Duplikat karty wed?ug Polbanku czyli Pó?banku epopeji ci?g dalszy

Data: 2011-02-22 04:22:22
Autor: Krzysiek
Duplikat karty wed?ug Polbanku czyli Pó?banku epopeji ci?g dalszy
On 22 Lut, 13:12, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Có¿ dobre kursy dobrymi kursami ale musz± to przemy¶leæ
czy ten dalszy romans nie ma zabarwieñ o charakterze destrukcyjno-
samobójczym ze stanem depresyjnym gratis he he.

reklamacja? ;)

obecnie nie wiadomo co dalej z Polbankiem i jego ofert±, mo¿liwe ¿e
znikn± "pó³bankowe" problemy jak i dobre kursy.

Data: 2011-02-22 12:27:53
Autor: xbartx
Duplikat karty wed?ug Polbanku czyli Pó?banku epopeji ci?g dalszy
Dnia Tue, 22 Feb 2011 04:22:22 -0800, Krzysiek napisał(a):

reklamacja? ;)

Ano reklamacja i jeszcze muszę zadzwonić albo pójść do oddziału aby włączyć sobie funkcję debetową ponownie. I niech mi ktoś powie, że to nie jest Półbank!

obecnie nie wiadomo co dalej z Polbankiem i jego ofertą, możliwe że
znikną "półbankowe" problemy jak i dobre kursy.

Prawdopodobnie tak będzie.

--
xbartx

Data: 2011-02-22 06:12:31
Autor: Krzysiek
Duplikat karty wed?ug Polbanku czyli Pó?banku epopeji ci?g dalszy
On 22 Lut, 13:27, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Prawdopodobnie tak bêdzie.

a wtedy(jak pogorsz± znacz±co sposoby przeliczania transakcji w innych
walutach) likwidujê ich kartê..

Data: 2011-02-22 16:38:40
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Duplikat karty wed??ug Polbanku czyli P???? banku epopeji ciÄ?g dalszy
Krzysiek pisze:

Prawdopodobnie tak będzie.

a wtedy(jak pogorszÄ… znaczÄ…co sposoby przeliczania transakcji w innych
walutach) likwidujÄ™ ich kartÄ™..

Wtedy wybuchnie na grupie dyskusja dokąd najlepiej przenieść kartę. :-)

--
MiCHA

Data: 2011-02-22 12:44:04
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 22 Feb 2011 12:27:53 +0000, xbartx napisał(a):

reklamacja?

Ano reklamacja i jeszcze muszę zadzwonić albo pójść do oddziału aby
włączyć sobie funkcję debetową ponownie. I niech mi ktoś powie, że to
nie jest Półbank!

Jest :)

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-02-22 18:04:38
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-02-22 13:27, xbartx pisze:

reklamacja? ;)

Ano reklamacja i jeszcze muszę zadzwonić albo pójść do oddziału aby
włączyć sobie funkcję debetową ponownie. I niech mi ktoś powie, że to nie
jest Półbank!

Próbowałem kiedyś, nie udało mi się tego przewalczyć, odpuściłem.

Data: 2011-02-22 18:05:19
Autor: Wojciech Nawara
[...]

I zapomniałem jeszcze o jednym - rachunek debetowy podepniesz do KK via tel.

Data: 2011-02-22 18:46:13
Autor: xbartx
Dnia Tue, 22 Feb 2011 18:05:19 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

I zapomniałem jeszcze o jednym - rachunek debetowy podepniesz do KK via
tel.

To wiem, tylko trzeba mieć ichni specjalny PIN ale na dzisiaj już mi starczy fajerwerków.

Duplikat karty wed?ug Polbanku czyli Pó?banku epopeji ci?g dalszy