Dusyn, ojciec zmarłej w Smoleńsku Grażyny Gęsickiej: Dość polityki na grobie mojej córki

Data: 2012-05-10 18:50:51
Autor: Przemysław W
Dusyn, ojciec zmarłej w Smoleńsku Grażyny Gęsickiej: Dość polityki na grobie mojej córki
Jarosław Kaczyński od dwóch lat wykorzystuje katastrofę smoleńską do celów politycznych. Rozumiem, że stracił bardzo bliskie osoby, ale nie można tak postępować! Mam tego dosyć! Przyczyny katastrofy powinni wyjaśnić specjaliści, a nie politycy PiS, którzy co chwilę rozgrzebują sprawę. Antoniego Macierewicza uważam za awanturnika, który najchętniej doprowadziłby do wojny z Rosją. Tak nie można! Opamiętajcie się! - apeluje Dusyn.

Więcej
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/jan-dusyn-ojciec-zmarej-w-smolensku-grazyny-gesickiej-dosc-polityki-na-grobie-mojej-corki_255774.html

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Dusyn, ojciec zmarłej w Smoleńsku Grażyny Gęsickiej: Dość polityki na grobie mojej córki