Dupowaty Hitler chce zostac prezydentem Warszawy.

Data: 2010-09-21 19:17:18
Autor: awe
Dupowaty Hitler chce zostac prezydentem Warszawy.
Zauwazylem ze to juz jakis szerszy ruch. Znajomy powiedzil ze jak jego gosc zaczalby cos pierniczyc o JK jako Hitlerze to wyprosilby go z domu. Znaczy sie gdzies to musialo pasc. Co mnie w sumie cieszy, bo przyrownywanie Jk do Hitlera oznacza skrajna bezsilnosc rzadu PO i Tuska oraz pozal sie Panie Boze labiego pelniacego obowiazki Prezydenta Polski. Oznacza to ze sytuacja gospodarcza w PL jest znacznie gorsza niz sadzilem. Jesli ktokolwiek posiada gotowke w bankach ostrzegam. Nalezy ja inwestowac w dobra trwale. No i mniej nas Boze w opiece. Harcerze u wladzy!!! Beware
awe

Data: 2010-09-21 10:45:24
Autor: Antenka
On 21 Wrz, 19:17, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Łapy precz od mojej kasy, bo poobcinam paluchy tej wrednej,
zachłannej, złodziejskiej POlszewi! :-E
A pełniącego obowiązki - pierwszego dukacza PRL-u Bis - wczoraj
doskonale podsumował Szymek Majewski w show :D.Świetnie, w mistrzowski
wręcz sposób, oddał cechę nr 1 bobra - dukanie!:D

Antenka

Data: 2010-09-21 19:56:06
Autor: Marek Czaplicki
Antenka dnia wto wrzesień 21 2010 19:45 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
A pełniącego obowiązki - pierwszego dukacza PRL-u Bis - wczoraj
doskonale podsumował Szymek Majewski w show :D.Świetnie, w mistrzowski
wręcz sposób, oddał cechę nr 1 bobra - dukanie!:D
i pomyśleć, że z takim kimś przegrał pan prezes Jaroslaw Kaczyński. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-21 11:01:24
Autor: Antenka
Dupowaty Hitler chce zostac prezydentem Warszawy.
On 21 Wrz, 19:56, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Antenka dnia wto wrzesień 21 2010 19:45 pisze, na grupie pl.soc.polityka:> A pełniącego obowiązki - pierwszego dukacza PRL-u Bis - wczoraj
> doskonale podsumował Szymek Majewski w show :D.Świetnie, w mistrzowski
> wręcz sposób, oddał cechę nr 1 bobra - dukanie!:D

i pomyśleć, że z takim kimś przegrał pan prezes Jaroslaw Kaczyński. :-)

A wiesz, że to daje dużo do myślenia? Nie może być inaczej - spełnił
się najawżaniejszy "POlszewicki cud nad urną" !

Antenka

2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-21 20:06:17
Autor: Marek Czaplicki
Antenka dnia wto wrzesień 21 2010 20:01 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
A wiesz, że to daje dużo do myślenia? Nie może być inaczej - spełnił
się najawżaniejszy "POlszewicki cud nad urną" !
trochę już za późno na protesty wyborcze.
-- -  2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-21 19:59:51
Autor: awe

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7arja$803$1inews.gazeta.pl...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
no to jest kolejny dowod ze lewacka swolocz robiona po pijaku i zakompleksiona jest nieoblicznala. Dlatego ja osobiscie to cale chazarkie lewactwo postawilbym pod sciana i osobiscie rozstrzelal. to gowno wszystkim nam bardzo szkodzi
awe

Data: 2010-09-21 20:05:04
Autor: Marek Czaplicki
awe dnia wto wrzesień 21 2010 19:59 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
[...]
a meritum? czy grasz w szachy? klasę zawdnika sprawdza się po tym jak
przyjmuje porażki. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-22 09:43:22
Autor: awe

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7as44$803$2inews.gazeta.pl...
[...]
-- -- -- -- -- -
oczywiscie ze grywam w szachy a porazki nie przewiduje, wspiera mnie argument: 300 mld dlugu w ciagu 3 lat
awe

Data: 2010-09-22 20:22:05
Autor: Marek Czaplicki
awe dnia śro wrzesień 22 2010 09:43 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
oczywiscie ze grywam w szachy a porazki nie przewiduje, wspiera mnie
argument: 300 mld dlugu w ciagu 3 lat
mówisz o prezydenturze, że Pałac narobił takich długów?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-21 21:12:22
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Dupowaty Hitler chce zostac prezydentem Warszawy.

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał

i pomyśleć, że z takim kimś przegrał pan prezes Jaroslaw Kaczyński. :-)

Cztery razy, za dwa misiące będzie piąty.

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

Data: 2010-09-21 21:25:24
Autor: u2
W dniu 2010-09-21 21:12, Jarek nie obronił kżyża pisze:
Cztery razy, za dwa misiące będzie piąty.

Misiące, misiaku ? :)

Data: 2010-09-21 21:34:24
Autor: Jarek nie obronił kżyża

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c9906a7$0$21011$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-09-21 21:12, Jarek nie obronił kżyża pisze:
Cztery razy, za dwa misiące będzie piąty.

Misiące, misiaku ? :)

Anonimek przychlaście? ;-))

Przemysław Warzywny

Data: 2010-09-21 21:38:20
Autor: u2
Dupowaty Hitler chce zostac prezydentem Warszawy.
W dniu 2010-09-21 21:34, Jarek nie obronił kżyża pisze:
Misiące, misiaku ? :)

Anonimek przychlaście?

Jak śmiesz sądzić innych po sobie !

Dupowaty Hitler chce zostac prezydentem Warszawy.