, że duplikat ma tę samą datę ważności (choć numer
inny).

A, iśhabefergessen, że Ty brałeś duplikat. Bo mi się ogólnie powinna dziś odnowić.

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-02-02 17:07:40
Autor: xbartx
Dnia Tue, 01 Feb 2011 20:49:22 +0000, Olgierd napisał(a):

A, iśhabefergessen, że Ty brałeś duplikat. Bo mi się ogólnie powinna
dziś odnowić.

W przypadku należy używać "duplikat" aby nie wprowadzać postronne osoby w błąd he he.
U mnie dalej nic nie ma i nawet smsa nie dostałem. Chciałem zajść do oddziału, ale nie mam jak. Może jutro się uda.

Data: 2011-02-02 09:13:41
Autor: Robert Kois
Duplikat karty wed³ug Polbanku
Dnia Tue, 01 Feb 2011 21:31:57 +0100, Wojciech Nawara napisa³(a):

A to racja. Czyli s³aby ¿arcik ;).

--
Kojer

Data: 2011-02-03 08:18:56
Autor: xbartx
Duplikat karty wed³ug Polbanku
Dnia Tue, 01 Feb 2011 21:31:57 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

Åšwiadczy
o tym chociażby to, że duplikat ma tę samą datę ważności (choć numer
inny).

Jeśli jest inaczej, to niech mnie ktoś poprawi.

Ja poprawię ;) i z uporem maniak będę się domagał aby pisać "duplikat", bo skoro masz inny numer to jaki to jest duplikat?

--
xbartx

Data: 2011-02-03 18:49:29
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-02-01 20:35, Wojciech Nawara pisze:

SMSa dziś dostałem:
"Państwa Prestiżowa Karta Kredytowa została już wysłana. Za zwłokę
przepraszamy. Informujemy, że nie pobierzemy opłaty za pierwszy rok jej
użytkowania. PolbankEFG"

Nadejszła. Kurwierem UPS.

Data: 2011-02-03 18:22:16
Autor: xbartx
Duplikat karty wed³ug Polbanku
Dnia Thu, 03 Feb 2011 18:49:29 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

Nadejszła. Kurwierem UPS.

O kurde w kaście goldów to się dopiero wyprawia. Ja na razie nie mam żadnego znaku. Na wiadomości w systemie nikt nie raczy odpowiedzieć, do oddziału nie mam jak zaglądnąć, więc jutro spróbuje znowu zadzwonić ale ile można.

Data: 2011-02-03 21:28:39
Autor: Olgierd
On Thu, 03 Feb 2011 18:22:16 +0000, xbartx wrote:

Nadejszła. Kurwierem UPS.

O kurde w kaście goldów to się dopiero wyprawia.

No ba. U mnie niezapowiedziany kurier musiał odbić się od drzwi, więc... wrzucił przesyłkę do skrzynki pocztowej. Bajer.

Karty robi Oberhur, jest znacznie bardziej blada niż poprzednia. Jakbym był kartoestetą, byłbym rozczarowany.

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-02-04 07:34:00
Autor: xbartx
Dnia Thu, 03 Feb 2011 21:28:39 +0000, Olgierd napisał(a):

No ba.
U mnie niezapowiedziany kurier musiał odbić się od drzwi, więc...
wrzucił przesyłkę do skrzynki pocztowej. Bajer.

Timinig goniÄ… he he

Karty robi Oberhur, jest znacznie bardziej blada niż poprzednia. Jakbym
był kartoestetą, byłbym rozczarowany.

Czyli zamienił stryjek ...

--
xbartx

Data: 2011-01-30 08:58:26
Autor: Olgierd
On Sun, 30 Jan 2011 00:53:06 +0100, Piotr Gralak wrote:

[...]

Myślę, że niskie kursy przewalutowania wynikają z faktu, że jest to jedyny EUR-bank w Polsce. Jeśli kupi to np. Rajfaj, to siłą rzeczy albo włączy w struktury swojego banku, albo utworzy nową strukturę (nie wiem jak teraz jest z uzyskaniem zezwolenia na otwarcie banku) -- bo wątpię, by tworzyli podobną protezę jak jest obecnie. --
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-01-29 14:41:22
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-01-27 17:47, Wojciech Nawara pisze:

Dalej cisza. Jutro zadzwoniÄ™.

Zadzwoniłem. Mają być w przyszłym tygodniu. Zobaczymy...

Duplikat karty wed³ug Polbanku