Duxford.. tym razem się udało.. szybka reakcja = życie

Data: 2011-07-11 22:33:36
Autor: Radek Izdebski
Duxford.. tym razem się udało.. szybka reakcja = życie
Widziałem i miałem serce w gardle do momentu kiedy zobaczyłem spadochron...
Obaj mieli dużo szczęścia i na szczęście refleksu i doświadczenia...

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2013219/Pilot-Rob-Davies-escapes-WW2-
fighter-mid-air-collision-airshow.html

http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-14110542

Data: 2011-07-11 22:38:27