Durnia mamy za prezydenta

Data: 2010-12-14 15:30:43
Autor: Hans Kloss
Durnia mamy za prezydenta
... i platfonsa:
"Mało kto o tym wie, że w Polsce w XVIII wieku istniał mechanizm
ustrojowy, który gwarantował każdemu obywatelowi prawo uczestniczenia
w wyborach. To się wtedy źle skończyło. Skończyło się anarchizacją,
państwo było za słabe. Mało kto o tym wie, że w Polsce wszyscy
wybierali króla. Mało kto o tym wie, że polski sejmy czy polski
parlament działa na zasadzie obowiązkowej zgody wszystkich. To było
słynne liberum veto. Myśmy w XVIII wieku to praktykowali co nie zawsze
wychodziło na zdrowie"
Więcej debilizmów które wygadywał ten bęcwał za oceanem, tu:
http://wszolek.salon24.pl/259549,posmiejcie-sie-z-waszego-bronka
Ten typ  ponoć uzyskał magisterium z historii... Jakby ktoś miał
jakiekolwiek wątpliwości co do jakości kształcenia za tzw. komuny to
dureń komoruski jest czystym do analizy przykładem przeciętnego
pryloskiego wykształceńca.
J-23

Data: 2010-12-15 01:02:25
Autor: Lorn
Jarusiowy dylemat...
[cut - crap]

Dlaczego nie byłem internowany? Zapytał Jaruś Kiszczaka... Bo głaskał kotka zamiast biegać z bibułą? :-P

Data: 2010-12-14 16:22:18
Autor: Hans Kloss
Chorobliwa obsesja platfonsa na punkcie "jarusia"
On 15 Gru, 01:02, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
[[stek bzdur]

Masz postępującą obsesję na punkcie "jarusia". Może chcesz o tym
porozmawiać?
Tu: http://babinski.pl/
powinni ci pomóc.
J-23

Data: 2010-12-15 01:57:34
Autor: Lorn
W dniu 2010-12-15 01:22, Hans Kloss pisze:
On 15 Gru, 01:02, Lorn<ateag...@poczta.fm>  wrote:
[[stek bzdur]

Masz postępującą obsesję na punkcie "jarusia". Może chcesz o tym
porozmawiać?

Nie mam ochoty rozmawiać na tema postępującej choroby Jarusia... To twój problem nie mój :>

Data: 2010-12-15 00:41:41
Autor:
Jarusiowy dylemat...
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
[cut - crap]

Dlaczego nie byłem internowany? Zapytał Jaruś Kiszczaka... Bo głaskał kotka zamiast biegać z bibułą? :-P

Jeden głaskał kotki, drugi polował w lesie. Jedno i drugie może mieć negatywny
wpływ na osobowość i predyspozycje ;)

A jaka byłaby odpowiedź do pytania "Jarusia" bardziej zbliżonych do prawdy:
1. Dlaczego nie byłem internowany w domu wczasowym?
2. Czy gdybym był internowany, to też miałbym za co dostać przepustkę?

&#8222;Ośrodek w Jaworzu był jednym z kilku zaledwie obozów internowania stanu
wojennego, który umieszczono nie w więzieniu, lecz w wojskowym domu wczasowym
podległym dowództwu wojsk lotniczych"

http://media.wp.pl/kat,1022941,wid,12900887,wiadomosc.html

Data: 2010-12-15 02:00:43
Autor: Lorn
Jarusiowy dylemat...
W dniu 2010-12-15 01:41, newsroomy@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
[...]

Jak widać, głaskanie kotka nie pomogło w rozwoju osobowości... Dopytywanie się o internowanie jest przejawem wcześniejszych zaburzeń, które dzisiaj owocują :>

Data: 2010-12-15 09:14:32
Autor: cytryna
Jarusiowy dylemat...
[cut - crap]

Dlaczego nie by&sup3;em internowany? Zapyta&sup3; Jaru&para; Kiszczaka... Bo g&sup3;aska&sup3; kotka zamiast biega&aelig; z bibu&sup3;&plusmn;? :-P

--

Znacznie bardziej opłacalne było bieganie z wnuczką Estery i Wolfa Rojerów,
bowiem ich zięć, a zarazem teść Dupy z Wąsami, ppułk. UB Dziadzia dzielił wygodne apartamenty w pensjonatach resortu dla "internowanych" członków gminy wyznaniowej, co później pozwoliło uwiarygodnić się całej grupie cwaniaków z KOR i późniejszego UW-WSI, gdzie rzeczony gajowy odgrywał znaczącą rolę. Ten antychryst napominający werzaskliwie kapelanów zbawienia nie doczeka, skończy jak TW Bolek z opinią agenta WSI na tronie.

Data: 2010-12-15 08:47:59
Autor: Grzegorz Z.
Durnia mamy za prezesa
Hans Kloss napisał:

[...]

Czeaj no czeaj... A Jarosław to jakie wykształcenie uzyskał? Sanacyjne?

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-15 08:58:01
Autor: Azor jest pedałem
Durnia mamy za prezesa

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:fxuoq4dmcyam.xiop5i93svx1.dlg40tude.net...
Hans Kloss napisał:

[...]

Jarosław uskuteczniał samokształcenie na dziełach Lenina, które serwowała mu rodzicielka. To nie żadne tam prylowskie wykształcenie, he, he, he!

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-15 09:30:51
Autor: cyc
Durnia mamy za prezesa

Hans Kloss napisał:

[...]

............a podyplomowe robil pewnie w " uczelniach "  ojca doktora dyrektora rechtora redomptorysty Rydzyka .

cyc

Data: 2010-12-15 17:12:23
Autor: >heÂŽsk>
Durnia mamy za prezesa
On Wed, 15 Dec 2010 08:47:59 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Hans Kloss napisał:

> [...]
> pryloskiego wykształceńca.

Czeaj no czeaj... A Jarosław to jakie wykształcenie uzyskał? Sanacyjne?

 na tajnych kompletach sie uczyl. przy lampie naftowej wzrok stracil.
 3 lata temu 2-tygodniowy kurs ekonomii w klarysewie ukonczyl. poza  tym jest "doktorem nauk prawnych" patrz:

 http://pl.wikipedia.org/wiki/Jaros%C5%82aw_Kaczy%C5%84ski

 przy okazji przeczytaj o promotorze:
  http://pl.wikipedia.org/wiki/Stanis%C5%82aw_Ehrlich

 W bialymstoku nikt o nim wczesniej nie slyszal,
 a przeciez bylo to przez 5 lat, do 1981 roku!

 a powoluje sie na korzenie opozycji solidarnosciowej!!  --

Data: 2010-12-15 11:31:35
Autor: Wasz Dobrodziej
Durnia mamy za prezydenta

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:cdb2e1ec-f80b-4cc8-9b9b-d58b35a3f7c2c2g2000yqc.googlegroups.com...