Duza pompka pod rame - ktokolwiek widzal?

Data: 2009-05-19 02:24:16
Autor: miok
Duza pompka pod rame - ktokolwiek widzal?
Mam duza rame, uwolnilem niedawno miejsce przenoszac uchwyt U-locka
gdzie indziej. Szukam nowej pompki, bo poprzednią kupiłem b. małą i
ciężko nią nadymać dętkę pow. 1bara (od zera).

Dlugosc rury poziomej to ok. 55-56cm, pod spodem (długość efektywna).
Ktos widzial taka duza pompke? Na schrader (samochodowy zawor), moze
byc dodatkowo na preste.
Wszelkie bajery w stylu manometr, czy wezyk niepotrzebne. Byle dobić
do 3 barów. Cena-najlepiej do 30zl:)

Znalazlem tylka taka: http://tinyurl.com/pompka , ale ma tą koncowke
zaciskajaca MZ kiepska.
Dwóch znajomych ma takie pompki, ale mniejsze i widzę, że już ten
"dzyndzelek" do zaciskania już się zaczyna urywać.

A moze ktos porownywal duza (dluga) pompke do np. malej, ale
teleskopowej, albo duza i tanią do małej, ale droższej i wynikło coś
ciekawego na korzyść mniejszej?

PS. Te o regulowanej dlugosci odpadaja-zalezy mi na solidnej
konstrukcji, zreszta taka juz sprawdzalem i wypada

Data: 2009-05-19 03:27:12
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Duza pompka pod rame - ktokolwiek widzal?
slyszalem glosy pochwaly pod adresem zefala, np takiej:

http://www.raleigh.co.uk/p_details.aspx?id=4298

Data: 2009-05-19 07:25:38
Autor: mariusz
On 19 Maj, 11:24, miok <michal....@gmail.com> wrote:
[...]

http://www.sks-germany.com/sks.php?l=pl&a=product&i=1278303301

Mam taką od 3 lat idzie nadymać 6 atmosfer. Zapłaciłem 15 zł w sklepie
rowerowym.
Mam kolarkę rama stalowa 60 cm C-C.Kupując podaj rozmiar ramy (np moja
pompka pasuje do ram 58-61 cm).

/Mariusz

Data: 2009-05-19 07:49:05
Autor: miok
On 19 Maj, 16:25, mariusz <mnien...@gmail.com> wrote:
Mam taką od 3 lat idzie nadymać 6 atmosfer. Zapłaciłem 15 zł w sklepie
/Mariusz

No to wlasnie ta VX jest:) jak sie sprawuje?? Ta dwustronnosc. W mojej
jest problem jak pisalem powyzej^^

Data: 2009-05-19 15:38:11
Autor: ąćęłńóśźż
Duza pompka pod rame - ktokolwiek widzal?
Kupowałem jakąś bardzo długą pompkę za grosze chyba w Carrefour lub w podobnym markecie.
Ale niczego się nie zaciska na zaworku, trzeba tradycyjnie dociskać pomkę do koła kciukiem.
JaC

Data: 2009-05-19 15:45:47
Autor: Tomasso
Użytkownik "miok" napisał:

Wszelkie bajery w stylu manometr, czy wezyk niepotrzebne. Byle dobić
do 3 barów. Cena-najlepiej do 30zl:)

Widziałem w piątek w Tesco długie pompki, aluminiwy korpus, wężyk z nakręcaną końcówką na wentyl Schradera chowany w rękojeść.

Cena 6,99 czy coś takiego.

Data: 2009-05-19 15:59:16
Autor: Tomasz Minkiewicz
Duza pompka pod rame - ktokolwiek widzal?
On Tue, 19 May 2009 15:45:47 +0200
"Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> wrote:

UÂżytkownik "miok" napisaÂł:

>Wszelkie bajery w stylu manometr, czy wezyk niepotrzebne. Byle dobiĂŚ
> do 3 barĂłw. Cena-najlepiej do 30zl:)

Widzia³em w pi¹tek w Tesco d³ugie pompki, aluminiwy korpus, wê¿yk z nakrêcan¹ koùcówk¹ na wentyl Schradera chowany w rêkojeœÌ.

Rozlatywują się. Bardzo niesolidnie zrobione.
Nabyłem kiedyś takie cudo skuszony wężykiem. Po paru pompowaniach pękło
w okolicy mocowania wężyka do pompki właściwej. Można to kupić do
jednorazowego użytku, jeśli ktoś potrzebuje się dopompować akurat w
okolicy marketu (choć kompresor na stacji wychodzi jeszcze taniej), ale
do normalnego stosowania się nie nadaje.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-05-19 07:37:47
Autor: miok
Duza pompka pod rame - ktokolwiek widzal? - SKS VX
On 19 Maj, 15:59, Tomasz Minkiewicz <tomm...@gmail.com> wrote:
> WidziaÂłem w piÂątek w Tesco dÂługie pompki, aluminiwy korpus, wĂŞÂżyk z
> nakrêcan¹ koùcówk¹ na wentyl Schradera chowany w rêkojeœÌ.
Rozlatywują się. Bardzo niesolidnie zrobione.

Wlasnie dlatego chce bez tych bajerow:)

Zobacze w Carrefourze, bo rzeczywiscie rzucili jakis rowerowy stuff.

On 19 Maj, 12:27, "frank.castle0...@googlemail.com"
<frank.castle0...@googlemail.com> wrote:
slyszalem glosy pochwaly pod adresem zefala, np takiej:
http://www.raleigh.co.uk/p_details.aspx?id=4298
Ale to jest 15" czyli 30 kilka centymetrow

A moze ktos ma SKS VX?? http://tinyurl.com/ofgfmc .
Mam juz taka (krotsza, jest tez dluzsza wersja), ale chyba trafilem na
felerny egzemplarz- pompuje z obydwu stron:P Musialem drugi otwor
zatkac czyms. Czegos brakuje w srodku, czy wszystkie VX tak maja??

Data: 2009-05-19 21:12:44
Autor: Ryszard Mikke
miok <michal.r90@gmail.com> napisał(a):
Mam duza rame, uwolnilem niedawno miejsce przenoszac uchwyt U-locka
gdzie indziej. Szukam nowej pompki, bo poprzedni=B1 kupi=B3em b. ma=B3=B1 i
ci=EA=BFko ni=B1 nadyma=E6 d=EAtk=EA pow. 1bara (od zera).

Dlugosc rury poziomej to ok. 55-56cm, pod spodem (d=B3ugo=B6=E6 efektywna).
Ktos widzial taka duza pompke? Na schrader (samochodowy zawor), moze
byc dodatkowo na preste.
Wszelkie bajery w stylu manometr, czy wezyk niepotrzebne. Byle dobi=E6
do 3 bar=F3w. Cena-najlepiej do 30zl:)

Znalazlem tylka taka: http://tinyurl.com/pompka , ale ma t=B1 koncowke
zaciskajaca MZ kiepska.

Mam taką i bardzo mi się podoba. Jedną z rzeczy, które mi się w niej podobają,
jest ten zacisk. Trzyma się lewą ręką ten dzyndzel i jest git.

Pompka ma już ładnych parę lat, używałem jej jeszcze jak miałem
Micheliny, co oznacza okresami bardzo często ;), przejechał mi po niej
samochód... no po tym samochodzie nie jest już taka sama, ale nadal
świetnie działa.

Poza pompowaniem kół służy do podtrzymywania kamizelki na plecaku
oraz od czasu do czasu - do transportu opon.

rmikke
Dw=F3ch znajomych ma takie pompki, ale mniejsze i widz=EA, =BFe ju=BF ten
"dzyndzelek" do zaciskania ju=BF si=EA zaczyna urywa=E6.

A moze ktos porownywal duza (dluga) pompke do np. malej, ale
teleskopowej, albo duza i tani=B1 do ma=B3ej, ale dro=BFszej i wynik=B3o co=
=B6
ciekawego na korzy=B6=E6 mniejszej?

Data: 2009-05-20 00:53:27
Autor: miok
On 19 Maj, 23:12, "Ryszard Mikke" <rmi...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> [...]

Mam taką i bardzo mi się podoba. Jedną z rzeczy, które mi się w niej podobają,
jest ten zacisk. Trzyma się lewą ręką ten dzyndzel i jest git.

Hmm, a ten zacisk - nie pęka, ani nic??
 Bo u dwóch osób widać już "zmęczenie materiału" przy końcu tego
dzyndzelka (plastik zmienia kolor na szary, czy jakoś tak to wygląda).
A oni mają max 1-2 rok te pompki.
Ile ona kosztowala?

Duza pompka pod rame - ktokolwiek widzal?