Duplikat karty według Polbanku

Data: 2011-02-04 08:27:18
Autor: xbartx
Duplikat karty według Polbanku

Minął miesiąc i okazało się że dalej jestem w punkcie wyjścia ale za to bogatszy o kilka ciekawych doświadczeń, które zapewnił mi Półbank.
Problem z plastikami jest jednak chyba tylko przy goldach a ja mam tak zwany indywidualny tryb. "Duplikat" karty został wysłany 7-8 stycznia i tyle. Mimo, że dzwoniłem po około 14 dniach (w przeciągu których powinna się pojawić) powiedziano mi aby jeszcze czekać. Ja zwiedziony grupowymi przebojami, myślałem że też w tej grupie wybrańców jestem he he. A sytuacja jest prozaiczna PIN przyszedł karta nie i tyle - rycerza na białym końcu (czytaj kuriera) z moją kartą w ręku raczej nie zobaczę.
Teraz co najlepsze. Karta jest zgubiona ale nie skradziona, więc według jej TOiP musiałbym zapłacić 15 pln no ale z racji tego, że nie doszła to Pani zrobi adnotację i podobno się zgodzą w dziale kart aby jednak opłaty nie pobierać. Czyli wydali mi "duplikat" za darmo po mojej reklamacji, teraz nowy "dupliat" nie doszedł do mnie, więc jakby kolejna reklamacja/
adnotacja musi być rozpatrzona czy znowu dostanę "duplikat" za darmo. Czy działa reguła "Do trzech razy sztuka?".
A cholera poszło o takie nic, że raz na kilka użyć karta w czytniku nie przechodzi. No i mam za swoje i po łapach i po łapach.

--
xbartx

Data: 2011-02-04 08:37:08
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 04 Feb 2011 08:27:18 +0000, xbartx napisał(a):

A cholera poszło o takie nic, że
raz na kilka użyć karta w czytniku nie przechodzi. No i mam za swoje i
po łapach i po łapach.

Mam wrażenie, że nie było o co kruszyć kopii -- Rajfi kupił Polbank, będ± go zapewne inkorporować, a to oznacza -- jestem w zasadzie pewien -- że karty będ± miały normalne rozliczanie kursów walut.
Je¶li się nie mylę, to ja się z moj± pożegnam.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-02-04 09:57:08
Autor: Robert Kois
Dnia Fri, 4 Feb 2011 08:37:08 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

[...]

Zanim wchłon± i ujednolic± to jeszcze z 1,5-2 lata będzie ;).

--
Kojer

Data: 2011-02-04 09:10:08
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 04 Feb 2011 09:57:08 +0100, Robert Kois napisał(a):

[...]

Nie, bo żeby kupić akcje bank musi się przerobić. Jestem prawie pewien, że wniosek będzie złożony bardzo ale to bardzo niedługo (o ile już nie leży gdzie¶ tam w KNF).

Data: 2011-02-04 10:33:52
Autor: Robert Kois
Dnia Fri, 4 Feb 2011 09:10:08 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

[...]

Pytanie jak będzie z ujednolicaniem oferty. Poczekamy, zobaczymy. Najwyżej się pożegnamy :).

--
Kojer

Data: 2011-02-04 10:00:01
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 04 Feb 2011 10:33:52 +0100, Robert Kois napisał(a):

[...]

IMHO atrakcyjne kursy walut wynikaj± nie z oferty, lecz z dziwacznego z naszego punktu widzenia statusu banku. (W sumie jestem ciekaw jak wygl±da w tym zakresie polityka mBanku.cz i .sk.)

Data: 2011-02-04 11:14:04
Autor: Robert Kois
Dnia Fri, 4 Feb 2011 10:00:01 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

IMHO atrakcyjne kursy walut wynikaj± nie z oferty, lecz z dziwacznego z naszego punktu widzenia statusu banku.

W±tpie. Przyjeli walutę rozliczeniow± PLN i uznali, że nie będ± brać
dodatkowego haraczu. Raczej nikt im nie może zabronić pobierania np.
dodatkowych 2%.

--
Kojer

Data: 2011-02-04 10:26:13
Autor: xbartx
Dnia Fri, 04 Feb 2011 08:37:08 +0000, Olgierd napisał(a):

Mam wrażenie, że nie było o co kruszyć kopii -- Rajfi kupił Polbank,
będą go zapewne inkorporować, a to oznacza -- jestem w zasadzie pewien
-- że karty będą miały normalne rozliczanie kursów walut. Jeśli się nie
mylÄ™, to ja siÄ™ z mojÄ… poĹĽegnam.

Dopóki będą przeliczać jak przeliczają i oddawać z tego 1% to będę używał, bo na tym tylko zyskuję a trochę tych transakcji w dewizach przeprowadzam ;)
Zastanawia mnie bardzo jak to teraz będzie. Rajfi pozycjonuje się raczej na bank z klasą dla zamożnych klientów - jak to usłyszała moja koleżanka, która za moją namową założyła kont premium aby 150 wisienek podjeść, od opiekunki - my dla ludzi co zarabiają 3k pln to za bardzo nic nie mam ciekawego do zaoferowania. Teraz nie za bardzo mogę sobie wyobrazić, że świat Rajfiego i świat Polbanku zostanie połączony w jedne świat na modłę Rajfiego. Może Rajfi będzie chciał mieć odłam, który powalczy w segmencie "szarego obywatela"? Niby jakiś ogólnoeuropejski projekt zaczęli robić. Zobaczymy jak to się zakończy.

--
xbartx

Duplikat karty według Polbanku