Durnia mamy za prezydenta

Data: 2010-11-09 17:44:10
Autor: u2
Durnia mamy za prezydenta
W dniu 2010-11-09 10:59, Hans Kloss pisze:
"Chciałbym, aby w moim pobliżu gdzieś funkcjonowały osoby, które mogą
być pasem transmisyjnym do konkretnych środowisk politycznych lub
segmentu wrażliwości wyborczej"

Powyższy bełkot oznacza, że Bronek ze spalonych WSI chciałby mieć piątą
kolumnę jak pani Kluzik w innych partyjkach.

Data: 2010-11-09 08:53:33
Autor: Hans Kloss
Durnia mamy za prezydenta
On 9 Lis, 17:44, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Powy szy be kot oznacza,
Ja się DOMYŚLAM co ten bełkot oznaczać może w mniemaniu typa który go
z siebie wydalił. Albowiem  jemu podobnych gnojów nasłuchałem się w
życiu dość- począwszy od wladzia gumułki poprzez rożnych babiuchów,
grudniów, edziogierków i jaruzelów a na walizie i kwasiorze
skończywszy. W każdym z ww przypadków był to bełkot półmózga który nie
miał do powiedzenia zupełnie nic- i nawet tego swojego kociokwiku
umysłowego nie był w stanie wyrazić  w języku polskim tylko koniecznie
w jakimś posowieckim narzeczu.
J-23

Durnia mamy za prezydenta