Duszpasterstwo wstydzi się własnej orientacji?

Data: 2010-07-22 08:36:34
Autor: mkałrwan jest debilem
Duszpasterstwo wstydzi się własnej orientacji?
Nowy Sącz ma nowe logo - kolorowa dłoń z czarnym prostokątem i hasłem "Dobrze wróży". Zaprotestowało duszpasterstwo akademickie, które widzi tu symbol gejów, satanizmu i okultyzmu.
Logo zaprezentował na początku lipca ratusz. Firma graficzna Papajastudio tłumaczyła, że to symbol przyjacielskiej dłoni, a barwy nawiązują do wielokulturowości i folkloru zamieszkujących te ziemie od wieków Lachów Sądeckich. Czarny prostokąt pośrodku oznacza lokalizację ratusza. I to wszystko razem ma dobrze wróżyć miastu na przyszłość.

Oburzyło się Duszpasterstwo Akademickie "Strych" działające przy jezuickiej parafii Najświętszego Serca Pana Jezusa w Nowy Sączu. Wśród mieszkańców miasta kolportuje list protestacyjny: "Kolory tęczy, jak powszechnie wiadomo, są symbolem mniejszości homoseksualnych. Czarna kropka wytatuowana na środku dłoni jest symbolem >zakropkowania <, czyli oddania się szatanowi".

- Jako wierzący nie zgadzamy się, by Nowy Sącz poprzez taką symbolikę został poddany pod działanie złego ducha - tłumaczył o. Robert Więcek, opiekun Duszpasterstwa w Sądeckiej Telewizji Internetowej. - Lepszy byłby symbol gór. Czemu mamy wstydzić się herbu św. Małgorzaty, który teraz schodzi na plan dalszy?

- Zaszokowała mnie zawartość i ton listu - mówi Ryszard Nowak, prezydent Nowego Sącza, jeden z założycieli PiS. - Mam nadzieję, iż św. Małgorzata Męczennica z Antiochii będzie nas nadal mieć w swojej opiece. Znak herbowy miasta, ze świętą, jest dla mnie sacrum! Nikomu ani przez chwilę nie przyszło do głowy, by "usuwać ze świadomości mieszkańców" patronkę i opiekunkę grodu. Herb miasta powinien być stosowany z umiarem i szacunkiem należnym herbowi i pamięci świętej. To była jedna z przesłanek, która zadecydowała o przygotowaniu nowego znaku firmowego miasta.

Prezydent Nowak zapowiada, że logo będzie używane na gadżetach promujących miasto.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,8163592,Z_czym_sie_kojarzy_teczowa_dlon.html#ixzz0uOGgIW88

Przemysław Warzywny

--

"Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."

Data: 2010-07-22 09:57:33
Autor: kochamspamWYTNIJTO
[...]

Tytuł wątku jest rzecz jasna wredną instynacją w stylu Grzegorza Z.
A Duszpasterstwo ma całkowitą rację!

Spójrzmy na logo:
Tylko napis "Nowy Sącz" wskazuje, że ma to coś wspólnego z Nowym Sączem, ale co?
Narzuca się przede wszystkim to, iż to miasto słynie z dobrych wróżek. Interpretacja tego i reszty przez Prezydenta Miasta to jaskrawy fałsz.
Nikt przy zdrowych zmysłach czegoś takiego się nie domyśli.
A promocji gejostwa i satanizmu - owszem, można się dopatrzeć.
No, ale skoro Przezydent Miasta to lubi...

Data: 2010-07-22 10:12:05
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-22 09:57, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Lepiej żeby promowali pedofilów i innych zboczeńców z kościoła rzymsko katolickiego z hitler jugend na czele?

Data: 2010-07-22 10:29:27
Autor: kochamspamWYTNIJTO
> [...]

Lepiej żeby promowali pedofilów i innych zboczeńców z kościoła rzymsko katolickiego z hitler jugend na czele?

Coś podobnego!
To dotychczas w Nowym Sączu promowano takie rzeczy!?

Ale, ale... co masz na myśli pisząc "i innych zboczeńców"?

Data: 2010-07-22 10:34:14
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-22 10:29, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
Lepiej żeby promowali pedofilów i innych zboczeńców z kościoła rzymsko
katolickiego z hitler jugend na czele?

Coś podobnego!
To dotychczas w Nowym Sączu promowano takie rzeczy!?

Nie mam pojęcia nigdy nie byłem w NS. Co do logo to wżyciu nie doszedłbym do tak pokrętnych wniosków, w żadnym wypadku nie kojarzy mi się z pedalską tęczową flagą.

Ale, ale... co masz na myśli pisząc "i innych zboczeńców"?

W szczególności wyborców pis. To jest wystarczające zboczenie i wynaturzenie.

Data: 2010-07-22 10:47:26
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Duszpasterstwo wstydzi się własnej orientacji?

> Coś podobnego!
> To dotychczas w Nowym Sączu promowano takie rzeczy!?

Nie mam pojęcia nigdy nie byłem w NS.
Skoro nie masz pojęcie, to czemu napisałeś tp :Lepiej żeby..."

Co do logo to w życiu nie doszedłbym do tak pokrętnych wniosków, w żadnym wypadku nie kojarzy mi się z pedalską tęczową flagą.

Nie powiem żeby mnie to się od razu narzucało.
Ale na pewno nie dopatrzyłbym się w tym planu miasta z ratuszem!
A na 100% pomyślałbym że Nowy Sącz słynie z wróżbiarstwa. LOL.

> Ale, ale... co masz na myśli pisząc "i innych zboczeńców"?

W szczególności wyborców pis. To jest wystarczające zboczenie i wynaturzenie.

Może i masz rację,  a może nie... ?
Fakt - Prezydent Nowgo Sącza jest PiSowcem (i to jednym z założycieli).
Ale czy należy do Kościoła Rz-Kat - nie wiadomo.

Data: 2010-07-22 10:50:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000932.4c48059enewsgate.onet.pl...
> [...]

Fakt - Prezydent Nowgo Sącza jest PiSowcem (i to jednym z założycieli).
Ale czy należy do Kościoła Rz-Kat - nie wiadomo.

Widziałeś picowca niekatolika?

Duszpasterstwo wstydzi się własnej orientacji?