Dutkiewicz

Data: 2010-11-10 22:25:00
Autor: Tomy M.
Dutkiewicz
   Hehe ...  patrzcie i uczcie się polskie gamonie
polityczne. Uczcie się od Dutkiewicza, facetowi
można zarzucić wszystko, tylko nie to że jest
słabym politykiem.
   To absolutny mistrz polityki, wyraźnie abstrahuję
od tego na ile jest dobrym prezydentem bo nie
chcę o tym dyskutować akurat w tym wątku.

   Czy Dutkiewicz wygra w I turze?

.... to głupie pytanie. Powinno raczej brzmieć:

Czy wygra poparciem ponad 90% czy trochę poniżej?

--

Tomy M.

Data: 2010-11-10 13:55:59
Autor: Hans Kloss
Dutkiewicz
On 10 Lis, 22:25, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:

Czy wygra poparciem ponad 90% czy troch poni ej?

A my się właśnie gromadnie zastanawiamy na kogo zagłosować aby
dupkiewiczowi zrobić jak najbardziej kolo pióra. Gotów jestem oddać
głos nawet na paltfonsa albo na elesdowca byle tylko odciąć tę
kreaturę od wpływu na losy miasta.
J-23

Data: 2010-11-10 14:30:00
Autor: brat_olin
Dutkiewicz
On 10 Nov, 22:55, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

dupkiewiczowi zrobić jak najbardziej kolo pióra. Gotów jestem oddać
głos nawet na paltfonsa albo na elesdowca byle tylko odciąć tę

Skad on jest, bo przeciez nie niezalezny, chyba?  I przeciw komu
startuje?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-11-10 17:18:21
Autor: Hans Kloss
Dutkiewicz
On 10 Lis, 23:30, brat_olin <brat_o...@yahoo.com> wrote:

Skad on jest, bo przeciez nie niezalezny, chyba?  I przeciw komu
startuje?

Kreuje się na "niezależnego" ale prezydentem został z nadania
uwolstwa. Ostatnio platfonsy udają że go zwalczaja ale czynią to nad
podziw niemrawo. Były (?) uwol, były (?)kld-owiec, kolega schetyny. A
startuje przeciw zdrowemu rozsądkowi, za to ku chwale swojej i swoich
kolegów. Widziałeś kiedyś jak się buduje bezkolizyjną estakade kończąc
ją na skrzyżowaniu tak ruchliwym że w godzinach wzmożonego ruchu stoi
na niej kilkukilometrowy korek? Zamiast pociągnąć ją jeszcze 100
metrów dalej nad owym skrzyżowaniem.....Widziałeś kiedyś most budowany
nad rzeką i kończący się tuz za nią tylko po to aby droga mogła
natrafić na przejazd kolejowy? To są wrocławskie budowle socjalizmu
towarzysza dupkiewicza, zaplanowane chyba tylko po to aby jego
następcy mieli co poprawiać przez długie lata.
A wrocławianie i tak go wybiorą, tak silna jest ich miłość do
uwolstwa, nawet "byłego"
J-23

Data: 2010-11-11 09:45:04
Autor: dK
Dutkiewicz

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:ac54d8b8-d145-42bc-a809-3d82db658a30v20g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

================================
Chrzanisz, akurat wrocławianie mają powody, żeby popierać Dudkiewicza.
O jakim skrzyżowaniu PiSzesz?????

dK

Data: 2010-11-11 04:28:36
Autor: Hans Kloss
Dutkiewicz
On 11 Lis, 09:45, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:

O jakim skrzy owaniu PiSzesz?????

Klecińskiej/Hallera z Grabiszyńską. A ten drugi skandal to mińska i
właśnie budowany most nad Ślężą. Napisałem tylko o tych dwóch
skandalach bo jeżdżę nimi przynajmniej 2x dziennie w związku z czym co
najmniej 4x dziennie krew mnie zalewa
J-23

Data: 2010-11-11 13:34:22
Autor: Panslavista
Dutkiewicz

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:fc41fa0f-8069-49fa-991a-51def77fd478p7g2000prb.googlegroups.com...
[...]

Kup sobie helikopter Rambo 3...

Data: 2010-11-11 14:42:20
Autor: dK
Dutkiewicz

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:fc41fa0f-8069-49fa-991a-51def77fd478p7g2000prb.googlegroups.com...
[...]

==========================

Ale jak sobie wyobrażałeś  tam przedłużenie estakadę bez wyburzenia domów???
Nie chodzi o samo wydłużenie ale utworzenie zjazdów w kierunku Grabiszyńskiej.
No dobra jakimś cudem wydłużyłeś i dojeżdżasz do Powstańców i co? Tam też estakada???
Musiałbyś pół dzielnicy wyburzyć.:)) A potem Ślężna....
To jest obwodnica śródmiejska i o ile estakady nad torami kolejowymi są pożądane jak mosty nad rzekami  o tyle typowe skrzyżowania już są wręcz wymagane, tylko należałoby je zrobić w formie ronda - a na skrzyżowaniu o którym mówisz wręcz rozwiązanie konieczne. Napewno sporo rozluźni się po zakończeniu obwodnicy zachodniej A8.

dK

Data: 2010-11-11 11:17:47
Autor: Hans Kloss
Dutkiewicz
On 11 Lis, 14:42, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:

Ale jak sobie wyobra a e  tam przed u enie estakad bez wyburzenia dom w???
Nie chodzi o samo wyd u enie ale utworzenie zjazd w w kierunku
Grabiszy skiej.
Zjazd na Grabiszyńską "kolizyjny" być musi. Ale idzie o to że można i
trzeba było puścić  bezkolizyjnie główny strumień samochodów- na
Hallera. I niczego w tym celu nie  trzeba by wyburzać tylko pociągnąć
kilkukilometrową estakadę 100m dalej.
No dobra jakim cudem wyd u y e i doje d asz do Powsta c w i co? Tam też estakada???
Tam TEŻ trzeba coś zrobić. Ale nie estakadę tylko może rondo?
 Napewno sporo rozluzni si po zakonczeniu obwodnicy zachodniej A8.
Wątpię ale zobaczymy
J-23

Data: 2010-11-11 18:24:50
Autor: pluton
Dutkiewicz
 jeżdżę nimi przynajmniej 2x dziennie w związku z czym co
najmniej 4x dziennie krew mnie zalewa
J-23

Zalewa, zalewa i nie moze zalac. Niech mu ktos pomoze ?

Nullification

Data: 2010-11-11 11:03:22
Autor: Marek
Dutkiewicz
On 11 Lis, 02:18, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

następcy mieli co poprawiać przez długie lata.
A wrocławianie i tak go wybiorą, tak silna jest ich miłość do

Przeciez wlasnie otworzyli przejazd z mostu "Milenijnego" na Oborniki,
i na Poznan...???
Widziales, w jakim tempie buduje sie "obwodnica powiatowa" od strony
poludniowej - to jest Ameryka.

Cos tu chrzanisz...
Zgadza sie, ze ten zjazd z mostu  na ul. Grabiszynska to jakies
nieporozumienie, ale sadze, ze sa jakies plany na dalsza rozbudowe.

Ja mialem dwa razy kontakt z Prezydentem:
1. Jak bylem napity w Rodeo Drive , gdy go spotkalem, powiedzialem -O!
Pan Prezydent - dobry wieczór...zatrzymal sie, podal mi reke i
odpowiedzial na dwa pytania. Po tym, pozegnal sie elegancko.
2. Zadzwonila sekretarka z biura Prezydenta i powiedziala , ze Pan
Prezydent chcialby rozmawiac z kierownikiem budowy ( tutaj wymienila,
jakiej budowy)i podala nazwisko i imie identyczne z danymi mojego,
zmarlego przed 3 laty ojca. Powiedzialem , ze jego nie ma, tylko
jestem ja.
Na to sekretarka powiedziala - w takim razie pan bedzie rozmawial.
Za chwile uslyszalem znajomy glos :Czy to pan ( nazw.+imie)? -
odpowiedzialem: Panie Prezydencie, moj ojciec nie zyje.
Na co on: "a co sie stalo ?"
Ja na to: Umarl 3 lata temu.
Prezydent: "to chyba zaszla pomylka?"
Ja: A jak idzie budowa ?
On: "mamy male klopoty"
( wiem, ze wtedy mieli duze klopoty - troche bujal...)
Powiedzialem mu, zeby sie nie przejmowal, bo budowa poludniowej
obwodnicy idzie swietnie, a ta budowa ( o ktora chodzilo)  nie jest
taka wazna...

Data: 2010-11-11 02:05:08
Autor: Jaksa
Dutkiewicz
On Wed, 10 Nov 2010 22:55:59 +0100, Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> wrote:

[...]

A czemuz to, mozna wiedziec?

Jaksa

Data: 2010-11-11 02:09:10
Autor: Tomy M.
Dutkiewicz
W dniu 2010-11-10 22:55, Hans Kloss pisze:

[...]

Uczcie się ... zamiast zastanawiać :-)

--

Tomy M.

Dutkiewicz