Duza pompka pod rame - ktokolwiek widzal?

Data: 2009-05-19 15:45:47
Autor: Tomasso
Duza pompka pod rame - ktokolwiek widzal?
U¿ytkownik "miok" napisa³:

Wszelkie bajery w stylu manometr, czy wezyk niepotrzebne. Byle dobiæ
do 3 barów. Cena-najlepiej do 30zl:)

Widzia³em w pi±tek w Tesco d³ugie pompki, aluminiwy korpus, wê¿yk z nakrêcan± koñcówk± na wentyl Schradera chowany w rêkoje¶æ.

Cena 6,99 czy co¶ takiego.

Data: 2009-05-19 15:59:16
Autor: Tomasz Minkiewicz
Duza pompka pod rame - ktokolwiek widzal?
On Tue, 19 May 2009 15:45:47 +0200
"Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Widzia³em w pi±tek w Tesco d³ugie pompki, aluminiwy korpus, wê¿yk z nakrêcan± koñcówk± na wentyl Schradera chowany w rêkoje¶æ.

RozlatywujÄ… siÄ™. Bardzo niesolidnie zrobione.
Nabyłem kiedyś takie cudo skuszony wężykiem. Po paru pompowaniach pękło
w okolicy mocowania wężyka do pompki właściwej. Można to kupić do
jednorazowego użytku, jeśli ktoś potrzebuje się dopompować akurat w
okolicy marketu (choć kompresor na stacji wychodzi jeszcze taniej), ale
do normalnego stosowania siÄ™ nie nadaje.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-05-19 07:37:47
Autor: miok
Duza pompka pod rame - ktokolwiek widzal? - SKS VX
On 19 Maj, 15:59, Tomasz Minkiewicz <tomm...@gmail.com> wrote:
> Widzia³em w pi±tek w Tesco d³ugie pompki, aluminiwy korpus, wê¿yk z
> nakrêcan± koñcówk± na wentyl Schradera chowany w rêkoje¶æ.
RozlatywujÄ… siÄ™. Bardzo niesolidnie zrobione.

Wlasnie dlatego chce bez tych bajerow:)

Zobacze w Carrefourze, bo rzeczywiscie rzucili jakis rowerowy stuff.

On 19 Maj, 12:27, "frank.castle0...@googlemail.com"
<frank.castle0...@googlemail.com> wrote:
slyszalem glosy pochwaly pod adresem zefala, np takiej:
http://www.raleigh.co.uk/p_details.aspx?id=4298
Ale to jest 15" czyli 30 kilka centymetrow

A moze ktos ma SKS VX?? http://tinyurl.com/ofgfmc .
Mam juz taka (krotsza, jest tez dluzsza wersja), ale chyba trafilem na
felerny egzemplarz- pompuje z obydwu stron:P Musialem drugi otwor
zatkac czyms. Czegos brakuje w srodku, czy wszystkie VX tak maja??

Duza pompka pod rame - ktokolwiek widzal?