Durnia mamy za prezydenta...

Data: 2010-10-10 15:54:15
Autor: glob
Durnia mamy za prezydenta...

Hans Kloss napisał(a):
"Dokonania MON za rządów Klicha budzą przerażenie, ale z jakiegoś
powodu cieszy się on nadal zaufaniem premiera oraz swojej partii.
Dziwi to tym bardziej, że pewien czas temu Donald Tusk niemal
natychmiast po samobójstwie więźnia związanego ze sprawą Olewnika
zdymisjonował szefa resortu sprawiedliwości. Monika Olejnik porównała
losy karier Ćwiąkalskiego i Klicha, prosząc Komorowskiego o opinię.
Ten zaś odparł bez zastanowienia:
JEMU SIĘ NIKT NIE POWIESIŁ!!!!!!
Rzuciwszy tym tekstem Komorowski przystąpił do przekonywania
dziennikarki oraz słuchaczy, że Klich nie miał żadnego wpływu na
kształt lotu należącego do wojska tupolewa.[...]Prezydent najwyraźniej
zapomniał, że przecież już po katastrofie samolotu CASA Klich
wprowadził w wojsku odpowiednie zarządzenia!
No, ale to w sumie nieważne. Ważne, że w Smoleńsku nikt się nie
powiesił."
Wszelki komentarz uważam za zbyteczny.
Cytowany artykuł pochodzi z
http://www.pardon.pl/artykul/12671
J-23

Tak, to prawda mamy durnia za prezydenta, robi podstawowy błąd ,
ignoruje pomówienia i to tak w bezkarności się przedłuża.

Data: 2010-10-10 16:07:34
Autor: Hans Kloss
Durnia mamy za prezydenta...
On 11 Paź, 00:54, glob <robert.pawlows...@gmail.com> wrote:

Tak, to prawda mamy durnia za prezydenta, robi podstawowy błąd ,
ignoruje pomówienia i to tak w bezkarności się przedłuża.

Brawo! Jeżeli faktycznie wskazywanie odpowiedzialności  politycznej i
organizacyjnej  prominentnych pełowców  za tragiczne skutki tej
katastrofy jest jedynie pomówieniem to prosta sprawa- pozew, sąd wyrok
itp. Natomiast bredzenia w stylu "przecież nikt mu się nie powiesił"
są godne najwyżej notorycznego matoła a nie głowy 40-milionowego
państwa.
J-23

Data: 2010-10-10 17:21:17
Autor: glob
Durnia mamy za prezydenta...

Hans Kloss napisał(a):
> [...]

itp. Natomiast bredzenia w stylu "przecież nikt mu się nie powiesił"
są godne najwyżej notorycznego matoła a nie głowy 40-milionowego

Tyle ile Kaczyński napomawiał Tuska i Komora, to gdybym ja tak
napomawiał, to by sąd zastosował areszt i badania
psychiatryczne....teraz głupota polega na tym, że pokazują dnu
społecznemu, wykrzywionemu z nienawiści ,że nasrać na głowę też można
i tak co chwila jak nie jeden ziapie, tak drugia ziapie, razem z
Kaczyńskim....aż dojdzie do tragedii i ciekawe co zrobią
Polscy.....postawią w końcu towarzyszy Stalinowców z pisu pod mur, czy
tak nadal będzie?

Data: 2010-10-12 13:12:33
Autor: raff
Durnia mamy za prezydenta...
W dniu 2010-10-11 02:21, glob pisze:

Hans Kloss napisał(a):
On 11 PaĹş, 00:54, glob<robert.pawlows...@gmail.com>  wrote:

Tak, to prawda mamy durnia za prezydenta, robi podstawowy błąd ,
ignoruje pomówienia i to tak w bezkarności się przedłuża.

Brawo! JeĹźeli faktycznie wskazywanie odpowiedzialności  politycznej i
organizacyjnej  prominentnych pełowcĂłw  za tragiczne skutki tej
[...]

Niech Palikmiot dalej robi jak robi, to faktycznie moze dojsc do tragedii.

Tylko ze on to robi dla wlasnego zysku, a cala masa nawiedzonych baranow idzie za nim.

R.

Data: 2010-10-12 04:46:59
Autor: glob
Durnia mamy za prezydenta...

raff napisał(a):

> [...]

Tylko ze on to robi dla wlasnego zysku, a cala masa nawiedzonych baranow

Cała masa nawiedzony baranów nie może znieść prawdy i atakuje
palikota, a jak kk wchodzi w społeczeństwo to jak historia pokazuje,
dochodzi do rewolucji bo ludzie są uciskani, okradani, poniżani, kk
nie wyciąga wniosków z historii i z niczego....a ja z przyjemnością
tylko czekam kiedy to gówno katolickie dostanie za krzywdy jakie
wyżądziło.

Data: 2010-10-12 13:59:11
Autor: raff
Durnia mamy za prezydenta...

Hans Kloss napisał(a):
[...]

tylko czekam kiedy to gĂłwno katolickie dostanie za krzywdy jakie
wyżądziło.

wyrządziło, nieuku.

I takie prostactwo i niedouczenie chce dyskutowac.

R.

Data: 2010-10-12 05:03:38
Autor: glob
Durnia mamy za prezydenta...

raff napisał(a):

> [...]
> wyżądziło.

wyrządziło, nieuku.

I takie prostactwo i niedouczenie chce dyskutowac.

Ty spierdoleńcu tylko ciemne buraki atakują dyslektyków i to stanowi,
że gówno buraczane jest poza kulturą.

Data: 2010-10-12 14:07:33
Autor: raff
Durnia mamy za prezydenta...

Hans Kloss napisał(a):
[...]

Tak, dyslektykow. Sami dyslektycy wokol...

Do szkoly nieuku!  Zdasz mature, to wtedy podyskutujemy.

Dyslektyk. Chyba dysmĂłzg.

R.

Data: 2010-10-12 05:20:15
Autor: glob
Durnia mamy za prezydenta...

Re: Durnia mamy za prezydenta...
Wiadomość:

raff napisał(a):

> Ty spierdoleńcu tylko ciemne buraki atakują dyslektyków i to stanowi,
> że gówno buraczane jest poza kulturą.

Tak, dyslektykow. Sami dyslektycy wokol...

Do szkoly nieuku!  Zdasz mature, to wtedy podyskutujemy.

Dyslektyk. Chyba dysmózg.

R.

Teraz się zrobiła moda na prześladowanie nawet osób chorych przez
wynaturzone buractwo i tak osoby bardzo utalenowane buractwo
prześladuje, bo dyslektyk ma pewne kalectwo, ale w innym miejscu jest
bardzo twórczy, gdyby takie gówno i dno buraczane kiedyś istniało to
Witkacego by nie było...od dwóch lat piszę na pl.sci.psychologia i
filozofia zajrzyj do archiwum jak piszę, a ludzie kultury przechodzą
na tym do porządku dziennego bo liczy się treść, jedynie przez
wynaturzone buractwo byłem atakowany, czyli skandaliczną patologię,
która z debilizmu pobiegła do kościółka.

Data: 2010-10-12 05:36:06
Autor: glob
Durnia mamy za prezydenta...

raff napisał(a):

> [...]

wynaturzone buractwo byłem atakowany, czyli skandaliczną patologię,
która z debilizmu pobiegła do kościółka.

A prawidłowość jest prosta...jak nie masz wiedzy i nic do powiedzenia
to się błędów czepiasz, czyli małostkowość, kompleks niższości
wychodzi....i co ty robisz w internecie chory buraku, ryja nikt dobrze
buractwu nie obił, to nie wie gdziej jego chlew...

Data: 2010-10-12 14:45:46
Autor: raff
Durnia mamy za prezydenta...

Hans Kloss napisał(a):
[...]

Chlewu sobie w domu poszukaj.

Powiedzialem: do szkoly. Nie jestes zadnym partnerem do rozmow.

Niedouczone lewactwo chce sie wypowiadac na wazne tematy, a we lbie pusto. Skonczylo takie podstawowke, dorwalo sie do internetu i pokazuje co ma we lbie.

A wytknij tylko blad, to kazdy "dyslektyk".

Takie bledy maly biedny Zdzisiu pokazuja jak jestes niedouczony. Tak samo jak Cyc i paru innych. Sami "dyslektycy". Kiedys sie mowilo na takiego po prostu "idiota".

R.

Data: 2010-10-12 05:56:14
Autor: glob
Durnia mamy za prezydenta...

raff napisał(a):

> [...]

Takie bledy maly biedny Zdzisiu pokazuja jak jestes niedouczony. Tak
samo jak Cyc i paru innych. Sami "dyslektycy". Kiedys sie mowilo na

To widać czy ktoś jest dyslektykiem czy udaje, trzeba było buraku do
szkoły chodzić , a nie do kk to byś odróżniał, zresztą kultura
obliguje do posłuchania nawet osób które mają trudności z braku
szkoły...ale ty gnido szału dostałeś bo pojęcia o niczym nie masz, a
tak katolictwo działa jak nie wiem, nie rozumiem, to z łapami na
jakikolwiek błąd wyskakuje....A mówiłsz  buraczany łajdaku do osoby po
filozofii plus  technik plastyk po Lo.....mówiłem głupi katolu zajrzyj
do archiwum zamiast szczekać.

Data: 2010-10-11 08:59:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Durnia mamy za prezydenta...

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:44065640-852c-461c-9dfe-02ee1d8b7056l35g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

Kapitan samolotu TU-154M nie miał prawa nawet czynić prób oceny i podchodzenia do lądowania z uwagi na warunki widoczności i stan techniczny lotniska, zaliczany do prymitywnych dla samolotów wojskowych, a nie dla potężnych samolotów pasażerskich. Kontrola lotów ostrzegała pilota o warunkach wykluczających lądowanie i rekomendowała lotniska zapasowe. Cała reszta przyczyn pośrednich po wystąpieniu tej głównej zasadniczej przyczyny jest nieistotna, gdyż żadna z nich by nie nastąpiła gdyby pilot zachował się zgodnie z polskim prawem, albowiem wszystkie przyczyny poboczne były niesamodzielne i zależne od przyczyny głównej. I nie ma co tu dalej filozofować ino wyciągnąć wnioski na przyszłość coby wkrótce nie rozbił się kolejny polski samolot z identycznych przyczyn jakimi są ordynarne, bezczelne łamanie polskiego prawa lotniczego.

Durnia mamy za prezydenta...