Durnia mamy na czele rządu, ot co

Data: 2009-04-05 08:55:44
Autor: Mariusz Merta
Durnia mamy na czele rządu, ot co
Szanowny Panie
Dzieki za tak syntetyczne ujecie rzadow tego...tego... czlowieka...
swoja droga, po prostu wlasnym oczom nie wierzylem jak przeczytalem,
ze phemeh spi... qrka wodna, jak sie dzieja wazne rzeczy a nie jest
sie ich bezposrednim uczestnikiem to wydaje sie krotkie
polecenie...ide sie zdrzemnac, prosze natychmiast mnie obudzic gdyby
ktos dzwonil...
kiedys zaczytywalem sie w ksiazkach sp. Karola Olgierda Borhardta...
kilka razy opisywal on jak kapitan w razie sztormu byl caly czas na
mostku albo zaraz obok....drzemal...ale zaloga wiedziala, ze jakby co
to go budzic...
przypominam mi sie jeszcze inny przyklad...
wojna burska, kajzer podjudzal burow do wojny, namawial, dostarczal
bron, troche kasy... kiedy wreszcie wojna wybuchla...burowie wyslali
delegacje do swego "oredownika" a ten ich nie mogl przyjac bo...jechal
na polowanie...
ja sie wcale nie dziwie, ze potem Smuts (jeden z burskich generalow i
tworca karty ONZ   ;-)  ) zostal goracym oredownikiem brytyjskiego
panowania w Afryce... po tym numerze, burowie poza nielicznymi
wyjatkami juz nie szukali wiecej opieki u niemcow twarda i pamietliwa
nacja...
Mariusz Merta

Durnia mamy na czele rządu, ot co