Duża torba podsiodełkowa

Data: 2011-10-28 22:34:26
Autor: Ryszard Deneka
Duża torba podsiodełkowa
Używa ktoś może rozwiązania z bikepack.pl i może pochwalić się wrażeniami z użytkowania?

Mam torbę podsiodłową bikepack. Świetna sprawa. Dałem radę się w nią spakować na tygodniowy wyjazd Czechy-Austria-Niemcy z namiotem. Oczywiście ekwipunek minimalistyczny ultra light, ale naprawdę torba tej wielkości wystarcza. Torba stabilnie trzyma się siodła, nie ma bujania na boki, nie przemaka podczas deszczu. Ja polecam jazdę z tym zamiast sakwy na bagażniku.
Pzdr
Rico

Duża torba podsiodełkowa