Durnia mamy za prezydenta

Data: 2010-09-08 00:46:03
Autor: Hans Kloss
Durnia mamy za prezydenta
...ot co.
"U Meissnera w "Żądle Genowefy" jest tragicznie śmieszna scena:
przychodzi telefoniczny rozkaz opuszczenia lotniska w Dęblinie, ale z
aneksem - wysadzić olbrzymie zbiorniki paliwa, żeby nie wpadły w ręce
wroga. "Rozkazobiorca" pyta - jak wysadzić? Normalnie - denerwuje się
dowództwo - iść z zapałką i podpalić. Ale KTO mianowicie ma rzucić tę
zapałkę?
Na podobne pytanie nasz nowiutki prezydent znalazł bezbłędną
odpowiedź:
"BBN na zlecenie prezydenta Bronisława Komorowskiego opracowało raport
po kwietniowej katastrofie Tu-154 pod Smoleńskiem. Jego wytyczne mają
zapobiec podobnym wypadkom w przyszłości. (...)Jeśli głowa państwa
będzie musiała lądować na lotnisku słabo wyposażonym, które nie jest
lotniskiem cywilnym (takim lotniskiem był wojskowy Siewiernyj w
Smoleńsku), to załoga samolotu, która będzie leciała z najważniejszymi
urzędnikami państwa, wcześniej musi przylecieć na to lotnisko sama i
wykonać lądowanie oraz start. [...] A co będzie, jak sie nie uda?
Komorowski uruchomił szare komórki? Może by tak JEDNAK spróbować?"
J-23

Data: 2010-09-08 00:47:34
Autor: Hans Kloss
Durnia mamy za prezydenta
On 8 Wrz, 09:46, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
A co będzie, jak sie nie uda?
Komorowski uruchomił szare komórki? Może by tak JEDNAK spróbować?"
J-23
Źródełko zapomniałem zalinkować:
http://mona11.salon24.pl/226777,istne-zadlo-genowefy-czyli-prezydent-ma-pomysla
J-23

Data: 2010-09-08 10:03:18
Autor: jerzy.n
Durnia mamy za prezydenta

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:e4d3ca78-2b68-4646-945e-bae1a8cf0b86f25g2000yqc.googlegroups.com...
...ot co.
[...]

Poprzedni spróbował bez sprawdzenia i co mamy ?

Data: 2010-09-08 01:08:37
Autor: Hans Kloss
Durnia mamy za prezydenta
On 8 Wrz, 10:03, "jerzy.n" <dobieszc...@poczta.fm> wrote:

Poprzedni spróbował bez sprawdzenia i co mamy ?
Zauważ że poprzedni nie miał w czasie lądowania cyklistówki na głowie-
może to była właściwa przyczynna katastrofy?
J-23

Data: 2010-09-08 10:30:49
Autor: Kostek Wycirowski
Durnia mamy za prezydenta

"Hans Kloss"
Ale ty jesteś, kurwa głupi, Kloss. Jak nie odróżniasz treningowego lotu w celu poznania właściwości lotniska, od zbrodniczego zmuszenia pilotów do lądowania w warunkach to lądowanie uniemożliwiających....

Data: 2010-09-08 01:38:26
Autor: Hans Kloss
Durnia mamy za prezydenta
On 8 Wrz, 10:30, "Kostek Wycirowski" <kozidupc...@uni.de> wrote:
nie odróżniasz treningowego lotu w celu poznania właściwości lotniska,
Piloci prezydenckiej maszyny BYLI na Siewiernym tydzień przed
planowanym lotem i się zapoznali. Niestety nie mgły im wtedy nie
dowieźli.
od zbrodniczego zmuszenia pilotów do lądowania w warunkach to lądowanie uniemożliwiających....
Zbrodnicze to są na razie twoja głupota i twój fanatyzm.
J-23

Data: 2010-09-08 13:39:39
Autor: Kostek Wycirowski
Durnia mamy za prezydenta

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:ba34eb73-e03a-4e66-ba7c-65bf9d014063i5g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Mój fanatyzm? Wasze debilne "teorie" to są normalne, moje zdanie to fanatyzm?  A o głupocie to ty się nie wypowiadaj, każda twoja wypowiedź zieje taką beznadzieją, że nazwać ją głupotą było by obrażaniem ludzi o IQ 25.

Data: 2010-09-08 13:54:25
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Durnia mamy za prezydenta

> [...]

Mój fanatyzm? Wasze debilne "teorie" to są normalne, moje zdanie to fanatyzm?  A o głupocie to ty się nie wypowiadaj, każda twoja wypowiedź zieje taką beznadzieją, że nazwać ją głupotą było by obrażaniem ludzi o IQ 25.

"A ciebie kto prosił o zdanie, ormowcu-rencisto?"

Data: 2010-09-08 13:57:24
Autor: cyc
Durnia mamy za prezydenta
przeciez juz nie zyje !. Zginal w katastrofie smolenskiej !.

cyc

Data: 2010-09-08 14:01:30
Autor: Jarek od kżyża
Durnia mamy za prezydenta

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

przeciez juz nie zyje !. Zginal w katastrofie smolenskiej !.

Te pisuarowe mendy nawet po śmierci muszą dołożyc swojemu nieudacznikowi!

Przemysław Warzywny

--

"Bądźmy litościwi dla polityków, którzy nie wiedzą, co mówią. Nie będę się znęcał nad Jarosławem Kaczyńskim, bo on ma wystarczająco dużo problemów."

Data: 2010-09-08 15:13:40
Autor: cyc
Durnia mamy za prezydenta

Użytkownik "Jarek od kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i67tut$rgo$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

przeciez juz nie zyje !. Zginal w katastrofie smolenskiej !.

Te pisuarowe mendy nawet po śmierci muszą dołożyc swojemu nieudacznikowi!

Przemysław Warzywny

To chamy z natury .

cyc

Data: 2010-09-08 15:32:33
Autor: Polok_Prawdziwy
Durnia mamy za prezydenta

Miałymy..., MIAŁYMY....!!!

- ale jus niezyje - zginoł wwypadku, podcas niezamintkiego londowanio, ty
śMIERDZONCY ŁORANGUTANIE....!!!

--

Durnia mamy za prezydenta