Dur brzuszny

Data: 2010-05-24 15:59:30
Autor: Pistacjusz
Dur brzuszny
już ponad 60 osób zachorowało na dur brzuszny. Co tam jeszcze
przewidziano w ramach kampanii powodziowej Komoruska? Cholera,
czerwonka, poczciwa salmonella?

Data: 2010-05-24 23:14:01
Autor: Eulalia Browarek
Dur brzuszny

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:6c60fb8e-a588-44b5-acba-248824e79d0ci31g2000vbt.googlegroups.com...
już ponad 60 osób zachorowało na dur brzuszny. Co tam jeszcze
przewidziano w ramach kampanii powodziowej Komoruska? Cholera,
czerwonka, poczciwa salmonella?

I co nieuku ? Medycyna katastrof i epidemiologia, to oczywiście dla Ciebie wymysł wykształciuchów ?

Zennon

Data: 2010-05-24 16:25:24
Autor: Pistacjusz
Dur brzuszny
On 25 Maj, 01:14, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:6c60fb8e-a588-44b5-acba-248824e79d0ci31g2000vbt.googlegroups.com...
[...]

Oo, widzę zakażonych przybywa.

Data: 2010-05-24 23:33:04
Autor: Eulalia Browarek
Dur brzuszny

Address.invalid> wrote:
[...]

Kolejny bez matury, co bezmyślnie za Fucktem i spindochtorami z Pisu powtarza. Zrobił byś jakieś studia i został fachowcem choć w jednej dziedzinie, a tak się plujesz gupio na wszystko i tylko idiotę z siebie robisz

Zennon

Data: 2010-05-25 07:52:55
Autor: Piotr
Dur brzuszny
Dnia Mon, 24 May 2010 23:33:04 +0000 (UTC), Eulalia Browarek napisał(a):

[...]

A u was w dziale dezinformacji kto ma doktorat? Ty "Eulalio", "Żona" czy
"Córeczka"?
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-05-25 01:16:41
Autor: Tytus
Dur brzuszny

"Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message news:htf17p$t7i$1tioat.net...

[...]

Nieudacznikow z PO. Pierdolenie farmazonow juz im nie pomoze... Za gruba afera z powodzia wyszla.

Data: 2010-05-24 23:20:59
Autor: Eulalia Browarek
Dur brzuszny

Użytkownik "Tytus" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:htf1cv$ft9$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jak afera? Podtopilo 8 domków w Krakowie, jedno osiedle we wroclawiu, zginęło 15 osób (56 w 97-mym) , przy wodzie wyzszej od tej w 97-mym o pół metra. Więc gdzie jest afera? Bo ja widzę sukces organizacyjny kraju jako całości.

Zennon

Data: 2010-05-24 16:27:42
Autor: Pistacjusz
Dur brzuszny
On 25 Maj, 01:20, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
Użytkownik "Tytus" <popierdolk...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:htf1cv$ft9$1inews.gazeta.pl...

> [...]

metra. Więc gdzie jest afera? Bo ja widzę sukces organizacyjny kraju jako

Zapomniałeś o sadzawce w porcie praskim.

Data: 2010-05-24 23:30:55
Autor: Eulalia Browarek
Dur brzuszny

Address.invalid> wrote:
> [...]

całości.

Zennon

Zapomniałeś o sadzawce w porcie praskim.

To w portach nie powinno być wody ? ;))))))

Zennon

Data: 2010-05-24 16:38:02
Autor: Pistacjusz
Dur brzuszny

Address.invalid> wrote:
> [...]

> Zennon

Zapomniałeś o sadzawce w porcie praskim.

To w portach nie powinno być wody ? ;))))))

Toż to sukces tysiąclecia był - zasypanie kałuży.
HGW tak się stara, helikoptery latają, eksperci z Niemiec przyjeżdżają
a Ty zapomniałeś.

Data: 2010-05-24 23:52:35
Autor: Eulalia Browarek
Dur brzuszny

Address.invalid> wrote:
> [...]

Toż to sukces tysiąclecia był - zasypanie kałuży.
HGW tak się stara, helikoptery latają, eksperci z Niemiec przyjeżdżają

Bredzisz synku. Weź się do nauki czegoś pożytecznego.

Zennon

Data: 2010-05-24 16:31:04
Autor: Hans Kloss
Dur brzuszny
On 25 Maj, 01:20, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:

Podtopilo 8 domków
Taaa... otwarte pozostaje jeszcze pytanie czy ilość zalanych domów
liczyć będziemy w tysiącach czy w dziesiątkach tysięcy.
Ale mam plan- ci którym woda zalała domy  niech sobie pójdą piłeczkę
pokopać na orlikach. Rozluźnią się, zrelaksują, opuszczą ich negatywne
emocje, tężyzny fizycznej nabiorą.

 Bo ja widzę sukces organizacyjny kraju jako całości.
No pewnie, zorganizować taką piękną katastrofę to nie każdy kraj i nie
każdy rząd by potrafił.
J-23

Data: 2010-05-24 23:42:41
Autor: Eulalia Browarek
Dur brzuszny

Address.invalid> wrote:

Podtopilo 8 domków

Taaa... otwarte pozostaje jeszcze pytanie czy ilość zalanych domów
liczyć będziemy w tysiącach czy w dziesiątkach tysięcy.

Zalanych na terenach zalewowych i polderach będzie trochę, ale za to odpowiadają tylko i wyłącznie właściciele, którzy się tam zbudowali. Nie mieszaj do tego państwa. Ewentualnie można to rozważać w kategoriach dlaczego władze nie wymusili rozbiórki samowolek budowlanych.

Ale mam plan- ci którym woda zalała domy  niech sobie pójdą piłeczkę
pokopać na orlikach. Rozluźnią się, zrelaksują, opuszczą ich negatywne
emocje, tężyzny fizycznej nabiorą.

Za wszystkie Orliki razem wzięte byłbyś w stanie wybudować może z 1/10 jednej porządnej tamy.

 Bo ja widzę sukces organizacyjny kraju jako całości.

No pewnie, zorganizować taką piękną katastrofę to nie każdy kraj i nie
każdy rząd by potrafił.

Ruscy na zlecenie Tuska użyli broni meteorologicznej?

Zennon

Data: 2010-05-24 16:51:43
Autor: Hans Kloss
Dur brzuszny
On 25 Maj, 01:42, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:

Zalanych na terenach zalewowych i polderach będzie trochę, ale za to
odpowiadają tylko i wyłącznie właściciele, którzy się tam zbudowali.
 Nie mieszaj do tego państwa.
Bo pozwolenia na budowę wydały krasnoludki
Ewentualnie można to rozważać w kategoriach
dlaczego władze nie wymusili rozbiórki samowolek budowlanych.

Taaa, zwłaszzca samowolnie zbudowanych we Wrocławiu blokowisk
komunalnych.

Za wszystkie Orliki razem wzięte byłbyś w stanie wybudować może z 1/10
jednej porządnej tamy.
Wały i jazy uszkodzone w 97 roku we Wrocławiu do dziś nie naprawione.
Ile takich kwiatków jest w skali kraju tego nie bedę nawet próbował
zgadywać.

Ruscy na zlecenie Tuska użyli broni meteorologicznej?

Wystarczyło że nas uszczęśliwili do spółki z Niemcami  rządem jeszcze
bardziej niekompetentnym niż ten poprzedni. Drużynka platfonsów
okazała się istnym wunderwaffe, groźniejszym niż wszystkie rodzaje
broni meteorologiczno-klimatycznych.
J-23

Data: 2010-05-25 00:02:51
Autor: Eulalia Browarek
Dur brzuszny

Address.invalid> wrote:

Zalanych na terenach zalewowych i polderach będzie trochę, ale za to
odpowiadają tylko i wyłącznie właściciele, którzy się tam zbudowali.
 Nie mieszaj do tego państwa.

Bo pozwolenia na budowę wydały krasnoludki.

A kto powiedział ze wydawali? Wiesz ile samowolek budowlanych jest w Polsce? A idioci się budowali, a teraz płaczą i jeszcze z Twojej i mojej kieszeni będą kasę dostawać. Naprawde masz ochote placic i współczuć tym idiotom? W małopolsce tak naprawdę są dwa miejsca, gdzie naprawde należy współczuć i pomóc ludziom. To jest miejscowość Lapanów, gdzie woda zeszła ni z tego ni z owego z gor i zalała miasto i Lanckorona, gdzie powstały osuwiska nie do przewidzenia w żaden rozsądny sposób. Cała reszta, to są podtopienia na teranach zalewowych, które były, są i będą zalewane, bo taka jest przyroda.

Ewentualnie można to rozważać w kategoriach
dlaczego władze nie wymusili rozbiórki samowolek budowlanych.

Taaa, zwłaszzca samowolnie zbudowanych we Wrocławiu blokowisk
komunalnych.

Ten który tam pozwolil wybudować te bloczki powinien pójść do pierdla. Niezależnie od tego czy jest z PiS, PO, czy SLD.

[...]

No widać nie dużo skoro walnęło na całej długości wisły tylko w trzech miejscach, a na Odrze w jednym i strat jakiś dramatycznych nie ma.

[...]

Tak, tak, oczywiście. Wracaj już na swoj oddział, o 20-tej lekarstwa przyniesie pielegniarka.

Zennon

Data: 2010-05-25 16:32:58
Autor: Ikselka
Dur brzuszny

Address.invalid> wrote:

[...]

Dokładnie.

[...]

Ponadto szkody wyrządza dzialalność ekoświrów, którzy podnoszą larum w
sprawie ochrony bobrów. Tylko że bobry owszem, niech sobie będą tam, gdzie
szkody nie robią, ale drążąc nory w wałach p-powodziowych oslabiają je,
stwarzając drogi wypłukiwania przez wodę.
Generalnie populacja bobrów się rozmnożyła ponad wszelką kontrolę. Także u
mnie w okolicy nad rzeczką ciągle widzę spiętrzenia i powywracane drzewa,
bobry grasują jawnie, niczego się nie bojąc.

Data: 2010-05-25 09:15:02
Autor: Tytus
Dur brzuszny

"Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message news:htf1kq$tc9$1tioat.net...

[...]

ty zenek jednak osiol jestes :)

Data: 2010-05-25 16:25:58
Autor: Ikselka
Dur brzuszny
Dnia Mon, 24 May 2010 23:20:59 +0000 (UTC), Eulalia Browarek napisał(a):

[...]

Kraju???
To LUDZIE się lepiej zorganizowali, bo wiedzą, że PO nic nie robi.

Data: 2010-05-25 01:06:04
Autor: Tytus
Dur brzuszny

"Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> wrote in message news:6c60fb8e-a588-44b5-acba-248824e79d0ci31g2000vbt.googlegroups.com...
już ponad 60 osób zachorowało na dur brzuszny. Co tam jeszcze
przewidziano w ramach kampanii powodziowej Komoruska? Cholera,
czerwonka, poczciwa salmonella?
-- -

Pierdolec chyba jeszcze...

Data: 2010-05-25 09:32:38
Autor: cyc
Dur brzuszny

[...]

Nic to wobec cholery i dzumy jaka nas spotka gdyby wygral Kaczynski a jeszcze gorzej PiS !.

cyc

Dur brzuszny