Duże kombi na 5 osób

Data: 2020-01-27 13:23:47
Autor: K
Duże kombi na 5 osób
On 27/01/2020 08:51, Maciek wrote:

Czołem,

Znacie jakie¶ kombi z bardzo dużym bagażnikiem (będzie jeĽdzić owczarek
niemiecki) i normaln±, 3-osobow± kanap± z tyłu? Ford S-Max nie daje rady
(kufer za krótki, przy psie zostaje zero miejsca na bagaż), Insignia Tourer
z kolei ma z tyłu 2,5 miejsca zamiast 3. Szukałem Voyagerów. Odyssey itp.,
ale się poddałem - albo padliny, albo za drogie.
Budżet 30 tys, więc celuję w segment aut 8- do 10-letnich.

Insignia B. Dwojka dzieci z tylu i Am Staff w kombi daja rade.

Data: 2020-01-27 13:25:02
Autor: K
Duże kombi na 5 osób
On 27/01/2020 13:23, K wrote:
[...]

ok, nie doczytałem o budżecie.

Data: 2020-01-27 15:57:02
Autor: Maciek
Duże kombi na 5 osób
Dnia Mon, 27 Jan 2020 13:25:02 +0000, K napisał(a):

ok, nie doczytałem o budżecie.

Nie doczytałe¶ też, że z tyłu potrzebuję trzech miejsc, a Insignia ma dwa i
pół.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2020-01-27 07:55:01
Autor: sczygiel
DuĹĽe kombi na 5 osĂłb
W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2020 08:57:02 UTC-6 użytkownik Maciek napisał:
Dnia Mon, 27 Jan 2020 13:25:02 +0000, K napisał(a):

> ok, nie doczytałem o budżecie.

Nie doczytałe¶ też, że z tyłu potrzebuję trzech miejsc, a Insignia ma dwa i
pół.

Nie stac cie. Dobrze kombinowales z odysejem. Do kombiaka ci sie to wszystko nie zmiesci.
Albo zmien psa na mniejszego albo pogodz sie z tym ze nie wszystko zabierzesz.
Multipli ci nie sugeruje bo tez wybrzydzisz. Tak samo dacia.

Data: 2020-01-27 22:56:49
Autor: Maciek
Duże kombi na 5 osób
Dnia Mon, 27 Jan 2020 07:55:01 -0800 (PST), sczygiel@gmail.com napisał(a):

Nie stac cie. Dobrze kombinowales z odysejem. Do kombiaka ci sie to wszystko nie zmiesci.
Albo zmien psa na mniejszego albo pogodz sie z tym ze nie wszystko zabierzesz.

No niestety na Odyseja ten założony budżet jest za krótki. Zostaj±
Voyagery, ale ciężko znaleĽć egzemplarz bez wypadkowej przeszło¶ci.

Zrezt± nawet jakbym dorzucił dychę, to Insignia nie spełnia oczekiwań.

Multipli ci nie sugeruje bo tez wybrzydzisz. Tak samo dacia.

Multipla jest mała, a Dacia Logdy w±ska jak nie powiem co.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2020-01-28 16:48:37
Autor: K
Duże kombi na 5 osób
On 27/01/2020 14:57, Maciek wrote:
Dnia Mon, 27 Jan 2020 13:25:02 +0000, K napisał(a):

ok, nie doczytałem o budżecie.

Nie doczytałe¶ też, że z tyłu potrzebuję trzech miejsc, a Insignia ma dwa i
pół.

No nie wiem czy 2,5. Jezdzimy z dwojka dzieci i psem po Europie. Starsza corka ma dziesiec i pol mlodsza cztery i pol. Ostatnio jechalismy z siedmioletnia chrzesniaczka z Gdyni do Paryza i dalej do Cambridge Insignia B i nie powiedzialbym, ze ma 2,5 miejsca z tylu. Z czego tylko mlodsza corka siedziala w foteliku, a chrzesniaczka na tzw boosterze. Wszystko raczej zalezy jaka rozrywke zapewnisz (tablety, nintendo itp)

Data: 2020-01-29 09:19:09
Autor: Maciek
Duże kombi na 5 osób
Dnia Tue, 28 Jan 2020 16:48:37 +0000, K napisał(a):

[...]

Moje szkodniki s± starsze i zapewne dłuższe. Ale dzięki za opinię.

Wszystko raczej zalezy jaka rozrywke zapewnisz (tablety, nintendo itp)

U mnie zasadniczo jeĽdzi się bez ogłupiaczy.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2020-01-29 09:43:14
Autor: Mateusz Viste
DuĹĽe kombi na 5 osĂłb
2020-01-29 o 09:19 +0100, Maciek napisał:
> Wszystko raczej zalezy jaka rozrywke zapewnisz (tablety, nintendo
> itp)  U mnie zasadniczo jeĽdzi się bez ogłupiaczy.

Brak ogłupiaczy dla dzieci jest chwalebny -- inna sprawa że to
przekłada się na ogłupianie rodziców :) ("tate, kieeedy będziemy??")

Mateusz

Data: 2020-01-29 11:48:07
Autor: Maciek
DuĹĽe kombi na 5 osĂłb
Dnia Wed, 29 Jan 2020 09:43:14 +0100, Mateusz Viste napisał(a):

Brak ogłupiaczy dla dzieci jest chwalebny -- inna sprawa że to
przekłada się na ogłupianie rodziców :) ("tate, kieeedy będziemy??")

Dlatego dot±d jeĽdziłem dużym vanem :) Szum powietrza, silnika i
klimatyzacji skutecznie izoluje od hałasu szkodników zainstalowanych w
ostatnim rzędzie, a na dodatek konieczno¶ć postarania się, żeby mamatata
usłyszeli, skłania ich do zadawania bardziej przemy¶lanych pytań.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2020-01-29 18:09:49
Autor: ±ćęłń󶼿
Duże kombi na 5 osób
To ile osób z tyłu siedziało?

-- -- -
Jezdzimy z dwojka dzieci i psem po Europie.
Starsza corka ma dziesiec i pol mlodsza cztery i pol.
Ostatnio jechalismy z siedmioletnia chrzesniaczka Insignia B i nie powiedzialbym, ze ma 2,5 miejsca z tylu.
Z czego tylko mlodsza corka siedziala w foteliku, a chrzesniaczka na tzw boosterze.

Data: 2020-01-30 14:52:32
Autor: K
Duże kombi na 5 osób
On 29/01/2020 17:09, ±ćęłń󶼿 wrote:
To ile osób z tyłu siedziało?

-- -- -
[...]

Trojka, najmlodsze w foteliku, srednie na tzw boosterze. Pies w kombi.

Data: 2020-01-30 17:14:24
Autor: ±ćęłń󶼿
Duże kombi na 5 osób
Poddupniku? Przy wypadku byłaby maszynka do mięsa.

-- -- -
srednie na tzw boosterze.

Data: 2020-01-31 10:41:23
Autor: K
Duże kombi na 5 osób
On 30/01/2020 16:14, ±ćęłń󶼿 wrote:
Poddupniku? Przy wypadku byłaby maszynka do mięsa.

-- -- -
srednie na tzw boosterze.

Skoro ustawodawca dopuszcza to nie sadze.

Data: 2020-01-31 12:51:39
Autor: ±ćęłń󶼿
Duże kombi na 5 osób
Obejrzyj wideo z bocznego uderzenia.

-- -- -
nie sadze.

Data: 2020-01-31 13:21:53
Autor: K
Duże kombi na 5 osób
On 31/01/2020 11:51, ±ćęłń󶼿 wrote:
Obejrzyj wideo z bocznego uderzenia.

-- -- -
nie sadze.

A poratujesz linkiem? Ten konkretnie samochod czy ogolnie boczne+booster?

Data: 2020-01-31 17:01:46
Autor: ±ćęłń󶼿
Duże kombi na 5 osób
Ogólnie poddupniki s± j_bane na każdych forach i portalach konsumenckich i testowych.
Czy boczne czy frontowe czy tylne podobny ch_j.
To taka "sztuka jedna na stanie", jak w wojsku.
Gdy przeczytałem i obejrzałem to mi strużka zimnego potu po plecach popłynęła i wywaliłem g... do ¶mietnika.
Z tym że nazwa "booster" może też obejmować normalny fotelik (szczególnie w Ameryce), tyle że taki dla większego, gdy całego dzieciaka z fotelikiem (dół, plecy, ochrona głowy) przypinasz pasami trzypunktowymi samochodu, to co innego.

-- -- -
ogolnie boczne+booster?

Data: 2020-02-03 14:02:57
Autor: K
Duże kombi na 5 osób
On 31/01/2020 16:01, ±ćęłń󶼿 wrote:
[...]

No wiec to jest/byl taki booster siedzisko odczepione od oparcia fotelika, a dziecko bylo przypiete trzy punktowymi pasami.

Data: 2020-02-16 12:00:17
Autor: ±ćęłń󶼿
Duże kombi na 5 osób
Jeżeli sam poddupnik - bez oparcia i osłon tułowia/głowy z boku - to maszynka do mięsa.
Poddupnik daje tylko tyle, że jest inny k±t trzymania pasa biodrowego (zwi±zany z inn± niewykształcon± budow± miednicy u dzieci).

-- -- -
to jest/byl taki booster siedzisko odczepione od oparcia fotelika, a dziecko bylo przypiete trzy punktowymi pasami.

Data: 2020-02-17 21:21:55
Autor: ±ćęłń󶼿
Duże kombi na 5 osób
Zastanów się, na czym siedział ten 10-latek:
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/leszno-informacje-prokuratury-ws-smierci-10-latka-w-wypadku/refvgfw
A Passat to nie jest mały niebezpieczny samochód i z tyłu jest dużo miejsca.
Nadal w niewielu samochodach s± zabezpieczaj±ce pasażerów siedz±cych z tyłu poduszki w oparciach przednich foteli, takie jak w kierownicy i desce rozdzielczej.
Ide± boostera z oparciem i zagłówkiem jest m.in. to, ze w przypadku zderzenia oparcie z zagłówkiem id± do przodu razem z małym pasażerem nie odrywaj±c się od jego pleców, i to lepiej zabezpiecza niż małolat przelewaj±cy się przez pasy 3-punktowe, w dodatku tylne bez żadnej pirotechniki (napinaczy).

-- -- -
to jest/byl taki booster siedzisko odczepione od oparcia fotelika, a dziecko bylo przypiete trzy punktowymi pasami.

Data: 2020-02-18 00:28:25
Autor: Przemek Jedrzejczak
DuĹĽe kombi na 5 osĂłb

http://elka.pl/content/view/89833/80/

[...]

ktorych *niewielu* ? Passeratti nie ma chyba nawet opcji tylnych czolowych airbagow a jesli nawet to implikuje problem z certyfikacja jako auto 5-cio osobowe, 4 osoby maja airbagi czolowe a 5-ta nie czyli w przypadku czolowki idzie do piachu ?

[...]

ale akurat B6 ma pirotechniczne napinacze z tylu, junior siedzial normalnie albo na poddupniku co okazalo sie niewystarczajace

PS mietek z gornej polki, przednia szyba cala, poduchy odpalily a B6 juz troche wiekowe kierowca mial zlamana czaszke wiec w cos przydzwonil, pasazerka tez w proszku ...

PS2 cwane ptysie daly z tylu tylko dzieciaki w fotelikach, wieksze dziecko czy dorosly wali z banki w fotel czy prety zaglowka i pozamiatane

https://www.autobild.de/artikel/vw-passat-b8-euro-ncap-crashtest-5486274.html

Duże kombi na 5 osób