Duplikat karty wed?ug Polbanku czyli Pó?banku epopeji ci?g dalszy

Data: 2011-02-22 12:12:44
Autor: xbartx
Duplikat karty wed?ug Polbanku czyli Pó?banku epopeji ci?g dalszy

Poprzedni wÄ…tek jest tutaj: Message-ID: iftinb$9o0$1@news.net.icm.edu.pl

Założę nowy wątek, bo chyba warto. Tak jak napisałem w którymś z postów, że to może nie być koniec moich przygód i cholera wykrakałem.
Karta ponownie przyszła już zwykłą pocztą a na następny dzień PIN. Udałem się do bankomatu aby zmienić PIN a jako, że miałem też do przelania 1k pln, to pomyślałem, że od razu wpłacę z racji tego, że mam włączoną funkcję (ja głupek tak myślałem) debetową do kk. Okazało się, że jak Półbank wydaje "duplikat" karty, to funkcja debetowa dla kk przestaje działać. W sumie to nie dziwne, skoro ichni "duplikat", to po prostu nowy plastik z nowym numerem. No ale ja, cholera, jak stary durny baran dałem się im po raz kolejny przewieźć na lewych sankach jak klasyczny amator kwaśnych jabłek. Cóż dobre kursy dobrymi kursami ale muszą to przemyśleć czy ten dalszy romans nie ma zabarwień o charakterze destrukcyjno-
samobójczym ze stanem depresyjnym gratis he he. --
xbartx

Data: 2011-02-22 04:22:22
Autor: Krzysiek
Duplikat karty wed?ug Polbanku czyli Pó?banku epopeji ci?g dalszy
On 22 Lut, 13:12, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Có¿ dobre kursy dobrymi kursami ale musz± to przemy¶leæ
czy ten dalszy romans nie ma zabarwieñ o charakterze destrukcyjno-
samobójczym ze stanem depresyjnym gratis he he.

reklamacja? ;)

obecnie nie wiadomo co dalej z Polbankiem i jego ofert±, mo¿liwe ¿e
znikn± "pó³bankowe" problemy jak i dobre kursy.

Data: 2011-02-22 12:27:53
Autor: xbartx
Duplikat karty wed?ug Polbanku czyli Pó?banku epopeji ci?g dalszy
Dnia Tue, 22 Feb 2011 04:22:22 -0800, Krzysiek napisał(a):

reklamacja? ;)

Ano reklamacja i jeszcze muszę zadzwonić albo pójść do oddziału aby włączyć sobie funkcję debetową ponownie. I niech mi ktoś powie, że to nie jest Półbank!

obecnie nie wiadomo co dalej z Polbankiem i jego ofertą, możliwe że
znikną "półbankowe" problemy jak i dobre kursy.

Prawdopodobnie tak będzie.

--
xbartx

Data: 2011-02-22 06:12:31
Autor: Krzysiek
Duplikat karty wed?ug Polbanku czyli Pó?banku epopeji ci?g dalszy
On 22 Lut, 13:27, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Prawdopodobnie tak bêdzie.

a wtedy(jak pogorsz± znacz±co sposoby przeliczania transakcji w innych
walutach) likwidujê ich kartê..

Data: 2011-02-22 16:38:40
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Duplikat karty wed??ug Polbanku czyli P???? banku epopeji ciÄ?g dalszy
Krzysiek pisze:

Prawdopodobnie tak będzie.

a wtedy(jak pogorszÄ… znaczÄ…co sposoby przeliczania transakcji w innych
walutach) likwidujÄ™ ich kartÄ™..

Wtedy wybuchnie na grupie dyskusja dokąd najlepiej przenieść kartę. :-)

--
MiCHA

Data: 2011-02-22 12:44:04
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 22 Feb 2011 12:27:53 +0000, xbartx napisał(a):

reklamacja?

Ano reklamacja i jeszcze muszę zadzwonić albo pójść do oddziału aby
włączyć sobie funkcję debetową ponownie. I niech mi ktoś powie, że to
nie jest Półbank!

Jest :)

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-02-22 18:04:38
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-02-22 13:27, xbartx pisze:

reklamacja? ;)

Ano reklamacja i jeszcze muszę zadzwonić albo pójść do oddziału aby
włączyć sobie funkcję debetową ponownie. I niech mi ktoś powie, że to nie
jest Półbank!

Próbowałem kiedyś, nie udało mi się tego przewalczyć, odpuściłem.

Data: 2011-02-22 18:05:19
Autor: Wojciech Nawara
[...]

I zapomniałem jeszcze o jednym - rachunek debetowy podepniesz do KK via tel.

Data: 2011-02-22 18:46:13
Autor: xbartx
Dnia Tue, 22 Feb 2011 18:05:19 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

I zapomniałem jeszcze o jednym - rachunek debetowy podepniesz do KK via
tel.

To wiem, tylko trzeba mieć ichni specjalny PIN ale na dzisiaj już mi starczy fajerwerków.

Data: 2011-02-22 22:44:49
Autor: xbartx
Duplikat karty wed?ug Polbanku czyli Pó?banku epopeji ci?g dalszy

Jakby tego wszystkiego było jeszcze mało to mam na dokładkę brak możliwości zapłacenia przez PzA na allegro. Nie wiem niestety czy wina jest po stronie banku czy może jednak allegro. 3 razy próbowałem zapłacić i mam anulowano a teraz czwarta transakcja stoi jako "rozpoczęta" już chyba z pół godziny. Ktoś też ma może problemy z PzA?

Data: 2011-02-22 23:52:18
Autor: RobertS
W dniu 2011-02-22 23:44, xbartx pisze:

[...]

miałem wczoraj, płaciłem kk i status "rozpoczęta" był przez ponad 4h, później status się zmienił na zapłacono i po sprawie

a to anulowano miałeś z powodu allegro czy może sprzedawca nie chciał kasy przez PzA i anulował ją?

RobertS

Data: 2011-02-23 07:08:33
Autor: xbartx
Dnia Tue, 22 Feb 2011 23:52:18 +0100, RobertS napisał(a):

miałem wczoraj, płaciłem kk i status "rozpoczęta" był przez ponad 4h,
później status się zmienił na zapłacono i po sprawie

No ja mam już rozpoczęta od wczoraj od godziny 23:03. Cholera jak nie urok to sraczka.

a to anulowano miałeś z powodu allegro czy może sprzedawca nie chciał
kasy przez PzA i anulował ją?

Raczej nie bo pojawiało się to praktycznie w minutę albo dwie. A tak w ogóle to PzA może anulować sprzedawca? Coś mi się wydaje, że nie.

--
xbartx

Data: 2011-02-23 09:40:31
Autor: xbartx
[...]

Okazuje się że to PzA po prostu padło, ale oczywiście ze strony allegro mam pełne profesjonalne podejście czyli zero informacji.

--
xbartx

Duplikat karty wed?ug Polbanku czyli Pó?banku epopeji ci?g dalszy