Dupowaty Hitler nie brał leków, a wyborów nie mógł wygrac.

Data: 2010-10-04 10:03:42
Autor: Dirko
Dupowaty Hitler nie brał leków, a wyborów nie mógł wygrac.
Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i8bqju$e0h$1inews.gazeta.pl...

- Mnie Jarosław podczas całej kampanii może raz
zasugerował, że  bierze jakieś środki farmakologiczne. Widywałam go
codziennie i w żadnej  mierze nie sprawiał wrażenia osoby, która nad
sobą nie panuje.

    Przecież gdy nie bierze leków zachowuje sie nienormalnie a skoro "  Nie wyglądał  na człowieka ubezwłasnowolnionego przez farmakologię." znaczy, że ostro brał prochy. ;-)

Dupowaty Hitler nie brał leków, a wyborów nie mógł wygrac.