Dupowaty Hitler znowu na psychotropach!

Data: 2010-10-09 18:15:49
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Dupowaty Hitler znowu na psychotropach!
Parlamentarzyści PiS na czele z prezesem partii Jarosławem Kaczyńskim złożyli kwiaty na grobie tragicznie zmarłych przed półroczem w katastrofie lotniczej pod Smoleńskiem Lecha i Marii Kaczyńskich. Prezes PiS pytany czy krzyż powinien jednak być zabrany na pielgrzymkę rodzin, stwierdził: "Moim zdaniem ten krzyż powinien stać przed Pałacem. Nie zmieniłem tego zdania".

Jarosław Kaczyński powiedział dziennikarzom, że przyjechał do Krakowa na grób brata i bratowej. Jak przypomniał, zazwyczaj robi to każdego 18-go dnia miesiąca, w urodziny Lecha Kaczyńskiego.

Pytany, dlaczego nie leci do Smoleńska powiedział: "Każdy podejmuje decyzję indywidualnie, nikogo nie oceniam - jedni chcieli lecieć, inni nie".

Kaczyński nie chciał komentować faktu, że rodziny postanowiły nie zabierać do Smoleńska krzyża z Pałacu Prezydenckiego.

Po zejściu ze Wzgórza Wawelskiego, Jarosław Kaczyński wraz z kandydatem PiS na prezydenta Krakowa Andrzejem Dudą, złożył kwiaty pod Krzyżem Katyńskim.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/walka-o-krzyz/kaczynski-krzyz-powinien-stac-przed-palacem,1,3729010,wiadomosc.html

Wcześniej mówił tak:

Krzyż smoleński niech trafi do kościoła Św. Anny. Przed pałacem powinna go zastąpić tablica - powiedział "Rzeczpospolitej". Jak powinna wyglądać ta tablica? Według prezesa powinna być lekko podniesiona, ale niekolidująca z pomnikiem Poniatowskiego.

http://www.fakt.pl/Szok-Kaczynski-nie-broni-juz-krzyza-,artykuly,83319,1.html

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

Data: 2010-10-09 18:26:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i8q4fo$lgk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jutro będzie przed pałacem. Ciekaw jestem gdzie będzie składał wieniec? W kaplicy?

Data: 2010-10-09 18:41:05
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Dupowaty Hitler znowu na psychotropach!

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Jutro będzie przed pałacem. Ciekaw jestem gdzie będzie składał wieniec? W kaplicy?

Nie wykluczone. Po tym psycholu można się wszystkiego spodziewac.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-09 19:00:49
Autor: boukun
[...]

Znaczy Jarek nie wie, kiedy Lechu się urodził? W którym miesiącu? Niech się spyta mamy, w którym on się urodził, będzie mu może łatwiej...?

boukun

Data: 2010-10-09 19:06:37
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Dupowaty Hitler znowu na psychotropach!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Znaczy Jarek nie wie, kiedy Lechu się urodził? W którym miesiącu? Niech się spyta mamy, w którym on się urodził, będzie mu może łatwiej...?

Temu kłamcy wydaje się, że urodziny obchodzi się co miesiąc.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-09 19:51:21
Autor: D. J. MC Donald Musk
[...]

no i postawimy, kwestia czasu.
Jak juz sie komoroskiego i tuska skaze przed trybunalem stanu za zbrodnie katynska...

Data: 2010-10-09 21:41:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:i8qa2g$2ne6$1news.ett.com.ua...

[...]

Ja cie pie.......... Przecież oni wtedy nie żyli! A może chodzi o reinkarnację? No, nie wiem. Ale to na pewno coś z mózgiem!

Dupowaty Hitler znowu na psychotropach!