Dupowaty Hitler znowu na psychotropach!

Data: 2010-10-09 19:51:21
Autor: D. J. MC Donald Musk
Dupowaty Hitler znowu na psychotropach!

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i8q4fo$lgk$1inews.gazeta.pl...
Parlamentarzyści PiS na czele z prezesem partii Jarosławem Kaczyńskim złożyli kwiaty na grobie tragicznie zmarłych przed półroczem w katastrofie lotniczej pod Smoleńskiem Lecha i Marii Kaczyńskich. Prezes PiS pytany czy krzyż powinien jednak być zabrany na pielgrzymkę rodzin, stwierdził: "Moim zdaniem ten krzyż powinien stać przed Pałacem. Nie zmieniłem tego zdania".

no i postawimy, kwestia czasu.
Jak juz sie komoroskiego i tuska skaze przed trybunalem stanu za zbrodnie katynska...

Data: 2010-10-09 21:41:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:i8qa2g$2ne6$1news.ett.com.ua...

[...]

Ja cie pie.......... Przecież oni wtedy nie żyli! A może chodzi o reinkarnację? No, nie wiem. Ale to na pewno coś z mózgiem!

Dupowaty Hitler znowu na psychotropach!