Durnie w opozycji.

Data: 2011-08-26 00:09:43
Autor: stevep
Durnie w opozycji.
# Sporo zastrzeżeń można mieć do rządów Donalda Tuska. Ale to, co robi
opozycja SLD i PiS, urąga „normalnemu” określeniu słowa „opozycja”. Gdybym
ja był opozycją, punktowałbym PO punkt po punkcie. W pewnych sprawach bym
nie punktował, ze względu na okoliczności obiektywne, w innych
punktowałbym, szczególnie w tych „bezinwestycyjnych” – „niefinansowych”.

Tymczasem posłowie PiS-u, na każde zahaczenie o rządy PO, jak mantrę
powtarzają: „Rząd PiS-u zmniejszył podatki, a Platforma zwiększyła!”,
albo: „Książki do szkoły są za drogie!”, czy też: „Jak PiS będzie rządził,
to społeczeństwo nie będzie narzekać na wyroki sądów!”. I ja się pytam,
„co to jest?”. W każdym programie telewizyjnym, w każdej stacji radiowej,
w każdej gazecie, to samo.

Argumenty dziennikarzy, że „kryzys”, że PiS rządził w okresie znakomitej
koniunktury…, spotykają się z mantrą: „PiS obniżył podatki, a PO
zwiększyła”. „PO nie dotrzymała obietnic Tuska!”. A na słowo…, bo krysys:
„Ale PiS obniżył podatki, a Platforma…” - mantra… To jest po prostu jakiś
obłęd. Pisowcy kompletnie „omijają” kwestię kryzysu, przynajmniej ci, poza
prezesem Jarosławem Kaczyńskim. Ten ostatni przyznaje: „Co prawda jest
kryzys, ale to nie oznacza, że nie można się rozwijać”. To chore
stwierdzenia ma prawo stwierdzać tylko prezes. Inni członkowie PiS-u słowo
„kryzys” usunęli ze swojego słownika. PiS obniżył podatki, a PO
zwiększyło. PO obiecało 3×15 a podniosło VAT (ale kryzys! – ale oszukali
wyborców!), itd., itd., itp.

Już mi się nie chce pisać o sądach, ale króciutko: „Jak PiS dojdzie do
władzy, to społeczeństwo będzie zadowolone z pracy sądów”. „Ale przecież
sądy są niezawisłe!”. „Są, ale powinny być jeszcze lepsze”.

Nie chce mi się pisać o SLD, bo gdyby im dać sztabkę złota, najczystszej
próby, to dowiedziawszy się, ze jest od PO wyrzucą, twierdząc, że mają
sztabki z lepszą próbą.

Nie dziwi mnie, że Platforma hasa sobie w najlepsze. Jak się ma takich
durniów w opozycji, to nic, tylko pokazywać ich dureństwo, żeby nie nazwać
tego bezradnością.

Jestem pewien, ze tylko kwestią czasu jest stwierdzenie: „Jak PiS
rządziło, to nie było powodzi, ani trąb (tak dużo), jak za rządów PO. Jak
PiS będzie rządził, żadnej powodzi nie będzie?”. Jestem pewien, że
pisowskie oszołomy, prędzej czy później, taką mantrę wypowiedzą i będą
powtarzać. Przecież jeszcze mamy półtora miesiąca. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5k8r

--
stevep

Data: 2011-08-27 07:25:58
Autor: =He®Sk=
Durnie w opozycji.
On Fri, 26 Aug 2011 00:09:43 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

# Sporo zastrzeżeń można mieć do rządów Donalda Tuska. Ale to, co robi  opozycja SLD i PiS, urąga „normalnemu” określeniu słowa „opozycja”. [...]

 te pajace nie maja zadnego pomyslu. serwuja motlochowi socjalistyczne
 brednie o tym, jak to manna spadnie z nieba i nikt kto wierzy w PiS
 i komunizm nie bedzie musial pracowac. bogaczom zabierze sie fabryki,
 kurs franka ustali sie na poziomie zlotowki. bedzie raj.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Durnie w opozycji.