Duze kombi do 25 tys?

Data: 2013-01-12 13:48:10
Autor: sczygiel
Duze kombi do 25 tys?
W dniu sobota, 12 stycznia 2013 22:03:04 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
Jakie auto mozna znalezc za maks. 25 tys. przy takich zalozeniach:

Kombi, szeroka tylna kanapa, bardzo duzy bagaznik (600-700 l). Maks. 7 lat,

tylko benzyna/benzyna z LPG. Przyzwoite wyposazenie (poduszki, ABS, klima,

elektryka itp.), ale juz skora czy nawigacja niepotrzebne.

Mam swoje typy, ale moze ktos podsunie mi inny model.

Focus. Tylko benzynowego moze byc trudno znalezc.
Ale jak zaczniesz polowac to cos moze napasujesz.
Bagażnik jest duży, jezdzi sie calkiem ok. Ale luksusu nie ma. Zwykły komfort.
W cenie sie zmiescisz. Tylko sie naszukasz bo ich jest jak mrówków i przebrać będziesz musiał.

Data: 2013-01-12 23:15:32
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Duze kombi do 25 tys?
W dniu 2013-01-12 22:48, sczygiel@gmail.com pisze:
[...]

Focus jest duży, z szeroką tylną kanapą, masą miejsca na nogi z tyłu... ale tylko dla kogoś, kto przed przesiadką na niego jeździł Matizem.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2013-01-12 23:22:44
Autor: Maciek
Duze kombi do 25 tys?
Dnia Sat, 12 Jan 2013 23:15:32 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

Focus jest duży, z szeroką tylną kanapą, masą miejsca na nogi z tyłu... ale tylko dla kogoś, kto przed przesiadką na niego jeździł Matizem.

No wlasnie, to samo mialem pisac. Ciasnota z tylu dyskwalifikuje Focusa.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-01-13 00:04:01
Autor: elmer radi radisson
Duze kombi do 25 tys?
On 2013-01-12 22:48, sczygiel@gmail.com wrote:

Focus. Tylko benzynowego moze byc trudno znalezc.

Focus jako duze kombi? Z tej rodziny zdecydowanie predzej Mondeo "MK3".
Tenze wlasciwie calkowicie odpowiada przedstawionemu opisowi.

--

memento lorem ipsum

Data: 2013-01-13 00:40:50
Autor: Maciek
Duze kombi do 25 tys?
Dnia Sun, 13 Jan 2013 00:04:01 +0100, elmer radi radisson napisał(a):

Z tej rodziny zdecydowanie predzej Mondeo "MK3".

Mam go na liscie, tylko na razie szukam sobie powoli informacji o silnikach
benzynowych w tej generacji i o tym, czy sie lubia z LPG.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-01-13 10:28:08
Autor: tᴏ
Duze kombi do 25 tys?
Maciek wrote:

Mam go na liscie, tylko na razie szukam sobie powoli informacji o
silnikach benzynowych w tej generacji i o tym, czy sie lubia z LPG.

Rzędówki nie lubią, V6 lubi. Z V6 sens ma tylko 3.0, bo pali tyle samo, co 2.5, a jeździ znacznie lepiej. Aczkolwiek w tej cenie wolałbym poszukać jakiegoś nowszego modelu. :)

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-01-13 16:58:42
Autor: nazgul
Duze kombi do 25 tys?
W dniu 2013-01-13 11:28, tᴏ pisze:
Maciek wrote:

[...]

a taki "Rord"
http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-2-150km-tiptronic-skora-alu-C27567077.html

Data: 2013-01-13 17:10:07
Autor: jerzu
Duze kombi do 25 tys?
On Sun, 13 Jan 2013 00:40:50 +0100, Maciek <docktor@poczta.onet.pl>
wrote:

Mam go na liscie, tylko na razie szukam sobie powoli informacji o silnikach
benzynowych w tej generacji i o tym, czy sie lubia z LPG.

Bierz 2.0, 1.8 trochę przysłaby do tej budy. A jak już, to 1.8 125KM.
Wystrzegać się 1.8 SCi - padaka. A jak masz kasę to Vkę, ale taka
zabawa może być potem droga :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-01-14 22:21:43
Autor: zdan
Duze kombi do 25 tys?
[...]

Po pierwsze nie jest duży.
Po drugie ma twarde zawieszenie.
Po trzecie silniki 1.8 TDCi bardzo kosztowne w naprawach.
Po czwarte Ford g... wort (a może to pierwsze powinno być?).

Piotr Zdankiewicz

Data: 2013-01-14 22:31:41
Autor: Maciek
Duze kombi do 25 tys?
Dnia Mon, 14 Jan 2013 22:21:43 +0100, zdan napisał(a):

Po czwarte Ford g... wort (a może to pierwsze powinno być?).

Jak ja lubie te ludowe madrosci... Uzasadnij, jesli tak uwazasz.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-01-14 23:45:20
Autor: J.F.
Duze kombi do 25 tys?
Dnia Mon, 14 Jan 2013 22:31:41 +0100, Maciek napisał(a):
Dnia Mon, 14 Jan 2013 22:21:43 +0100, zdan napisał(a):
Po czwarte Ford g... wort (a może to pierwsze powinno być?).

Jak ja lubie te ludowe madrosci... Uzasadnij, jesli tak uwazasz.

No, wystarczy popatrzec na pierwsze mondeo, i drugie, i chyba nawet trzecie
:-)

J.

Data: 2013-01-15 08:45:43
Autor: Maciek
Duze kombi do 25 tys?
Dnia Mon, 14 Jan 2013 23:45:20 +0100, J.F. napisał(a):

No, wystarczy popatrzec na pierwsze mondeo, i drugie, i chyba nawet trzecie

I scierra, nie zapominajmy o scierze :)

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-01-17 02:12:29
Autor: J.F.
Duze kombi do 25 tys?
Dnia Tue, 15 Jan 2013 08:45:43 +0100, Maciek napisał(a):
Dnia Mon, 14 Jan 2013 23:45:20 +0100, J.F. napisał(a):
No, wystarczy popatrzec na pierwsze mondeo, i drugie, i chyba nawet trzecie

I scierra, nie zapominajmy o scierze :)

Scierra nie, scierra jak miala 20 lat to byla skorodowana tak jak 10 letnie
mondeo.

J.

Duze kombi do 25 tys?