Durnia mamy za prezydenta...

Data: 2010-10-10 12:21:20
Autor: Hans Kloss
Durnia mamy za prezydenta...
"Dokonania MON za rządów Klicha budzą przerażenie, ale z jakiegoś
powodu cieszy się on nadal zaufaniem premiera oraz swojej partii.
Dziwi to tym bardziej, że pewien czas temu Donald Tusk niemal
natychmiast po samobójstwie więźnia związanego ze sprawą Olewnika
zdymisjonował szefa resortu sprawiedliwości. Monika Olejnik porównała
losy karier Ćwiąkalskiego i Klicha, prosząc Komorowskiego o opinię.
Ten zaś odparł bez zastanowienia:
JEMU SIĘ NIKT NIE POWIESIŁ!!!!!!
Rzuciwszy tym tekstem Komorowski przystąpił do przekonywania
dziennikarki oraz słuchaczy, że Klich nie miał żadnego wpływu na
kształt lotu należącego do wojska tupolewa.[...]Prezydent najwyraźniej
zapomniał, że przecież już po katastrofie samolotu CASA Klich
wprowadził w wojsku odpowiednie zarządzenia!
No, ale to w sumie nieważne. Ważne, że w Smoleńsku nikt się nie
powiesił."
Wszelki komentarz uważam za zbyteczny.
Cytowany artykuł pochodzi z
http://www.pardon.pl/artykul/12671
J-23

Data: 2010-10-10 15:54:15
Autor: glob
Durnia mamy za prezydenta...

Hans Kloss napisał(a):
[...]

Tak, to prawda mamy durnia za prezydenta, robi podstawowy błąd ,
ignoruje pomówienia i to tak w bezkarności się przedłuża.

Data: 2010-10-10 16:07:34
Autor: Hans Kloss
Durnia mamy za prezydenta...
On 11 Paź, 00:54, glob <robert.pawlows...@gmail.com> wrote:

Tak, to prawda mamy durnia za prezydenta, robi podstawowy błąd ,
ignoruje pomówienia i to tak w bezkarności się przedłuża.

Brawo! Jeżeli faktycznie wskazywanie odpowiedzialności  politycznej i
organizacyjnej  prominentnych pełowców  za tragiczne skutki tej
katastrofy jest jedynie pomówieniem to prosta sprawa- pozew, sąd wyrok
itp. Natomiast bredzenia w stylu "przecież nikt mu się nie powiesił"
są godne najwyżej notorycznego matoła a nie głowy 40-milionowego
państwa.
J-23

Data: 2010-10-10 17:21:17
Autor: glob
Durnia mamy za prezydenta...

Hans Kloss napisał(a):
> [...]

itp. Natomiast bredzenia w stylu "przecież nikt mu się nie powiesił"
są godne najwyżej notorycznego matoła a nie głowy 40-milionowego

Tyle ile Kaczyński napomawiał Tuska i Komora, to gdybym ja tak
napomawiał, to by sąd zastosował areszt i badania
psychiatryczne....teraz głupota polega na tym, że pokazują dnu
społecznemu, wykrzywionemu z nienawiści ,że nasrać na głowę też można
i tak co chwila jak nie jeden ziapie, tak drugia ziapie, razem z
Kaczyńskim....aż dojdzie do tragedii i ciekawe co zrobią
Polscy.....postawią w końcu towarzyszy Stalinowców z pisu pod mur, czy
tak nadal będzie?

Data: 2010-10-12 13:12:33
Autor: raff
Durnia mamy za prezydenta...
W dniu 2010-10-11 02:21, glob pisze:

Hans Kloss napisał(a):
On 11 PaĹş, 00:54, glob<robert.pawlows...@gmail.com>  wrote:

Tak, to prawda mamy durnia za prezydenta, robi podstawowy błąd ,
ignoruje pomówienia i to tak w bezkarności się przedłuża.

Brawo! JeĹźeli faktycznie wskazywanie odpowiedzialności  politycznej i
organizacyjnej  prominentnych pełowcĂłw  za tragiczne skutki tej
[...]

Niech Palikmiot dalej robi jak robi, to faktycznie moze dojsc do tragedii.

Tylko ze on to robi dla wlasnego zysku, a cala masa nawiedzonych baranow idzie za nim.

R.

Data: 2010-10-12 04:46:59
Autor: glob
Durnia mamy za prezydenta...

raff napisał(a):

> [...]

Tylko ze on to robi dla wlasnego zysku, a cala masa nawiedzonych baranow

Cała masa nawiedzony baranów nie może znieść prawdy i atakuje
palikota, a jak kk wchodzi w społeczeństwo to jak historia pokazuje,
dochodzi do rewolucji bo ludzie są uciskani, okradani, poniżani, kk
nie wyciąga wniosków z historii i z niczego....a ja z przyjemnością
tylko czekam kiedy to gówno katolickie dostanie za krzywdy jakie
wyżądziło.

Data: 2010-10-12 13:59:11
Autor: raff
Durnia mamy za prezydenta...

Hans Kloss napisał(a):
[...]

tylko czekam kiedy to gĂłwno katolickie dostanie za krzywdy jakie
wyżądziło.

wyrządziło, nieuku.

I takie prostactwo i niedouczenie chce dyskutowac.

R.

Data: 2010-10-12 05:03:38
Autor: glob
Durnia mamy za prezydenta...

raff napisał(a):

> [...]
> wyżądziło.

wyrządziło, nieuku.

I takie prostactwo i niedouczenie chce dyskutowac.

Ty spierdoleńcu tylko ciemne buraki atakują dyslektyków i to stanowi,
że gówno buraczane jest poza kulturą.

Data: 2010-10-12 14:07:33
Autor: raff
Durnia mamy za prezydenta...

Hans Kloss napisał(a):
[...]

Tak, dyslektykow. Sami dyslektycy wokol...

Do szkoly nieuku!  Zdasz mature, to wtedy podyskutujemy.

Dyslektyk. Chyba dysmĂłzg.

R.

Data: 2010-10-12 05:20:15
Autor: glob
Durnia mamy za prezydenta...

Re: Durnia mamy za prezydenta...
Wiadomość:

raff napisał(a):

> Ty spierdoleńcu tylko ciemne buraki atakują dyslektyków i to stanowi,
> że gówno buraczane jest poza kulturą.

Tak, dyslektykow. Sami dyslektycy wokol...

Do szkoly nieuku!  Zdasz mature, to wtedy podyskutujemy.

Dyslektyk. Chyba dysmózg.

R.

Teraz się zrobiła moda na prześladowanie nawet osób chorych przez
wynaturzone buractwo i tak osoby bardzo utalenowane buractwo
prześladuje, bo dyslektyk ma pewne kalectwo, ale w innym miejscu jest
bardzo twórczy, gdyby takie gówno i dno buraczane kiedyś istniało to
Witkacego by nie było...od dwóch lat piszę na pl.sci.psychologia i
filozofia zajrzyj do archiwum jak piszę, a ludzie kultury przechodzą
na tym do porządku dziennego bo liczy się treść, jedynie przez
wynaturzone buractwo byłem atakowany, czyli skandaliczną patologię,
która z debilizmu pobiegła do kościółka.

Data: 2010-10-12 05:36:06
Autor: glob
Durnia mamy za prezydenta...

raff napisał(a):

> [...]

wynaturzone buractwo byłem atakowany, czyli skandaliczną patologię,
która z debilizmu pobiegła do kościółka.

A prawidłowość jest prosta...jak nie masz wiedzy i nic do powiedzenia
to się błędów czepiasz, czyli małostkowość, kompleks niższości
wychodzi....i co ty robisz w internecie chory buraku, ryja nikt dobrze
buractwu nie obił, to nie wie gdziej jego chlew...

Data: 2010-10-12 14:45:46
Autor: raff
Durnia mamy za prezydenta...

Hans Kloss napisał(a):
[...]

Chlewu sobie w domu poszukaj.

Powiedzialem: do szkoly. Nie jestes zadnym partnerem do rozmow.

Niedouczone lewactwo chce sie wypowiadac na wazne tematy, a we lbie pusto. Skonczylo takie podstawowke, dorwalo sie do internetu i pokazuje co ma we lbie.

A wytknij tylko blad, to kazdy "dyslektyk".

Takie bledy maly biedny Zdzisiu pokazuja jak jestes niedouczony. Tak samo jak Cyc i paru innych. Sami "dyslektycy". Kiedys sie mowilo na takiego po prostu "idiota".

R.

Data: 2010-10-12 05:56:14
Autor: glob
Durnia mamy za prezydenta...

raff napisał(a):

> [...]

Takie bledy maly biedny Zdzisiu pokazuja jak jestes niedouczony. Tak
samo jak Cyc i paru innych. Sami "dyslektycy". Kiedys sie mowilo na

To widać czy ktoś jest dyslektykiem czy udaje, trzeba było buraku do
szkoły chodzić , a nie do kk to byś odróżniał, zresztą kultura
obliguje do posłuchania nawet osób które mają trudności z braku
szkoły...ale ty gnido szału dostałeś bo pojęcia o niczym nie masz, a
tak katolictwo działa jak nie wiem, nie rozumiem, to z łapami na
jakikolwiek błąd wyskakuje....A mówiłsz  buraczany łajdaku do osoby po
filozofii plus  technik plastyk po Lo.....mówiłem głupi katolu zajrzyj
do archiwum zamiast szczekać.

Data: 2010-10-11 08:59:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Durnia mamy za prezydenta...

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:44065640-852c-461c-9dfe-02ee1d8b7056l35g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

Kapitan samolotu TU-154M nie miał prawa nawet czynić prób oceny i podchodzenia do lądowania z uwagi na warunki widoczności i stan techniczny lotniska, zaliczany do prymitywnych dla samolotów wojskowych, a nie dla potężnych samolotów pasażerskich. Kontrola lotów ostrzegała pilota o warunkach wykluczających lądowanie i rekomendowała lotniska zapasowe. Cała reszta przyczyn pośrednich po wystąpieniu tej głównej zasadniczej przyczyny jest nieistotna, gdyż żadna z nich by nie nastąpiła gdyby pilot zachował się zgodnie z polskim prawem, albowiem wszystkie przyczyny poboczne były niesamodzielne i zależne od przyczyny głównej. I nie ma co tu dalej filozofować ino wyciągnąć wnioski na przyszłość coby wkrótce nie rozbił się kolejny polski samolot z identycznych przyczyn jakimi są ordynarne, bezczelne łamanie polskiego prawa lotniczego.

Data: 2010-10-10 21:25:56
Autor: Polok_prawdziwy
Durnia mamy za prezydenta...
Hans Kloss wrote:

MIAŁYMY..., MIAŁYMY....!

- juzem cito kiedysik godoł....

Nasceńście, teroski chroboki pomaluśku siem zaniego bierom....

Data: 2010-10-10 21:35:25
Autor: awe
Durnia mamy za prezydenta...

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:tnf9o7-m8d.ln1server.linuxfan.de...
Hans Kloss wrote:

MIAŁYMY..., MIAŁYMY....!

- juzem cito kiedysik godoł....

Nasceńście, teroski chroboki pomaluśku siem zaniego bierom....
-- -- -- -- --
paszol won ty goralska kurwo
awe

Data: 2010-10-10 21:32:34
Autor: u2
Durnia mamy za prezydenta...
W dniu 2010-10-10 21:35, awe pisze:
paszol won ty goralska kurwo

On się tylko podszywa pod górala, to zwykły cepr.

Data: 2010-10-10 22:00:07
Autor: Polok_prawdziwy
Durnia mamy za prezydenta...
u2 wrote:

W dniu 2010-10-10 21:35, awe pisze:
paszol won ty goralska kurwo

On się tylko podszywa pod górala, to zwykły cepr.

Ceper siem godo, CEPER, ty CIMNOMASO...!!!

Data: 2010-10-10 23:20:42
Autor: awe
Durnia mamy za prezydenta...

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:1oh9o7-m8d.ln1server.linuxfan.de...
u2 wrote:

W dniu 2010-10-10 21:35, awe pisze:
paszol won ty goralska kurwo

On się tylko podszywa pod górala, to zwykły cepr.

Ceper siem godo, CEPER, ty CIMNOMASO...!!!
-- -- -- -- -- -
co ty gadasz?
awe

Data: 2010-10-12 17:01:34
Autor: Tomy M.
Durnia mamy za prezydenta...
W dniu 2010-10-10 22:00, Polok_prawdziwy pisze:
u2 wrote:

W dniu 2010-10-10 21:35, awe pisze:
paszol won ty goralska kurwo

On się tylko podszywa pod górala, to zwykły cepr.

Ceper siem godo, CEPER, ty CIMNOMASO...!!!

Jesteś beznadziejnym baranem, pieprzącym pseudogóralskie
farmazony. Dzadek przestrzegał mnie przed góralami, to
wredni i fałszywi ludzie. I tak mi się kojarzysz.

Tomy M.

Data: 2010-10-11 11:55:41
Autor: Zahir
Durnia mamy za prezydenta...

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cb214d4$0$20996$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-10 21:35, awe pisze:
paszol won ty goralska kurwo

On się tylko podszywa pod górala, to zwykły cepr.

Tak jak ty. Mazurski szwab!

--

Zahir

Data: 2010-10-10 22:00:28
Autor: Polok_prawdziwy
Durnia mamy za prezydenta...

Hans Kloss wrote:

MIAŁYMY..., MIAŁYMY....!

- juzem cito kiedysik godoł....

Nasceńście, teroski chroboki pomaluśku siem zaniego bierom....
-- -- -- -- --
paszol won ty goralska kurwo

SPIEPSZAJ DZIADU...!!!

Data: 2010-10-11 15:24:16
Autor: dK
Durnia mamy za prezydenta...

Hans Kloss wrote:

[...]

<c> Prawo do powyższych słów  ma na najblizsze 75 lat zagwarantowana rodzina autora. Dla ich użycia wymagane jest wykupienie licencji.

dK

Data: 2010-10-11 11:55:14
Autor: Zahir
Durnia mamy za prezydenta...

Hans Kloss wrote:

[...]

Och, cóż za język miłości! Śmiało dziewczynki! Atakujcie kupą!

--

Zahir

Data: 2010-10-10 21:31:16
Autor: boukun
Durnia mamy za prezydenta...
Poczekamy na Palikota, jest wybitnie inteligentny, Polak!

boukun

Data: 2010-10-10 21:54:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Durnia mamy za prezydenta...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8t4jq$bld$1mx1.internetia.pl...
Poczekamy na Palikota, jest wybitnie inteligentny, Polak!

Ty się niczym od pisiaków nie różnisz. No, może tym, że oni czczą Jarusia, a ty Palikota.

Data: 2010-10-10 21:59:38
Autor: boukun
Durnia mamy za prezydenta...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cb21a0e$0$20994$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest tobie podobny...

Czym sie różni PiS od PO? Przecież to ku.wa jeden i ten sam POPiS!!!
Kiszczakowska koalicja układu okrągłego stołu...

Ileż lat można oglądać jedne i te same gęby nieudaczników. Dwa lata przy korycie i won do łopaty, to gówno odgrzebywać co narobili przez dwa lata, jak mawia Palikot!

Jak można ku.wa przyzwolić, żeby sobie chamy przy korycie wysokie emerytury przyznawali za okradanie wieloletnie narodu polskiego?

boukun

Data: 2010-10-11 16:10:13
Autor: cirrus
Durnia mamy za prezydenta...
[...]

On niedawno czcił Leppera.

--
stevep

Data: 2010-10-10 22:06:47
Autor: Anatol
Durnia mamy za prezydenta...

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:2c14ed53-7c44-4f24-93ef-aa106328db1bc21g2000vba.googlegroups.com...

[...]

Tylko, że mianowany przez Kaczyńskiego, merytorycznie odpowiedzialny za lotnictwo gen. Błasik najwyraźniej nie zastosował się do żadnych zarządzeń i osobiście dopilnował aby lądowanie było przeprowadzone pomimo warunków wykluczających bezpieczeństwo. Pytanie brzmi czy zrobił to na polecenia zwierzchnika sił zbrojnych czy też wbrew poleceniu o przelocie na inne lotnisko.

Anatol

Data: 2010-10-10 13:53:22
Autor: Hans Kloss
Durnia mamy za prezydenta...
On 10 Paź, 22:06, "Anatol" <c...@usuntowp.pl> wrote:

Tylko, że mianowany przez Kaczyńskiego, merytorycznie odpowiedzialny za
lotnictwo gen. Błasik najwyraźniej nie zastosował się do żadnych zarządzeń

To nie generał Błasik organizował lot to Smoleńska. To nie generał
Błasik odpowiedzialny był za zachowanie odpowiednich procedur
bezpieczeństwa w czasie lotu polskiej delegacji do Smoleńska. Nic tu
nie da ciągłe wykręcanie palikota do góry ogonem- winni zaniedbań
(zapewne nie wszyscy) są znani i wyciągnięcie wobec nich odpowiednich
konsekwencji  to tylko kwestia czasu. Niedługiego czasu.
J-23

Data: 2010-10-10 22:57:02
Autor: boukun
Durnia mamy za prezydenta...

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:99125b15-cbe3-4465-9b80-3c75dbaa8e65t7g2000vbj.googlegroups.com...
[...]

Ale jak można było wariata powstrzymać? Ja mówię, że należało w pasy skrępować...

boukun

Data: 2010-10-10 14:17:26
Autor: Hans Kloss
Durnia mamy za prezydenta...
On 10 Paź, 22:57, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Ale jak można było wariata powstrzymać? Ja mówię, że należało w pasy
skrępować...

Powstrzymać to raczej należało tych którzy tego wariata mianowali
ministrem ON. Przecież juz przy sprawie katastrofy CASA stało się
oczywiste że ma on te same dolegliwoci co jego byli pacjenci.
J-23

Data: 2010-10-11 09:15:45
Autor: boukun
Durnia mamy za prezydenta...

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:1e4786ec-713e-46a6-af8a-9d5164b9e634t7g2000vbj.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
To minister ON był głównodowodzącym tego wariackiego lotu? Nic mi nie wiadomo, żeby zginął... Mądrzy ludzie się nie zabrali na wariacki lot z wariatem...

boukun

Data: 2010-10-10 23:45:29
Autor: Anatol
Durnia mamy za prezydenta...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Akurat w kwestii lotnictwa wojskowego był merytorycznie odpowiedzialny za całokształt tak samo jak i w przypadku Casy.

Dodatkowo co najmniej za jego bezpośrednim przyzwoleniem na pokładzie samolotu została podjęta i wykonana decyzja o rozpoczęcia lądowania z naruszeniem wszelkich zasad bezpieczeństwa jakie obowiązują poza misjami bojowymi. Z podjęciem  tej decyzji MON nie miał nic wspólnego chyba że sie udowodni że to wiceminister obrony bedący na pokładzie sterroryzował Błasika i załogę a więc i samego prezydenta z ochroną bo żeby przejść do kokpitu po drodze trzeba było zaliczyć salonik prezydencki.

Anatol

Data: 2010-10-10 15:23:59
Autor: Hans Kloss
Durnia mamy za prezydenta...
On 10 Paź, 23:45, "Anatol" <c...@usuntowp.pl> wrote:

Akurat w kwestii lotnictwa wojskowego był merytorycznie odpowiedzialny za
całokształt tak samo jak i w przypadku Casy.

Komisja badająca okoliczności tego wypadku była zdania zgoła
odmiennego.
Natomiast WNIOSKI z tego wypadku miał wyciągnąć niejaki klich, przez
nieporozumienie p.o ministra ON. I wyciągnął takie że ponownie
podległe mu służby dopuściły do umieszczenia w jednym samolocie ludzi
którzy absolutnie razem latać nie powinni. W każdym szanującym się
kraju poniósłby za to odpowiedzialność służbową oraz karną, w trzeciej
pełoskiej włos mu z głowy nie spadł. Generał Błasik, jeżeli
rzeczywiście czymkolwiek zawinił w sprawie którejkolwiek z tych
katastrof, jest już poza zasięgiem ludzkiej sprawiedliwości i
ględzenie pełowców o jego przewinach jest już jedynie, delikatnie
pisząc, niesmaczne. Podobnie jak p..lenie o winie pilotów, Prezydenta
albo kogokolwiek z tych którzy w zginęli w katastrofie smoleńskiej
J-23

Data: 2010-10-11 00:31:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Durnia mamy za prezydenta...

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:61a6097f-100c-4809-b546-3edba73104d5n7g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

Poniewaź sprawcy katastrofy nie żyją, należy znaleźć innych winowajców, żyjących?

Data: 2010-10-11 08:57:51
Autor: Anatol
Durnia mamy za prezydenta...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Klich nie odpowiada za decyzje prezydenckiego ośrodka władzy, w przeciwnym wypadku prezydent powinien być podporządkowany slużbowo ministrowi obrony i wykonywać wszystkie jego polecenia pod groźbą dymisji.

O takim składzie listy pasażerów zadecydowała kancelaria prezydencka najprawdopodbniej na polecenie prezydenta. Nic złego w tych działaniach nie widzieli też były minister obrony oraz szefowie BBN których głównym zadaniem jest wskazywanie prezydentowi niebezpieczeństw dla państwa. Ci sami szaleńcy domagali się nawet jeszcze większego szaleństwa tzn. aby jednym samolotem lecieli i premier i prezydent razem ze swoimi ludźmi (i nawet taki lot już kiedyś się odbył).

Anatol

Data: 2010-10-11 00:07:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Durnia mamy za prezydenta...

[...]

Na głupotę nie ma rady... Teraz odbywa się wielkie szukanie dziury w całym, aby udowodnić że to co dla wszystkich jest oczywiste jest nieprawdą. Szukanie błędów w szkoleniu, doszukiwanie się winy u Rosjan bo status lotniska itp. itd. Prawda zaś jest taka, że jeśli się ktoś głupio uprze to nie pomogą najdoskonalsze procedury i najdoskonalsze urządzenia. Tutka w tych warunkach pogodowych nie powinna lądować i basta! Reszta jest tylko biciem dziennikarskiej i politycznej piany. Dokonano wiekopomnego odkrycia, że lotnisko było wojskowe i pracowali na nim wojskowi ROSYJSCY. W związku z tym powinni zakazać lądowania. Problem w tym, że Jego Nadętość wraz z bratem rozpętaliby istne piekło, gdyby ROSJANIE zabronili lądować POLSKIEMU prezydentowi i to w dodatku w jego podróży do KATYNIA. Stąd te nerwowe telefony kontrolerów lotów, którzy z jednej strony zdawali sobie sprawę z niebezpieczeństwa lądowania w takich warunkach a z drugiej strony nie chcieli wywoływać konfliktu międzynarodowego. Uradzono więc, że "róbta co chceta" licząc na zdrowy rozsądek załogi. Niestety telefon ważniejszego brata przesądził sprawę i skazał wszystkich na śmierć. Nie pomogły zasady, procedury, zdrowy rozsądek pilotów. Błasik przyszedł do kokpitu dopilnować wykonania fatalnego rozkazu. Przy takim prezydencie i jego bracie rozbiłby się nawet Air Force One. Sameś tego chciał Grzegorzu Dyndało...

Data: 2010-10-10 15:47:10
Autor: Hans Kloss
Durnia mamy za prezydenta...
On 11 Paź, 00:07, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
. Prawda zaś jest taka, że [...]
.....swoje własne bredzenia, fantazje i zwyczajne p..lenie o Szopenie
(owszem, suflowane ci przez "zaprzyjaźnione" telewizje i brukowce- ale
to cie nijak nie zwalnia od samodzielnej analizy sytuacji) bierzesz za
rzeczywistość.
Podstawowa sprawa- prawdy o technicznych przyczynach katastrofy
dowiemy się nieprędko o ile w ogóle głównie dlatego że niejaki Tusk
zdecydował o oddaniu całości śledztwa w ręce głównych podejrzanych.
Wszelkie wiec dywagacje na te tematy są najwyżej spekulacjami, a
najczęściej po prostu zwykłym bełkotem.
Po drugie- oprócz przyczyn technicznych katastrofa smoleńska miała
także uwarunkowania polityczne i uwarunkowania organizacyjne. A jej
tragiczne długofalowe skutki spowodowane były faktem obecności
najwyższych dowódców sił zbrojnych RP na pokładzie jednego samolotu.
KTO DO TEGO DOPUŚCIŁ, wbrew zupełnie elementarnemu zdrowemu
rozsądkowi? Kto jest odpowiedzialny za sprawy bezpieczeństwa wizyt
zagranicznych dostojników państwowych? KOMU PODLEGAJĄ w czasie pokoju
wysocy dowódcy wojskowi? KTO JEST ODPOWIEDZIALNY za brak odpowiednich
przepisów, regulujących reguły wspólnego latania"? Albo, jeżeli owe
przepisy zostały złamane, KTO ODPOWIADA ZA ICH NARUSZENIE?
Wszystkiego na nieżyjących zwalić nie dacie rady, choćbyście pękli.
J-23

Data: 2010-10-11 15:02:22
Autor: obserwator
Durnia mamy za prezydenta...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

A skad ty to wszystko wiesz co czynil lub co nie czynil kapitan samolotu?
Byles w tym samolocie ? Gdzie sa czarne skrzynki? Dlaczego Tusk ufa
Rosjanom,a lekcewazy glosy Polakow domagajacych sie wyjasnienia przyczyn tej
katastrofy?  Ty jestes adwokatem Rosji, a nie Polski??

Data: 2010-10-11 17:21:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Durnia mamy za prezydenta...

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8v8tu$pb7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Trzeba znać prawo, pisiaczku!

Data: 2010-10-11 00:14:16
Autor: Andrzej Adam Filip
Durnia mamy/mieliśmy za prezydenta... a za ministra MON kogo?
"Anatol" <c355@usuntowp.pl> pisze:
[...]

W okresie pokoju zwierzchnikiem gen "Błasika co siedział za plecami
pilotĂłw w kokpicie" jest min. MON obecnie *dalej* min. Klich (PO)
co się do jakiejkolwiek "politycznej odpowiedzialności" nie poczuł.
W krajach "rozwiniętej demokracji" minister odpowiedzialny za samolot
i za pilotów podałby się do dymisji bez względu na to czy kwalifikowałby
się do odpowiedzialności karnej. Szef odpowiada za podwładnych (skopaniem ze stołka) nawet wtedy gdy robią coś "bez jego wiedzy".

I jak jechali bez Pułaskie
Fordziak w latarnię wyrżnął z trzaskiem.
  -- Tuwim, Julian (1894-1953)

Data: 2010-10-11 00:23:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:rm7lqsow3b+AAA@james.huge.strangled.net...
[...]

To znaczy tyle, że jeśli kierowca samochodu służbowego spowoduje wypadek, to jego dyrektor podaje się do dymisji? Pierwsze słyszę.
Niedawno był wypadek w Niemczech. Autokar wjechał na wiadukt. Kierowca miał chyba jakiegoś dyrektora, czy on podał się do dymisji?
Dzisiaj nawalił rozrusznik w samolocie w Witebsku. Kto powinien podać się do dymisji? Może Tusk? A może przezydent?

Data: 2010-10-11 01:29:29
Autor: Andrzej Adam Filip
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

Czy gdyby "misjonarze w Afganistranie" dokonali wielokrotnego gwałtu
zbiorowego to "generał dowodzący misją" za nic by nie odpowiadał o ile
by nie zgwałcili na (jego) rozkaz?

Dyrektor/szef bierze o wiele większą forsę od swoich podwładnych również
w znacznej części za (większą) odpowiedzialność w tym i "za podwładnych"
albo dokonuje systematycznego wyłudzenia (według moich standardów).

Prawdziwy wybraniec nie ma wyboru.
  -- Lec, Stanisław Jerzy (1909-1966)

Data: 2010-10-11 09:17:39
Autor: boukun

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:yru7kk4w3b+AAA@james.huge.strangled.net...
[...]

Głównodowodzącym feralnego lotu był Lech Kaczyński...

boukun

Data: 2010-10-11 09:34:17
Autor: Andrzej Adam Filip
"boukun" <boukun@neostrada.pl> pisze:
[...]

*Nie*: (poprzedni) "lot do Gruzji" to *dobitnie* pokazał.

Uczonego zawsze kochają, nieuczonym wszędzie pogardzają.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-10-11 09:36:21
Autor: boukun

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:2jhfssc4bj+AAB@rigoberto.huge.strangled.net...
[...]

-- Andrzej Adam Filip

Pitolisz, Kaczyński był winien tej katastrofy, leciał na wariata do Smoleńska i zaciągnął ze sobą na ten wariacki lot wielu ludzi...

boukun

Data: 2010-10-11 01:38:26
Autor: Hans Kloss
On 11 Paź, 09:36, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Pitolisz, Kaczyński był winien tej katastrofy, leciał na wariata do Smoleńska i
zaciągnął ze sobą na ten wariacki lot wielu ludzi...

Na wariata to najwyraźniej ciebie robiono. Powtarzasz od pół roku w
kółko tę samą brednię tym,czasem ta wizyta "na  wariata" była, durniu,
przygotowywana przez kilka miesięcy.
J-23

Data: 2010-10-11 14:54:34
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:31540e9c-63c2-4498-8b32-044e2fc04833l35g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
I wyleciał wariat jak Filip z konopii, bez zaproszenia o jakiegokolwiek przygotowania... Lotnisko tez sobie wybrał nieodpowiednie, o pogodzie to już wszyscy wiemy...

Ale wariat tak musiał...

boukun

Data: 2010-10-11 15:07:24
Autor: Andrzej Adam Filip
[...]

W sensie "formalistycznym" nie jest winien bo za bezpieczeństwo lotu nie
odpowiadali ludzie jemu bezpośrednio podlegli. W sensie "moralnym" jest
*współwinny CZĘŚCIOWO*  za stworzenie takiej sytuacji "nacisku
moralnego" bez *wypowiedzenia* "naciskĂłw karalnych" przez osoby ktĂłre mu
formalnie nie podlegały (Kazana z MSZ Sikorsiego i gen. Błasik z MON Klicha).

W czerwcu się okaże, co nam rok da w darze.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-10-11 16:25:23
Autor: boukun

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:zrtc8j1fmu+AAB@rigoberto.huge.strangled.net...
[...]

Jest winien w każdym sensie, Wariata nie szło powstrzymać. To się musiało wcześniej czy później tak skończyć. Braciszek zmierza w tym samym kierunku...

boukun

Data: 2010-10-11 01:32:12
Autor: obserwator
Durnia mamy/mieliśmy za prezydenta... a za ministra MON kogo?

Jesli wsadzil kierowce do niesprawnego samochodu i wczesniej uprawial w
stosunku do niego ewidentny mobbing, to prokuratura musi przeprowadzic dochodzenie aby dociec czy wypadek rzeczywiscie byl przypadkowy.

Dochodzenie jest tym bardziej konieczne, jesli juz wczesniej w podobnych
okolicznosciach zginal inny kierowca pracujacy u tego dyrektora. --

Data: 2010-10-11 08:19:00
Autor: Andrzej Adam Filip
" obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> pisze:
[...]

Min. Klich (PO) przyznał medale za oparcie się naciskom "od prezydenta"
(Kaczyńskiego Lecha) w trakcie lotu do Gruzji. Jak okazał lot do
Smoleńska min. Klich (PO) załatwił sprawę "po peowsku" (potocznie
spartolił) - oficjalnie niby poparł pilotów którzy się "postawili
prezydentowi" dokładnie przestrzegając przepisów a w praktyce ich
*NASTĘPCOM* pokazał Ĺźe  "nie warto" sprawić zawodu VIPom: (prawdopodobnie)
szefowi protokołu z MSZ Sikorskiego i szefowi lotnictwa z MON Klicha z
jego "milczącą obecnością w kopicie".

Spokojnie rozważaj własne błędy, a w rozmowie nie zajmuj się
cudzymi winami.
  -- Przysłowie chińskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-10-11 09:11:01
Autor: Anatol

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:v6ijkrgry6+AAB@rigoberto.huge.strangled.net...
[...]

Szef lotnictwa - tak jak i inni szefowie wojsk -  został powołany na to stanowisko przez prezydenta i tylko prezydent miał prawo go odwołać więc nie moĹźna mĂłwić Ĺźe to są ludzie MON. Klich z mocy prawa musiał z nim współpracować bez wględu na jego komptencje i negatywne dla armii skutki osobistych realicji z prezydentem ale to nie oznacza Ĺźe  odpowiada za działania człowieka na wybĂłr ktĂłrego nie miał Ĺźadnego wpływu.

Anatol

Data: 2010-10-11 01:35:17
Autor: Hans Kloss
On 11 Paź, 09:11, "Anatol" <c...@usuntowp.pl> wrote:

Szef lotnictwa - tak jak i inni szefowie wojsk -  został powołany na to
stanowisko przez prezydenta i tylko prezydent miał prawo go odwołać więc nie
można mówić że to są ludzie MON. Klich z mocy prawa musiał z nim
współpracować bez wględu na jego komptencje i negatywne dla armii skutki
osobistych realicji z prezydentem ale to nie oznacza że  odpowiada za
działania człowieka na wybór którego nie miał żadnego wpływu.

Szef lotnictwa NIE JEST ODPOWIEDZIALNY za przepisy regulujące
procedury bezpieczeństwa stosowane przy lotach państwowych VIP-ów.
J-23

Data: 2010-10-11 10:37:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:28ea73db-94eb-49bb-8187-6b48023cd98ck11g2000vbf.googlegroups.com...
[...]

=====================

A kto?

Data: 2010-10-11 02:09:49
Autor: Hans Kloss
Durnia mamy/mieliśmy za prezydenta... a za ministra MON kogo?
On 11 Paź, 10:37, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

A kto?
W pierwszym rzędzie minister SW oraz (za wykonanie) podległy mu szef
Biura Ochrony Rządu. Wsadzenie wszystkich dowódców wojskowych do
prezydenckiego samolotu zostało ponoć wykonane niedługo przed lotem
"na wariata" (mieli lecieć osobno) a podległe mu służby nie
zareagowały na tą rażącą nieprawidłowość.
Ponadto zgodnie z procedurami bezpieczeństwa do lotu najwyższych władz
państwowych podstawiane być powinny zawsze DWIE maszyny a wybór jednej
z nich dokonywany ma być w ostatniej chwili. Odpowiedzialny za to był,
zgodnie z odpowiednia instrukcja ministra ON, szef kancelarii
premiera, niejaki Arabski.
Za przygotowanie samolotu, lotnisk oraz monitorowanie lotu
odpowiedzialne były służby podległe psychiatrze Klichowi. Mimo iż on
sam w piśmie zx 5 lutego 2010 roku, napisał co następuje: "stan 36.
Specjalnego Pułku Lotniczego nie gwarantuje bezpieczeństwa realizacji
jego zadań, czyli przewozów najważniejszych osób w państwie" to na lot
zezwolił- rozważać tu można jedynie kwestię czy akt oskarżenia powinna
formułować prokuratura czy decyzją Sejmu należny podstawić
pomienionego psychiatrę Klicha od razu przed Trybunał Stanu.
Pisane było o tym setki razy, ale do platfonsów to tak jakby grochem o
ścianę.
J-23

Data: 2010-10-11 11:39:05
Autor: Anatol

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:a4595a8b-cf21-4969-9b77-5bee980ef2dax23g2000vba.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
BOR realizuje tylko zadania ochrony powierzonych VIPów i nie ma prawa odmówić wykonania poleceń w tym zakresie.
Procedury w zakresie organizacji lotów sprawdzały się przez całe lata i nikt wcześniej nie domagał się ich zmiany - nie wytrzymały dopiero testu wariatów którzy otrzymali zbyt duży zakres władzy. Nowe bardziej rygorystyczne procedury przygotował obecny szef BBN - Koziej. Wcześniej nie mógł ich przygotować bo nie był szefem BBN. Nic nie stało natomiast na przeszkodzie żeby takie procedury
 ograniczające władzę wariatów ośrodka przydenckiego przygotował już poprzedni szef - Aleksander Szczygło.

[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Był Jak-40 ktory odleciał z dziennikarzami wcześniej i 1 Tu-154 bo drugi był w remoncie. Kaczyński mógł zabrać ze sobą część dziennikarzy a do Jaka-40 wsadzić część generałów. Decyzja była jednak inna.

Podczas wcześnejszej wizyty ekipy premiera sytuacja z samolotami była identyczna z tym że premier nie zabrał ze sobą tylu ważnych ludzi.

Niezależnie od tego to nie skład listy pasażerów spowodował podjęcie katrsoflanej w skutkach decyzji o laądowaniu we mgle.

[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Bo w tym zdaniu chodziło o bezpieczeństwo realizacji a nie o bezpieczeństwo lotów  i o niedostateczną liczbę maszyn i pilotów (stan) do realizacji zadań.

Anatol

Data: 2010-10-11 14:55:42
Autor: obserwator
Durnia mamy/mieliśmy za prezydenta... a za ministra MON kogo?

Bo w tym zdaniu chodziło o bezpieczeństwo realizacji a nie o bezpieczeństwo lotów  i o niedostateczną liczbę maszyn i pilotów (stan) do realizacji zadań.

 Anatol, ty lepiej napisz gdzie sa czarne skrzynki ? Tusk oddal skrzynki i
cale sledztwo wrogiemu panstwu?? Przeciez za to mu sie nalezy kula w leb.

Data: 2010-10-11 17:19:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "obserwator " <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8v8he$nnt$1inews.gazeta.pl...

[...]

Trzeba zanać prawo i dopiero się wypowiadać, pisiaczku.

Data: 2010-10-11 15:23:22
Autor: obserwator
Durnia mamy/mieliśmy za prezydenta... a za ministra MON kogo?
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Trzeba zanać prawo i dopiero się wypowiadać, pisiaczku.

skad wiesz, ze jestem pisiaczkiem? A jakiez to prawo mam znac jesli chodzi o czarne skrzynki? Uswiadom mnie medry czlowieku.

Data: 2010-10-11 17:33:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8va5a$t0c$1inews.gazeta.pl...
[...]

Gogle Twoim przyjacielem, pisiaczku!

Data: 2010-10-11 16:43:33
Autor: obserwator
Durnia mamy/mieliśmy za prezydenta... a za ministra MON kogo?
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Gogle Twoim przyjacielem, pisiaczku!

W googlach znalazles dowod potwierdzajacy moja pisiaczkosc? Ja czegos
podobnego nie znalazlem. Moze ty wrzucisz jakis link, potwierdzajacy to twoje
podejrzenie?

Wrzuc tez link ktory potwierdzi, ze Rosja oddala czarne skrzynki Polakom. --

Data: 2010-10-11 11:54:07
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Za rządów PiS-u były inne przepisy i pod rządami Po zostały zmienione?

A to jeszcze raz przeczytaj: "stan 36. Specjalnego Pułku Lotniczego nie gwarantuje bezpieczeństwa realizacji
jego zadań, czyli przewozów najważniejszych osób w państwie" - bezpieczeństwa REALIZACJI przewozów.

Data: 2010-10-11 13:06:55
Autor: the_foe
Durnia mamy/mieliśmy za prezydenta... a za ministra MON kogo?
W pierwszym rzędzie minister SW oraz (za wykonanie) podległy mu szef
Biura Ochrony Rządu.

jesli to byl lot cywilny to masz racje, wiele wskazuje na to ze status lotu byl wojskowy. Wtedy nie jest to taki oczywiste. Nikt ministra ON nie musi pytac o zgode na przeprowadzenie lotu wojskowego. O tym decyduje hierarchia wojskowa a w niej nikogo z rzadu nie ma. Na czele wojska jest prezydent i np. gen Blasik musi sie go sluchac, a jego musi sie sluchac ewentualny pilot. Nawet w czasie lotu.

--
the_foe

Data: 2010-10-11 13:02:09
Autor: the_foe
W dniu 2010-10-11 10:35, Hans Kloss pisze:
[...]

to nie byl lot Vipow tylko zwykly wosjkowy przelot. Zdecydujcie sie w koncu. Bo jesli chodzi o kategorie lotu, to raz mowicie ze byl wojskowy (wtedy kiedy chcecie obarczyc za tragedie wieze) a raz ze cywilny (jak obarczacie rzad).

--
the_foe

Data: 2010-10-11 09:03:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8tpes$3la$1inews.gazeta.pl...

[...]

Od kiedy to dyrektor wsadza kierowcę do samochodu i od kiedy to dyrektor sprawdza samochody?

Data: 2010-10-11 09:36:57
Autor: Andrzej Adam Filip
[...]

Od kiedy to dyrektor nie odpowiada "ogĂłlnie za stan techniczny
samochodĂłw" oraz "ogĂłlnie za kierĂłwcĂłw/pilotĂłw nieprzygotowanych
do (bezpiecznej) jazdy"?
To jest różnica między "jednorazowym przypadkiem" a tolerowaniem
przez "szefa" "spartolenia ogĂłlnego".

Jaki pan, taki kram.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-10-11 09:59:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:mywuz5o9go+AAB@rigoberto.huge.strangled.net...
[...]

Pos...ło was. Jeśli dyrektor stwierdzi, że człowiek odpowiedzialny za stan techniczny dał plamę, zwalnia go i przyjmuje innego/lepszego. Jeśli ma złego kierowcę, to wyp..ala go z pracy, a nie podaje się do dymisji. Na tym polega odpowiedzialność dyrektora.

Data: 2010-10-11 01:31:20
Autor: Hans Kloss
On 11 Paź, 09:59, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

Pos...ło was. Jeśli dyrektor stwierdzi, że człowiek odpowiedzialny za stan
techniczny dał plamę, zwalnia go i przyjmuje innego/lepszego.
To ciebie najwyraźnie pos..ło. Dyrektorem jest w tym przypadku
tuskodonek, człowiekiem "odpowiedzialnym" psychiatra klich, resztę
dospiewaj sobie sam.
J-23

Data: 2010-10-11 15:03:43
Autor: Andrzej Adam Filip
[...]

No wiec czy dyrektor który nie potrafi stwierdzić że "wymienieni są do wymiany" *przed* "bardzo dużą wpadką"
nie nadaje się w sposób oczywisty w duchu twojej własnej logiki do wymiany przez właściciela?
No chyba że ty masz podejście że dyrektor może sobie zwalniać za
"niekompetencje" ale jego za niekompetencje zwolnić już nie można?
Dyrektor też ma "szefa" który go *może i powinien* "wymieniać"
(zwolnić) za "brak kompetencji nadzorczych".

Kłamstwo jest chorobą, a prawda - lekarstwem.
  -- Przysłowie arabskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-10-11 17:17:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:435osyh29h+AAB@rigoberto.huge.strangled.net...
[...]

Jasne. W myśl twojej tezy można np. zamknąć w więzieniu ludzi, którzy jeszcze nie popełnili przestępstwa ale mogą je popełnić.

Ta dyskusja jest jałowa. Brak ci argumentów. Każdy kolejny jest głupszy od poprzedniego.

Ĺźegnam

Data: 2010-10-11 15:29:34
Autor: obserwator
Durnia mamy/mieliśmy za prezydenta... a za ministra MON kogo?
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a): Jasne. W myśl twojej tezy można np. zamknąć w więzieniu ludzi, którzy jeszcze nie popełnili przestępstwa ale mogą je popełnić.

Ta dyskusja jest jałowa. Brak ci argumentów. Każdy kolejny jest głupszy od poprzedniego.

żegnam

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

To co robisz to klasyczny przyklad tzw. straw man attack. Przypisujesz innym
rzeczy ktorych nie powiedzieli i je obalasz.

A na koniec poniewaz nie masz argumentow, to sie obrazasz i ublizasz adwersarzom:)

Typowe dla slabego adwokata broniacego nierzadu:)

Data: 2010-10-11 14:50:07
Autor: obserwator
Durnia mamy/mieliśmy za prezydenta... a za ministra MON kogo?

Od kiedy to dyrektor wsadza kierowcę do samochodu i od kiedy to dyrektor sprawdza samochody?

to po co wlasciwie jest dyrektor skoro za nic nie odpowiada?

Tak, tak - relatywizm podstawowych pojec na kazdej plaszczyznie,to ostatnio
bardzo modne w Polsce. Klamstwo to prawda, imbecyl to medrzec.

Data: 2010-10-11 11:54:34
Autor: Zahir
Durnia mamy za prezydenta...

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:2c14ed53-7c44-4f24-93ef-aa106328db1bc21g2000vba.googlegroups.com...

Dureń to jesteś ty! Tak jak twój prezydent-samozwaniec!

--

Zahir

Data: 2010-10-11 15:22:16
Autor: dK
Durnia mamy za prezydenta...
Nie czytałem, ale widzę że żyjesz przeszłością.
Durnia za prezydenta nie mamy, ale mieliśmy. W sumie to była żałosna postać, bo dał się robić w durnia przez swego braciszka.
Teraz ten na jego trupie buduję jakąś neonazistowską  formację.

dK

Durnia mamy za prezydenta...