Data: 2014-05-17 01:49:30 | |
Autor: leming.show | |
Dureń rz±dzi Polsk± | |
użytkownik Rafał Lepudruk napisał:
Według mediów branżowych producent Alstom wycofał homologację na Co to zdanie oznacza? Trza wyrobic nowa homologacje za 1mln PLN czy jak? Czy ta polska firma (ktora przegrala przetarg) robiaca pociagi o 10 czy 20km wolniejsze od pendolino, tez dawala takie warunki, czy po sprzedazy swojego pociagu z polskiej fabryki na polskie tory, tez wycofalaby homologacje? Denat Lusk jest mistrzem robienia ogolu w chuja. Miliard w lewo czy prawo, kto to zliczy. |
|
Data: 2014-05-17 04:14:05 | |
Autor: Rafał Lepudruk | |
Dureń rz±dzi Polsk± | |
Dnia Sat, 17 May 2014 01:49:30 -0700 (PDT), leming.show@gmail.com
napisał(a): użytkownik Rafał Lepudruk napisał: To oznacza, ze przed wyborami donek obieca lemingom zakup nowych samolotów dla PKP i budowę lotnisk w miejscu stacji kolejowych: "Składy zespolone ED250 Pendolino będą homologowane na razie do prędkości „konwencjonalnej”, czyli 160 km/h, a nie docelowej – 250 km/h. Okazuje się, że winnym jest infrastruktura, wciąż niegotowa na większe prędkości. – Certyfikacja pociągu ED250 wymagana jest dla maksymalnej prędkości pociągu 250 km/h z systemem sterowania ERTMS L2 – mówi Marek Gawroński, rzecznik Alstomu. – Pociąg ten jest już wyposażony w tego rodzaju system, jednakże aby można było przeprowadzić testy dla prędkości 250 km/h, homologowany przytorowy system ERTMS L2 musi być dostępny w Polsce. Niestety na chwilę obecną tego typu infrastruktury nie ma w Polsce. W związku z tym maksymalna prędkość dozwolona przez polskie regulacje, z krajowym systemem sterowania ruchem kolejowym (SHP), wynosi tylko 160 km/h – dodaje." |
|
Data: 2014-05-18 02:22:18 | |
Autor: stevep | |
Dureń rz±dzi Polsk± | |
W dniu .05.2014 o 10:49 <leming.show@gmail.com> pisze:
użytkownik Rafał Lepudruk napisał: Ale takiego kretyna jak ty to chyba byle ciura robi w chuja. -- stevep -- -- - Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/ |