Duplikat karty według Polbanku

Data: 2011-02-07 15:03:18
Autor: xbartx
Duplikat karty według Polbanku

Ja juĹĽ chyba z przyzwyczajenia tudzieĹĽ kronikarskiego obowiÄ…zku dopisuje w tym wÄ…tku he he.
Pani, która w piątek obiecywała, że zadzwoni, dzisiaj się niestety nie odezwała. Znowu musiałem kolejnej Pani na infolinii opowiedzieć swoją historie a Pani powiedziała, że jutro się tym zajmie (dział kart pracuje do 16tej) i do mnie oddzwoni.

--
xbartx

Data: 2011-02-07 15:10:50
Autor: Olgierd
Duplikat karty według Polbanku
Dnia Mon, 07 Feb 2011 15:03:18 +0000, xbartx napisał(a):

Pani, która w pi±tek obiecywała, że zadzwoni, dzisiaj się niestety nie
odezwała. Znowu musiałem kolejnej Pani na infolinii opowiedzieć swoj±
historie a Pani powiedziała, że jutro się tym zajmie (dział kart pracuje
do 16tej) i do mnie oddzwoni.

Tak, przepływ informacji w polbankowej "infolinii" generalnie leży i kwiczy.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-02-07 22:40:26
Autor: xbartx
Dnia Mon, 07 Feb 2011 15:10:50 +0000, Olgierd napisał(a):

Tak, przepływ informacji w polbankowej "infolinii" generalnie leży i
kwiczy.

Raczej w ogóle czegoś takiego nie ma i chyba nie wymagają, bo dzisiejsza Pani powiedziała, że nie ma żadnej adnotacji, bo tą moją kartą. Dziś to już była chyba 5 albo 6 osoba, której opowiedziałem swoją Półbankową historię.
Acha i chciałem dorzucić do siebie, że jakby chcieć rozwinąć nazwę Półbank, to trzeba zdecydowanie podkreślić, że jest to te mniejsze pół he he.

Data: 2011-02-08 08:48:13
Autor: Robert Kois
Duplikat karty według Polbanku
Dnia Mon, 7 Feb 2011 22:40:26 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

Acha i chciałem dorzucić do siebie, że jakby chcieć rozwin±ć nazwę Półbank, to trzeba zdecydowanie podkre¶lić, że jest to te mniejsze pół he

Od pocz±tku mówiłem, znaleĽć porz±dny oddział i wszystko załatwiać u nich
(niech to oni dzwoni± na infolinię ;)). Odpukać, na razie problemów nie mam
:).
--
Kojer

Data: 2011-02-08 09:48:48
Autor: xbartx
Duplikat karty według Polbanku
Dnia Tue, 08 Feb 2011 08:48:13 +0100, Robert Kois napisał(a):

Od początku mówiłem, znaleźć porządny oddział i wszystko załatwiać u
nich (niech to oni dzwonią na infolinię ;)). Odpukać, na razie problemów
nie mam :).

Mam, że tak powiem mocno nie po drodze, ale jak dzisiaj znowu do mnie Pani "zadzwoni" tak jak jej poprzednicy, to jutro się wybiorę, bo nie mam innego wyjścia.

--
xbartx

Data: 2011-02-08 10:57:10
Autor: witrak()
xbartx wrote:
[...]

Mam, że tak powiem mocno nie po drodze, ale jak dzisiaj znowu do mnie Pani "zadzwoni" tak jak jej poprzednicy, to jutro się wybiorę, bo nie mam innego wyj¶cia.

Tylko sobie zawczasu przygotuj dobrze napisan± skargę, bo w
przeciwnym razie i tam cię obłaskawi± i będziesz nam tutaj przez
parę tygodni relacjonował już nie kolejne telefony tylko wizyty w
oddziale ;-)

witrak()
PS. Nie ten bank, ale kiedy¶ w Millenium (który nie ma telefonów
do placówek) złożyłem 5 albo 6 wizyt, zanim zrezygnowałem :-)

Data: 2011-02-10 15:13:33
Autor: Olgierd
Duplikat karty według Polbanku
Dnia Mon, 07 Feb 2011 22:40:26 +0000, xbartx napisał(a):

Raczej w ogóle czego¶ takiego nie ma i chyba nie wymagaj±, bo dzisiejsza
Pani powiedziała, że nie ma żadnej adnotacji, bo t± moj± kart±. Dzi¶ to
już była chyba 5 albo 6 osoba, której opowiedziałem swoj± Półbankow±
historię.

W sumie wykrakałe¶ ostatnio, ale nie w odniesieniu do Multi, lecz do Polbanku.

Okazuje się, że co¶ mi przesłali "przepro¶nego" via kurier (PR oczywi¶cie), ale kurier mnie nie zastał...

Data: 2011-02-10 22:58:20
Autor: xbartx
Duplikat karty według Polbanku
Dnia Thu, 10 Feb 2011 15:13:33 +0000, Olgierd napisał(a):

Okazuje się, że coś mi przesłali "przeprośnego" via kurier (PR
oczywiście), ale kurier mnie nie zastał...

Cholera te redaktory to mają dobrze. Do mnie pewnie nic nie przyjdzie tfu znaczy mam nadzieję, że nowa kolejna karta a jako bonus za ponad miesiąc czekania będę musiał pewnie uiścić opłatę za ichni "duplikat" - tak coś czuję w kościach, że to jeszcze nie koniec moich przygód he he.

Duplikat karty według Polbanku