Dupowaty Hitler znowu na psychotropach?

Data: 2010-10-16 22:17:09
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Dupowaty Hitler znowu na psychotropach?
Uff, prezes PiS przemawiał na konwencji samorządowej partii kilkadziesiąt minut i ani razu nie padło nazwisko Tuska czy Komorowskiego. Nie było oskarżeń o tragedię w Smoleńsku przed zakończeniem śledztwa. Nie było nawoływania do zmiany władzy, "bo tacy ludzie nie powinni rządzić". Nie było potoku nienawiści i obrażania.
Oczywiście pobrzmiewały nuty charakterystyczne dla lidera PiS. Słyszeliśmy o idei neoliberalizmu, która "jest wyrazem interesu tych, którzy wzbogacili się na bardzo wątpliwych pod wieloma względami przemianach własnościowych lat 90. Dzisiaj ta idea w oczywisty sposób służy ich interesom...". Albo słyszeliśmy uzasadnienie stworzenia instytucji powiatowych rzeczników praw pacjenta, bo "dzisiaj zwykli ludzie, ci bez pleców, nie mają się do kogo zwrócić." I ani słowa o działającym od lat rzeczniku praw pacjenta czy drodze sądowej.

Ale do tej retoryki Kaczyńskiego jesteśmy przyzwyczajeni od lat. Brzmiała, gdy budował najpierw PC, potem PiS. Na sobotniej konwencji PiS padły też konkretne propozycje dla samorządów m.in.: służby cywilnej, kontraktu gminnego, akademii samorządowej. Mogą się podobać lub nie. Ale przynajmniej jest o czym dyskutować. Do tej pory, gdy prezes się wypowiadał, było nie do dyskusji, najwyżej do zastanawiania się, czy i kogo tym razem obraził bardziej, czy mniej niż poprzednio.

Czy zmiana tonu prezesa oznacza, że wziął sobie do serca głosy regionalnych działaczy, którzy coraz częściej wstydzą się wystąpić w wyborach samorządowych pod szyldem PiS? "Gazeta" pisała już, że niektórzy samorządowcy związani z partią Jarosława Kaczyńskiego wolą startować w barwach komitetów lokalnych. Tak jest m.in. w Zakopanem i Nowym Sączu. Czy Jarosław Kaczyński dostrzegł jak niewielki jest znaczek PiS na plakatach Czesława Bieleckiego, kandydata na prezydenta Warszawy, popieranego przez PiS? Czy zrozumiał, że w Gdańsku, Krakowie, Bydgoszczy czy Poznaniu, dyskusja o krzyżu, o smoleńskim śledztwie, o podważaniu demokratycznie wybranego prezydenta, nie ma sensu? Że tam toczy się rozmowa o unijnych dotacjach, drogach, szkołach, przedszkolach. O tym, co w kompetencji samorządu. Być może prezes dojrzał to wszystko, stąd łagodniejszy ton. Ton, który słyszeliśmy nie tak dawno, bo w kampanii prezydenckiej. I od którego prezes PiS odciął się po przegranych wyborach, brutalnie obrażając swój sztab wyborczy. Teraz jakby do niego wracał. Jeśli tak, to dobrze, to ton, jakiego oczekujemy od lidera najsilniejszej opozycji w kraju.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,8522199,Rozsadek_wraca_do_prezesa_PiS_.html#ixzz12YSpS4p1

Przemysław Warzywny

--

I dodaje, że szyld PiS nie jest atutem w wyborach samorządowych. - Firma piarowska ostrzegała nas, żebyśmy nie eksponowali partyjnego logo, bo się źle kojarzy - zaznacza nasz rozmówca.

Data: 2010-10-16 22:27:59
Autor: rAzor
Dupowaty Hitler znowu na psychotropach?
Darz bór! Użytkownik... he he - Jarek nie obronił kżyża raczył napisać:
Uff, .......
Przemysław Warzywny

A wy, Pastewny, co bierzecie?
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-16 22:30:21
Autor: Grzegorz Z.
[...]

A pamiętasz jak parę lat temu dałbyś się tu pokroić w obronie honoru Pana
Romana?

--
Gdyby nie radio maryja człowiek nigdy by się nie dowiedział jak wiele
pieniędzy potrzeba do życia w ubóstwie.

Data: 2010-10-16 22:42:29
Autor: rAzor
Dupowaty Hitler znowu na psychotropach?
Darz bór! Użytkownik... he he - Grzegorz Z. raczył napisać:

Roman był i jest w porzo.
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-17 02:23:02
Autor: Antenka
On 16 Paź, 22:42, rAzor <liejtienant.r|ew...@kobyBka.ru> wrote:
Darz bór! Użytkownik... he he - Grzegorz Z. raczył napisać:

Roman był i jest w porzo.<

I dodałamym - Romek jest wielki! Będzie z niego jeszcze Prezydent RP.

Antenka

Data: 2010-10-16 22:44:50
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Dupowaty Hitler znowu na psychotropach?

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

A pamiętasz jak parę lat temu dałbyś się tu pokroić w obronie honoru Pana
Romana?

Ta moherowa kapucha już za niejednego dawała się pokroic. Pierwszy był prałat pedofil, który okazał się TW, potem przygłup od "Naszej szkapy", następny to burak, którego kapucha tytułowała per "pan marszałek", obecnie przysrał się do dupowatego Hitlera.
Podwałbrzyski debilek, he, he, he!

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-16 22:35:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "rAzor" <liejtienant.r|ewski@kobyBka.ru> napisał w wiadomości news:i9d1se$vmf$3news.onet.pl...
Darz bór! Użytkownik... he he - Jarek nie obronił kżyża raczył napisać:
Uff, .......
Przemysław Warzywny

A wy, Pastewny, co bierzecie?

Pisowskie zagrywki - odnieś się do tego, co jest napisane.

Data: 2010-10-16 22:49:18
Autor: rAzor
Dupowaty Hitler znowu na psychotropach?
Darz bór! Użytkownik... he he - Bogdan Idzikowski raczył napisać:

[...]

Jakie napisane? To jest "napastowane"! Do czego mam sie odnieść? Do paściackich wkrętów wynajętego idioty z wtyczką w dupie?
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-17 11:17:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "rAzor" <liejtienant.r|ewski@kobyBka.ru> napisał w wiadomości news:i9d34d$2b5$4news.onet.pl...
[...]

Jest napisane! Że jest napisane metodą kopiuj i wklej, to nie ma znaczenia. Odp..ol się od kopiującego, wklejającego, piszącego - zainteresuj się treścią i do niej się odnieś.

Data: 2010-10-17 13:18:09
Autor: rAzor
[...]

To jest grupa dyskusyjna. Dyskusyjna, a nie paściarska. Ten ćwok idzie chamską ścieżką - nic od siebie napisać nie potrafi, za wyjątkiem "rwij kudły z rowa", "fuck you" tudzież bełkotu wydawanego spod zasmarkanego nosa, więc pastuje co mu tylko przed kaprawe oczęta sie trafi (nieważne, ze sam sobie po wielekroć przeczy i powiela swoją durnotę), a ty mi tu próbujesz przedstawić go jako dyskutanta? Tego stumaniałego półgłowka, paściocha-onanistę? Ty ośle!
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-17 13:35:21
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "rAzor" <liejtienant.r|ewski@kobyBka.ru> napisał w wiadomości news:i9em1i$85m$1news.onet.pl...
[...]

Pisiak wydalił z siebie mądrości!

Data: 2010-10-17 14:34:11
Autor: heÂŽsk
Dupowaty Hitler znowu na psychotropach?
On Sun, 17 Oct 2010 13:35:21 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

> [...]

> To jest grupa dyskusyjna. Dyskusyjna, a nie paściarska. Ten ćwok idzie > chamską ścieżką - nic od siebie napisać nie potrafi, za wyjątkiem "rwij > kudły z rowa", "fuck you" tudzież bełkotu wydawanego spod zasmarkanego > nosa, więc pastuje co mu tylko przed kaprawe oczęta sie trafi (nieważne, > ze sam sobie po wielekroć przeczy i powiela swoją durnotę), a ty mi tu > próbujesz przedstawić go jako dyskutanta? Tego stumaniałego półgłowka, > paściocha-onanistę? Ty ośle!

 prostak jeden! niech sobie poczyta swoich kolesi  z listy: http://miniurl.pl/padalceiplankton
 belkot, przeklenstwa, wyzwiska - to codzienny jezyk
 tych nieudacznikow zyciowych. zalewaja psp swoimi
 idiotyzmami przez cala dobe. 40-letnie chlopy na  sb-eckich emeryturkach. nie macie co robic? liscie
 grabic gamonie! zapracujcie na herbatke z sokiem!

Data: 2010-10-17 14:34:11
Autor: heÂŽsk
Dupowaty Hitler znowu na psychotropach?
On Sun, 17 Oct 2010 11:17:47 +0200, "Bogdan Idzikowski"
> [...]

Jest napisane! Że jest napisane metodą kopiuj i wklej, to nie ma znaczenia. Odp..ol się od kopiującego, wklejającego, piszącego - zainteresuj się treścią i do niej się odnieś.
  Po cholere tlumaczysz rzeczy oczywiste dla srednio zdolnego dzieciaka
 z podstawowki. a zupelnie do pojecia przez bylego wszechpolaka ?
 to zidiociale towarzystwo operuje wylacznie sloganami zassanymi
 wprost z dziewiczych ust prezesa PiS. sami nie sa zdolni do myslenia.

Data: 2010-10-17 14:47:35
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Dupowaty Hitler znowu na psychotropach?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Jest napisane! Że jest napisane metodą kopiuj i wklej, to nie ma znaczenia. Odp..ol się od kopiującego, wklejającego, piszącego - zainteresuj się treścią i do niej się odnieś.

rAzor doszedł do wniosku, że po kilkuletnim robieniu  z siebie idioty, bezpieczniej jest atakowac autora wątku, niż odnieśc się do jego treści.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-17 15:20:01
Autor: rAzor
[...]

Przecież ty nie jesteś autorem kretynie, tylko zwykłym chamskim PAŚCIOCHEM. W dodatku tak tympym, że nawet nie czytasz tego co pastujesz, idioto. :-)
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-17 16:39:43
Autor: heÂŽsk
Dupowaty Hitler znowu na psychotropach?
On Sun, 17 Oct 2010 14:47:35 +0200, Jarek nie obronił kżyża <Brońmy RP
przed pisem@..pl> wrote:

> [...]

rAzor doszedł do wniosku, że po kilkuletnim robieniu  z siebie idioty, bezpieczniej jest atakowac autora wątku, niż odnieśc się do jego treści.

 a kiedys byl to w miare normalny facet. zobacz, co to nuda
 robi z czlowieka. byly wszechpolak, piewca talentu romana
 obecnie stoczyl sie i lize tylek grupowym przydupasom prezesa.
 jak mozna tak sie stoczyc ?!! --

Data: 2010-10-17 17:41:06
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Dupowaty Hitler znowu na psychotropach?
Użytkownik "heRsk" <bigbrednie@interia.pl> napisał

a kiedys byl to w miare normalny facet. zobacz, co to nuda
robi z czlowieka. byly wszechpolak, piewca talentu romana
obecnie stoczyl sie i lize tylek grupowym przydupasom prezesa.
jak mozna tak sie stoczyc ?!!

Azor normalny nigdy nie był. W domu też świrował, do tego stopnia, że żona z córką nie pozwalały durniowi oglądac tv. To nieszczęśnik, któremu nigdy nic nie wyszło, zawsze stawiał na nie tego konia. Mógłby sobie podac rękę ze Staniszkis, której przepowiednie nigdy się nie sprawdzają, a która tak jak podwałbrzyski prostak, władzi w tyłek dupowatemu Hitlerowi. Ciekawe czy kundel też używa szminki, he, he!

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-17 02:21:16
Autor: Antenka
Dupowaty Hitler znowu na psychotropach?
On 16 Paź, 22:27, rAzor <liejtienant.r|ew...@kobyBka.ru> wrote:

A wy, Pastewny, co bierzecie?<

No jak to co? Regulax na przeczyszczenie! :D

Antenka

Data: 2010-10-17 11:23:10
Autor: rAzor
Dupowaty Hitler znowu na psychotropach?
Darz bór! Użytkownik... he he - Antenka raczył napisać:
On 16 Paź, 22:27, rAzor<liejtienant.r|ew...@kobyBka.ru>  wrote:

A wy, Pastewny, co bierzecie?<

No jak to co? Regulax na przeczyszczenie! :D

Antenka

Widać, że kartofle z pokrzywami i śrutą jęczmienną mu szkodzą.
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-17 13:35:00
Autor: cytryna
> [...]
On 16 Paź, 22:27, rAzor <liejtienant.r|ew...@kobyBka.ru> wrote:

> A wy, Pastewny, co bierzecie?<

No jak to co? Regulax na przeczyszczenie! :D

********************************

Odnoszę wrażenie że ksywka "warzywny" to swoista reminiscencja po łożonych na klapie paściarza przetrawionych sałatek jarzynowych. Poza tym warzywny bierze w łapę od jąkały za pastowanie jego kalumni oraz wiagrę na przeczyszczenie.To
taki podwórkowy hitlerek, czyli denny pacan z PO.

Data: 2010-10-17 15:58:02
Autor: raff
W dniu 2010-10-17 13:35, cytryna pisze:
On 16 PaĹş, 22:27, rAzor<liejtienant.r|ew...@kobyBka.ru>  wrote:

[...]

taki podwĂłrkowy hitlerek, czyli denny pacan z PO.

"Warzywny" to jest to co on ma w glowie.

R.

Data: 2010-10-16 23:39:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dupowaty Hitler znowu na psychotropach?

"Jarek nie obronił kżyża" i9d186$g3u$1@inews.gazeta.pl

Uff, prezes PiS przemawiał na konwencji samorządowej partii
kilkadziesiąt minut i ani razu nie padło nazwisko Tuska czy
Komorowskiego. Nie było oskarżeń o tragedię w Smoleńsku przed
zakończeniem śledztwa.

A co tu śledzić? -- wiadomo, że Sowiety (nie ma już Sowietów? -- więc
Ruskie) strzelały do tych, którzy schronili się pod ziemią tak głęboko,
że aż ich archeolodzy musieli odkopać. ;)

--

W ciągu godziny należy wymienić całe powietrze w mieszkaniu o powierzchni 65 m^2:
   70 m^3/h w kuchni z oknem zewnętrznym, wyposażonej w kuchenkę gazową

Tymczasem kominy w moim mieszkaniu nie tylko nie ciągną, ale potrafią
wdmuchiwać smród do mieszkania. :)

Postscriptum: Choć ja dziś ani słowa o solenizancie (JPII) nie napisałem
              sąsiad zastawił podjazd do mojego garażu. Czyżby duchowieństwo
przejęło inicjatywę? ;) A może to jakaś nowa koncepcja wojny ze mną? :)
Może po prostu coś poszło ,,nie tak'' duchownym?... :) Wiadomo że (jak
co roku) w przyszłym roku niemal na pewno Jan Paweł II zostanie świętym!!!
Bóg nie może przecież zmieniać decyzji -- skoro obiecał, że za rok... ;)

Data: 2010-10-17 09:26:27
Autor: Brooks
Dupowaty Hitler znowu na psychotropach?
On Oct 16, 9:17 pm, Jarek nie obroniĹ  kĹźyĹźa <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:
[...]

Ale kto to teraz kupi?
Wiadomo, ze politycy prawdy nie mówia, ze klamia niestety, i kielbasa
wyborcza na sile tlum karmia. Ale jak ktos sie dopiero co jednal z
"nowoczesna lewica" a potem nie umial przegrac z honorem tylko takie
cyrki wyprawia najwyrazniej podrzegajac tlum wielbicieli do obalenia
konstytucyjnej wladzy Musielibysmy miec permanentne wybory w kraju aby
byl z nim spokój aby byl potulny!
O nie, ja dziekuje!
Moze i jakies babcie sie w nim kochaja ale ten pan to stary kawaler
wiec idzie w zaparte.
Wydawalo sie, ze blizniaków w polityce to o jednego za duzo. Ale ten
jeden daje ostatnio niezle popalic wszystkim.

Na marginesie gdyby tak jeszcze Komora wyciagnal wnioski i troche
przycial budzet wlasnej kancelarii bo pewnie strasznie zal mu bylo
tych pieniedzy wydawanych przez poprzednika na prawo i lewo. Ale
widac, ze sie cholery na cudzych bledach nie ucza i wola wykladac sie
na swoich powielajac bledy poprzedników.

Na kogo tu przyjdzie glosowac nam szarym ludziom na tych czy owych?
Chyba kryzys mamy w polityce i brak autorytetów.

Brooks

Dupowaty Hitler znowu na psychotropach?