Duplikat paragonu?

Data: 2011-11-05 13:54:07
Autor: januszek
Duplikat paragonu?
Jacek napisa?(a):

Mam urządzenie, które chcę zareklamować, ale zgubiłem paragon.
Zapłaciłem kartą i mogę w każdej chwili wydrukować potwierdzenie.
Czy mogę żądać od sprzedawcy duplikatu paragonu, tak jak można chcieć duplikat faktury, czy mam się upierać na naprawę na podstawie wydruku z karty?

Do celów reklamacji musisz udowodnić fakt zakupu - nie ma wymogu, że takim dowodem musi być paragon. Natomiast nie funkcjonuje coś takiego jak "duplikat paragonu".

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"