Duza pompka pod rame - ktokolwiek widzal?

Data: 2009-05-19 21:12:44
Autor: Ryszard Mikke
Duza pompka pod rame - ktokolwiek widzal?
miok <michal.r90@gmail.com> napisał(a):
Mam duza rame, uwolnilem niedawno miejsce przenoszac uchwyt U-locka
gdzie indziej. Szukam nowej pompki, bo poprzedni=B1 kupi=B3em b. ma=B3=B1 i
ci=EA=BFko ni=B1 nadyma=E6 d=EAtk=EA pow. 1bara (od zera).

Dlugosc rury poziomej to ok. 55-56cm, pod spodem (d=B3ugo=B6=E6 efektywna).
Ktos widzial taka duza pompke? Na schrader (samochodowy zawor), moze
byc dodatkowo na preste.
Wszelkie bajery w stylu manometr, czy wezyk niepotrzebne. Byle dobi=E6
do 3 bar=F3w. Cena-najlepiej do 30zl:)

Znalazlem tylka taka: http://tinyurl.com/pompka , ale ma t=B1 koncowke
zaciskajaca MZ kiepska.

Mam taką i bardzo mi się podoba. Jedną z rzeczy, które mi się w niej podobają,
jest ten zacisk. Trzyma się lewą ręką ten dzyndzel i jest git.

Pompka ma już ładnych parę lat, używałem jej jeszcze jak miałem
Micheliny, co oznacza okresami bardzo często ;), przejechał mi po niej
samochód... no po tym samochodzie nie jest już taka sama, ale nadal
świetnie działa.

Poza pompowaniem kół służy do podtrzymywania kamizelki na plecaku
oraz od czasu do czasu - do transportu opon.

rmikke
Dw=F3ch znajomych ma takie pompki, ale mniejsze i widz=EA, =BFe ju=BF ten
"dzyndzelek" do zaciskania ju=BF si=EA zaczyna urywa=E6.

A moze ktos porownywal duza (dluga) pompke do np. malej, ale
teleskopowej, albo duza i tani=B1 do ma=B3ej, ale dro=BFszej i wynik=B3o co=
=B6
ciekawego na korzy=B6=E6 mniejszej?

PS. Te o regulowanej dlugosci odpadaja-zalezy mi na solidnej
konstrukcji, zreszta taka juz sprawdzalem i wypada

Data: 2009-05-20 00:53:27
Autor: miok
On 19 Maj, 23:12, "Ryszard Mikke" <rmi...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> [...]

Mam taką i bardzo mi się podoba. Jedną z rzeczy, które mi się w niej podobają,
jest ten zacisk. Trzyma się lewą ręką ten dzyndzel i jest git.

Hmm, a ten zacisk - nie pęka, ani nic??
 Bo u dwóch osób widać już "zmęczenie materiału" przy końcu tego
dzyndzelka (plastik zmienia kolor na szary, czy jakoś tak to wygląda).
A oni mają max 1-2 rok te pompki.
Ile ona kosztowala?

Duza pompka pod rame - ktokolwiek widzal?