Duza odleglosc miedzy fotelami

Data: 2013-03-29 02:45:10
Autor: #
Duza odleglosc miedzy fotelami
Witam,

ktory z samochodow w przystepnej cenie (ok. 40k pln) oferuje duzy odstep pomiedzy przednimi a tylnymi fotelami? Wydaje mi sie, ze skoda superb od 2008/2009 (w nowej budzie) ma duzo miejsca (widzialem na zdjeciach)... ?

Pozdrawiam

Data: 2013-03-29 02:48:35
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2013-03-29 02:45, # pisze:

ktory z samochodow w przystepnej cenie (ok. 40k pln) oferuje duzy odstep
pomiedzy przednimi a tylnymi fotelami? Wydaje mi sie, ze skoda superb od
2008/2009 (w nowej budzie) ma duzo miejsca (widzialem na zdjeciach)... ?

Nie patrz na zdjęcia. Przejdź się po salonach i po prostu powsiadaj. Z folderowych zdjęć skody roomster wynikało, że między rzędami jest odległość basenu olimpijskiego ... w citroenie berlingo wygląda to na wembley ... W nowym passacie cc odległość ta wygląda jak z Przemyśla do Szczecina, a wsiąść do tego auta to nie lada wyczyn dla osoby mojego wzrostu (ponad 190 cm, długie nogi) ...

To czego oczekujesz możesz zweryfikować wsiadając do egzemplarza. Jeśli nie celujesz w nowe auto - idź na giełdę i powsiadaj. Weekend przed nami, więc giełd na potęgę ...

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2013-03-29 08:46:30
Autor: J.F.
Dnia Fri, 29 Mar 2013 02:45:10 +0100, # napisał(a):
[...]

Ma. Dyrektorskie auto.

J.

Data: 2013-03-29 09:09:12
Autor: Myjk
Duza odleglosc miedzy fotelami
Fri, 29 Mar 2013 02:45:10 +0100, #
Wydaje mi sie, ze skoda superb od

Ma bardzo dużo miejsca. W tej klasie i cenie przebija konkurencję. Stąd też
chcę kupić tę kurę, tylko czekam na lift. ;P

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-03-29 16:03:49
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Duza odleglosc miedzy fotelami
W dniu 2013-03-29 09:09, Myjk pisze:
Fri, 29 Mar 2013 02:45:10 +0100, #

Wydaje mi sie, ze skoda superb od

Ma bardzo dużo miejsca. W tej klasie i cenie przebija konkurencję. Stąd też
chcę kupić tę kurę, tylko czekam na lift. ;P

Po lifcie będzie jeszcze brzydsza niż jest. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2013-03-29 18:42:18
Autor: Myjk
Duza odleglosc miedzy fotelami
Fri, 29 Mar 2013 16:03:49 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
Po lifcie będzie jeszcze brzydsza niż jest. :P

Nie da się wymyślić brzydszych przednich reflektorów niż obecne. :P
Jeśli będą choć takie jak w O3 to będzie o niebo lepiej.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-03-29 22:41:42
Autor: R2r
W dniu 2013-03-29 18:42, Myjk pisze:
Fri, 29 Mar 2013 16:03:49 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak

Po lifcie będzie jeszcze brzydsza niż jest. :P

Nie da się wymyślić brzydszych przednich reflektorów niż obecne. :P

Co się nie da? Da się! Spójrz na takiego Juke'a... :-D

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2013-03-30 20:44:43
Autor: Myjk
Duza odleglosc miedzy fotelami
Fri, 29 Mar 2013 22:41:42 +0100, R2r
Nie da się wymyślić brzydszych przednich reflektorów niż obecne. :P
Co się nie da? Da się! Spójrz na takiego Juke'a... :-D

Pisałem akurat w odniesieniu do produktów kury. ;)
Jak zrobią takie jak w O3 to będzie o niebo lepiej.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-03-30 03:40:02
Autor: tᴏ
Myjk wrote:

Nie da się wymyślić brzydszych przednich reflektorów niż obecne. :P

To auto na ulicy wcale nie wygląda jakoś obrzydliwie. Są gorsze.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-03-29 17:28:31
Autor: frank drebin
Użytkownik "#" <#@.##.##> napisał w wiadomości news:5154f227$0$26708$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jestem prawie pewien, że mondeo ma więcej miejsca od skody.

Data: 2013-03-29 18:09:09
Autor: szufela
Duza odleglosc miedzy fotelami

Jestem prawie pewien, że mondeo ma więcej miejsca od skody.

Ma sporo, rowniez vectra. Nie sadze jednak, zeby wiecej niz superb.

sz.

Data: 2013-03-29 18:28:03
Autor: jerzu
Duza odleglosc miedzy fotelami
On Fri, 29 Mar 2013 18:09:09 +0100, "szufela" <brak@emaila.pl> wrote:

Ma sporo, rowniez vectra.

Vectra, przynajmniej C, mistrzem przestronności nie jest.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-03-29 18:36:28
Autor: szufela
Duza odleglosc miedzy fotelami
Vectra, przynajmniej C, mistrzem przestronności nie jest.

To sprawdz wymiary.

sz.

Data: 2013-04-01 22:06:45
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 29 Mar 2013 18:36:28 +0100, szufela napisał(a):

Vectra, przynajmniej C, mistrzem przestronności nie jest.

To sprawdz wymiary.

Wsiądź to Vectry, potem do Mondeo. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

Data: 2013-04-01 23:09:42
Autor: szufela
Duza odleglosc miedzy fotelami
Vectra, przynajmniej C, mistrzem przestronności nie jest.

To sprawdz wymiary.

Wsiądź to Vectry, potem do Mondeo.

Mialem na mysli kombiaka.

sz.

Data: 2013-03-29 22:18:16
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2013-03-29 18:28, *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Ma sporo, rowniez vectra.

Vectra, przynajmniej C, mistrzem przestronności nie jest.

HB i Sedan owszem, ale kombi (caravan) ma 13 cm dłuższą podłogę właśnie pomiędzy fotelami (płyta podłogowa Signum), a to robi różnicę :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2013-03-30 03:41:07
Autor: tᴏ
Mirek Ptak wrote:

HB i Sedan owszem, ale kombi (caravan) ma 13 cm dłuższą podłogę właśnie
pomiędzy fotelami (płyta podłogowa Signum), a to robi różnicę :)

Kombi jest na poziomie przeciętnym dla klasy D, sedan/liftback jest mniejszy. Superb jest większy.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-03-29 18:44:02
Autor: Myjk
Duza odleglosc miedzy fotelami
Fri, 29 Mar 2013 18:09:09 +0100, szufela
Jestem prawie pewien, że mondeo ma więcej miejsca od skody.
Ma sporo, rowniez vectra. Nie sadze jednak, zeby wiecej niz superb.

Ani Mondeo ani tym bardziej Vectra się przestrzenią z tyłu do Superba nie umywa.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-03-29 18:51:00
Autor: szufela
Duza odleglosc miedzy fotelami
Ani Mondeo ani tym bardziej Vectra się
przestrzenią z tyłu do Superba nie umywa.

Jest to gdzies do sprawdzenia. Na poczatek proponuje rozstaw osi.

sz.

Data: 2013-03-29 20:19:19
Autor: frank drebin
Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisał w wiadomości news:owjdd99hitc9$.dlgmyjk.org...
[...]

czarów nie ma, mondeo mk4 ma większy rozstaw osi od superba 2

Data: 2013-03-29 21:23:21
Autor: szufela
Duza odleglosc miedzy fotelami
Ani Mondeo ani tym bardziej Vectra się
przestrzenią z tyłu do Superba nie umywa.

czarów nie ma, mondeo mk4 ma większy rozstaw osi od superba 2

To nie musi swiadczyc, ze mondeo ma wiecej miejsca z tylu, choc pewnie jest blisko. Tak wiec stwierdzenie, ze sie nie umywa to lekka przesada.

sz.

Data: 2013-03-30 20:57:16
Autor: Myjk
Duza odleglosc miedzy fotelami
Fri, 29 Mar 2013 21:23:21 +0100, szufela
czarów nie ma, mondeo mk4 ma większy rozstaw osi od superba 2
To nie musi swiadczyc, ze mondeo ma wiecej miejsca z tylu, choc pewnie jest blisko. Tak wiec stwierdzenie, ze sie nie umywa to lekka przesada.

Tak jest. Rozstaw osi o niczym nie świadczy. Mondek (podobnie jak Insignia
i A4) ma mocno "napakowaną" deskę. Jak ustawiłem fotel pod siebie (186
wzrostu i nie jeżdżę wcale na leżakowca), to z tyłu mi zostało do kolana
niecałe 10 cm. W Superbie w identycznych warunkach było 20. Niby tylko 10
cm, ale różnicę robi. Najmniejsze z tego segmentu było A4 i Insignia (to w
ogóle czołg, nie ma miejsca na głowę przy drzwiach).

Jedyne co mi w Superbie przeszkadza, to mały zbiornik paliwa -- 60L. Na
takie auto to zdecydowanie za mało. W Mondziaku/Insigni/A4 jest 70L.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-03-29 18:23:55
Autor: jerzu
Duza odleglosc miedzy fotelami
On Fri, 29 Mar 2013 17:28:31 +0100, "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl>
wrote:

Jestem prawie pewien, że mondeo ma więcej miejsca od skody.

Od Superba? Raczej nie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-03-29 20:20:21
Autor: frank drebin
wrote:
Jestem prawie pewien, że mondeo ma więcej miejsca od skody.
Od Superba? Raczej nie.

wikipedia podaje, że rozstaw osi jest większy w mondeo i to o 5 cm, więc raczej tak.

Data: 2013-03-30 03:42:03
Autor: tᴏ
frank drebin wrote:

wikipedia podaje, że rozstaw osi jest większy w mondeo i to o 5 cm, więc
raczej tak.

Rozstaw osi to nie wszystko.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-03-30 11:42:41
Autor: frank drebin
Użytkownik "t?" napisał w wiadomości news:51565f0a$0$1231$65785112news.neostrada.pl...
frank drebin wrote:
wikipedia podaje, że rozstaw osi jest większy w mondeo i to o 5 cm, więc
raczej tak.
Rozstaw osi to nie wszystko.

dlatego napisałem "raczej tak".
Druga sprawa, to nie wierzę, żeby superb miał *znaczną* przewagę kiedy już na starcie ma 5 cm mniej.

Data: 2013-04-01 22:07:23
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 30 Mar 2013 11:42:41 +0100, frank drebin napisał(a):

dlatego napisałem "raczej tak".
Druga sprawa, to nie wierzę, żeby superb miał *znaczną* przewagę kiedy już na starcie ma 5 cm mniej.

Co wy wiecie o przestronności :D

Data: 2013-03-29 18:57:17
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Fri, 29 Mar 2013 17:28:31 +0100, frank drebin napisał(a):

[...]

Też mi się tak wydaje.
W Mondeo jak siedziałem z tyłu to było chyba więcej miejsca niż w Skodzie.

Takie rzeczy to się trzeba zawsze poprzymierzać, bo ilość miejsca z tyłu
zależy tak naprawdę od ilości miejsca z przodu i wynikającego z tego
ustawienia przednich foteli.

A w Skodzie z przodu jakoś dużo miejsca nie pamiętam - w Mondeo chyba było
z tym sporo lepiej. To inaczej ustawia się fotele i z tyłu w Mondeo powinno
być wygodniej.

Data: 2013-03-29 19:13:19
Autor: szufela
Duza odleglosc miedzy fotelami
Takie rzeczy to się trzeba zawsze poprzymierzać, bo ilość miejsca z tyłu
zależy tak naprawdę od ilości miejsca z przodu i wynikającego z tego
ustawienia przednich foteli.

Dokladnie, jak ktos ustawia fotel w SuperB z przodu do jazdy jak w F1, czyli 112 cm to z tylu zostanie 62 :)
http://cdn.images.whatcar.com/deliver/WhatCar/450x220fffffff/Car/Skoda/Superb/5110103702.jpg

sz.

Data: 2013-03-29 19:19:54
Autor: szufela
[...]

Pardon, nie ta wersja:
http://cdn.images.whatcar.com/deliver/WhatCar/450x220fffffff/Car/Skoda/Superb/1499445492.jpg

sz.

Data: 2013-03-29 22:11:41
Autor: Arbiter

Użytkownik "szufela" <brak@emaila.pl> napisał w wiadomości news:kj4m25$bou$1node1.news.atman.pl...

[...]

ale heca, czyli kombi ma mniej miejsca z tyłu niż sedan?

Data: 2013-03-29 22:33:57
Autor: Big Jack
Duza odleglosc miedzy fotelami
W wiadomości
*#* napisał(-a):

Witam,

ktory z samochodow w przystepnej cenie (ok. 40k pln) oferuje duzy
odstep pomiedzy przednimi a tylnymi fotelami?

Czajka ;)
[piątkowo]

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-03-30 12:32:02
Autor: #
Duza odleglosc miedzy fotelami
ze skoda superb od
2008/2009 (w nowej budzie) ma duzo miejsca (widzialem na zdjeciach)... ?

Pozdrawiam

Dzieki wszystkim za informacje. Faktycznie Mondeo tez ma sporo miejsca w srodku (patrzylem na zdjecia w otomoto), jednak wizualnie wydaje mi sie wciaz ze skoda ma wiecej miejsca. Po swietach podjade do tych dwoch salonow.

Dzieki za dyskusje i zycze Wesolych Swiat!

Data: 2013-03-30 12:52:28
Autor: szufela
Duza odleglosc miedzy fotelami
 jednak wizualnie wydaje mi sie wciaz ze skoda ma wiecej miejsca.

Bo ma :)

sz.

Data: 2013-03-30 15:51:54
Autor: Cavallino

Użytkownik "#" <neneenen@mmdmdmdmd.yyy> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5156cd37$0$26682$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A to jakieś licytacje w stylu "kto ma dłuższego?
Miejsca ma być wystarczająco, a ten warunek spełnia większość współczesnych aut klasy D, również co większe kompakty.
Czy może chcesz wozić tam coś dziwnego, co się na standardowym miejscu nie mieści?

Data: 2013-03-30 16:11:55
Autor: #
[...]

no wlasnie wiekszosc aut niestety nie spelnia "moich" oczekiwan; ogladalem np. citroena c5 (2011r) i ma malo miejsca z tylu na nogi; passat malo itd itd itd... lazac po miescie zagladalem do roznych sedanow (duzych sedanow) i jak na razie superb ma naprawde sporo miejsca; na drugim miejscu uplasowalo sie mondeo. Z tym "malo miejsca na nogi" to chodzilo mi oczywiscie ze jest mala lub bardzo mala odleglosc pomiedzy tylnimi a przednimi fotelami.

kwestia rozstawu osi raczej tu nie ma nic do rzeczy - ze mondeo ma wiecej od superb - wszystko rozbija sie o pomyslowosc projektantow - wiadomo - jeden zaprojektuje wnetrze lepiej, inny gorzej.

Data: 2013-03-30 16:17:42
Autor: Cavallino
[...]

A to Ty będziesz z tyłu jeździł i jesteś nadwymiarowy?

[...]

Poszukaj czegoś wyższego (vanopodobnego), wtedy siedzi się wyżej, a co za tym idzie fotel kierowcy jest mniej wysunięty do tyłu, bo nie ma takiej konieczności i miejsca na nogi pozostaje z tyłu sporo.
Tą drogą możesz kupić auto klasy niżej, nie musisz szukać długaśnego i drogiego.

Data: 2013-03-31 00:58:11
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Sat, 30 Mar 2013 16:17:42 +0100, Cavallino napisał(a):
[...]

Dyć napisał "moich" w cudzysłowiu :)
Wiesz, jeśli się często wozi pasażerów z tyłu to chyba lepiej mieć taki
samochód w którym nie słychać ciągłego marudzenia z tyłu albo nie jest się
kopanym w plecy. Ja wożę z tyłu dwójkę dzieci i też wolałbym by było nieco
więcej miejsca, dzięki czemu nie kopią foteli i nie marudzą że ciasno.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2013-03-31 13:13:47
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2013-03-31 01:58, Jacek Osiecki pisze:
[...]

Po Wrocławiu jako taksówki jeździ kilka Yarisów 5d. Aż ciekaw jestem reakcji/komentarzy pasażerów.
Tylko czekać, jak na taksówce zobaczymy 107-kę/C1/Aygo. ;)

Data: 2013-03-31 18:38:28
Autor: jerzu
Duza odleglosc miedzy fotelami
On Sun, 31 Mar 2013 13:13:47 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<mojnick@onet.pl> wrote:

Tylko czekać, jak na taksówce zobaczymy 107-kę/C1/Aygo. ;)

W Warszawie na "przewozach" widziałem Tico. To jest dopiero limuzyna
:)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-03-31 00:59:40
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Sat, 30 Mar 2013 15:51:54 +0100, Cavallino napisał(a):
[...]

Obecny standard jakoś specjalnie luksusowy nie jest - może po prostu
inicjator wątku chciałby mieć komfort wygodnego ułożenia fotela bez
miażdżenia kolan pasażerom?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2013-03-31 00:49:59
Autor: Jacek Osiecki
[...]

Pamiętam, że byłem zaskoczony jak dużo miejsca na nogi jest z tyłu w
Mitsubishi Lancerze... Tyle że to był jeszcze ten poprzedni model, nie wiem
jak ma obecny. Ale z drugiej strony - skoro poprzedni, to teraz zdecydowanie
będzie w dobrej cenie :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2013-03-31 14:03:07
Autor: megrims
On 03/29/2013 02:45 AM, # wrote:
[...]

W210

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-03-31 17:20:04
Autor: Cavallino

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kj98ll$3a5$1@news.task.gda.pl...
On 03/29/2013 02:45 AM, # wrote:
[...]

To jakiś szyfr oznaczający czołg?

Data: 2013-03-31 17:21:46
Autor: Lewis
W dniu 2013-03-31 17:20, Cavallino pisze:

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości

W210

To jakiś szyfr oznaczający czołg?

Większość ludzi interesujących się motoryzacją rozszyfruje to jednoznacznie. A czytanie tej grupy do chociaż minimalnej wiedzy zobowiązuje...

Lewis

Data: 2013-03-31 22:51:45
Autor: Cavallino

Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kj9kap$bjh$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Z uĹźyciem googla - moĹźe tak.
Ale tu chodzi o to, żeby pisać w sposób, który NIE WYMAGA użycia googla do rozumienia słowa pisanego.
Szyfry tego typu można sobie używać na forum danej marki, a nie wśród ludzi który mają w głębokim poważaniu tego typu numerki, a w szczególności ich zapamiętywanie.

Data: 2013-03-31 20:56:24
Autor: masti
Duza odleglosc miedzy fotelami

kapelusz warning

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-01 01:47:05
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Duza odleglosc miedzy fotelami
#, Fri, 29 Mar 2013 02:45:10 +0100, pl.misc.samochody:
[...]

AFAIK Insignia ma dużo miejsca z tyłu.

--
Pozdrowienia,

Data: 2013-04-01 10:26:52
Autor: jerzu
Duza odleglosc miedzy fotelami
On Mon, 1 Apr 2013 01:47:05 +0200, Marek 'marcus075' Karweta
<m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> wrote:

AFAIK Insignia ma dużo miejsca z tyłu.

ROTFL :))

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-04-01 10:40:55
Autor: szufela
Duza odleglosc miedzy fotelami
AFAIK Insignia ma dużo miejsca z tyłu.

ROTFL :))

1 Kwietnia :)

sz.

Data: 2013-04-03 11:16:04
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2013-04-01 01:47,  *Marek 'marcus075' Karweta* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

W sumie przewiozłem siostrzeńca (193cm) z tyłu i przeżył bez większych problemów :). Na kolana nie narzekał - bardziej na głowę

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2013-04-07 10:46:14
Autor: Wicio
W dniu 2013-03-29 02:45, # pisze:
[...]

Miałem dokładnie taką sama zagwozdkę i wybór padł na opla vectra c kombi.

--
*****
Wicio

Data: 2013-04-07 13:12:50