Duza odleglosc miedzy fotelami

Data: 2013-03-30 12:32:02
Autor: #
Duza odleglosc miedzy fotelami
ze skoda superb od
2008/2009 (w nowej budzie) ma duzo miejsca (widzialem na zdjeciach)... ?

Pozdrawiam

Dzieki wszystkim za informacje. Faktycznie Mondeo tez ma sporo miejsca w srodku (patrzylem na zdjecia w otomoto), jednak wizualnie wydaje mi sie wciaz ze skoda ma wiecej miejsca. Po swietach podjade do tych dwoch salonow.

Dzieki za dyskusje i zycze Wesolych Swiat!

Data: 2013-03-30 12:52:28
Autor: szufela
Duza odleglosc miedzy fotelami
 jednak wizualnie wydaje mi sie wciaz ze skoda ma wiecej miejsca.

Bo ma :)

sz.

Data: 2013-03-30 15:51:54
Autor: Cavallino

Użytkownik "#" <neneenen@mmdmdmdmd.yyy> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5156cd37$0$26682$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A to jakieś licytacje w stylu "kto ma dłuższego?
Miejsca ma być wystarczająco, a ten warunek spełnia większość współczesnych aut klasy D, również co większe kompakty.
Czy może chcesz wozić tam coś dziwnego, co się na standardowym miejscu nie mieści?

Data: 2013-03-30 16:11:55
Autor: #
[...]

no wlasnie wiekszosc aut niestety nie spelnia "moich" oczekiwan; ogladalem np. citroena c5 (2011r) i ma malo miejsca z tylu na nogi; passat malo itd itd itd... lazac po miescie zagladalem do roznych sedanow (duzych sedanow) i jak na razie superb ma naprawde sporo miejsca; na drugim miejscu uplasowalo sie mondeo. Z tym "malo miejsca na nogi" to chodzilo mi oczywiscie ze jest mala lub bardzo mala odleglosc pomiedzy tylnimi a przednimi fotelami.

kwestia rozstawu osi raczej tu nie ma nic do rzeczy - ze mondeo ma wiecej od superb - wszystko rozbija sie o pomyslowosc projektantow - wiadomo - jeden zaprojektuje wnetrze lepiej, inny gorzej.

Data: 2013-03-30 16:17:42
Autor: Cavallino
[...]

A to Ty będziesz z tyłu jeździł i jesteś nadwymiarowy?

[...]

Poszukaj czegoś wyższego (vanopodobnego), wtedy siedzi się wyżej, a co za tym idzie fotel kierowcy jest mniej wysunięty do tyłu, bo nie ma takiej konieczności i miejsca na nogi pozostaje z tyłu sporo.
Tą drogą możesz kupić auto klasy niżej, nie musisz szukać długaśnego i drogiego.

Data: 2013-03-31 00:58:11
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Sat, 30 Mar 2013 16:17:42 +0100, Cavallino napisał(a):
[...]

Dyć napisał "moich" w cudzysłowiu :)
Wiesz, jeśli się często wozi pasażerów z tyłu to chyba lepiej mieć taki
samochód w którym nie słychać ciągłego marudzenia z tyłu albo nie jest się
kopanym w plecy. Ja wożę z tyłu dwójkę dzieci i też wolałbym by było nieco
więcej miejsca, dzięki czemu nie kopią foteli i nie marudzą że ciasno.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2013-03-31 13:13:47
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2013-03-31 01:58, Jacek Osiecki pisze:
[...]

Po Wrocławiu jako taksówki jeździ kilka Yarisów 5d. Aż ciekaw jestem reakcji/komentarzy pasażerów.
Tylko czekać, jak na taksówce zobaczymy 107-kę/C1/Aygo. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2013-03-31 18:38:28
Autor: jerzu
Duza odleglosc miedzy fotelami
On Sun, 31 Mar 2013 13:13:47 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<mojnick@onet.pl> wrote:

Tylko czekać, jak na taksówce zobaczymy 107-kę/C1/Aygo. ;)

W Warszawie na "przewozach" widziałem Tico. To jest dopiero limuzyna
:)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-03-31 00:59:40
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Sat, 30 Mar 2013 15:51:54 +0100, Cavallino napisał(a):
[...]

Obecny standard jakoś specjalnie luksusowy nie jest - może po prostu
inicjator wątku chciałby mieć komfort wygodnego ułożenia fotela bez
miażdżenia kolan pasażerom?

Pozdrawiam,