Duze spalanie zima

Data: 2010-12-02 15:09:15
Autor: grin
Duze spalanie zima

Uzytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisal w wiadomosci news:id85r3$pn0$1inews.gazeta.pl...
O duzym spalaniu zima kazdy zapewne wie, kolega polecil mi czesciwo zakryc grill by silnik szybciej sie nagrzewal. Czy takie rozwiazanie ma szanse cokolwiek pomoc? Pacjent to Passat 1.9TDI AWX, przewaznie robie trasy

Nic nie da
Duze spalania bo wiecej sie stoi niz jedzie
Klimatyzacja/ogrzewanie energie tez potrzebuja

Data: 2010-12-02 15:13:26
Autor: Andrzej Lawa
Duze spalanie zima
W dniu 02.12.2010 15:09, grin pisze:

Duze spalania bo wiecej sie stoi niz jedzie

Fakt.

Klimatyzacja/ogrzewanie energie tez potrzebuja

Ogrzewanie to akurat nadmiar ciepła z chłodnicy, więc jest "darmo".

Data: 2010-12-02 14:17:25
Autor: Myjk
Duze spalanie zima
2010-12-02 15:13:26 Andrzej Lawa

> Klimatyzacja/ogrzewanie energie tez potrzebuja
Ogrzewanie to akurat nadmiar ciepła z chłodnicy, więc jest "darmo".

Nagrzewnica jest na małym obiegu, a więc nie tak znowu darmo dla
komfortu silnika. Wniosek: chcesz mieć mniejsze spalanie w zimie,
zakręć ogrzewanie. ;))

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2010-12-03 10:16:07
Autor: G Nowak
Duze spalanie zima
[...]

Mozna sie grzac samym fotelem bez nawiewu, pozostaje tylko kwestia zaparowanej szyby ;)

Data: 2010-12-03 11:32:33
Autor: Krzysiek Kielczewski
Duze spalanie zima
On 2010-12-03, G Nowak <gnowak84.wytnijto@gmail.com> wrote:

Nagrzewnica jest na ma³ym obiegu, a wiêc nie tak znowu darmo dla
komfortu silnika. Wniosek: chcesz mieæ mniejsze spalanie w zimie,
zakrêæ ogrzewanie. ;))

Mozna sie grzac samym fotelem bez nawiewu, pozostaje tylko kwestia zaparowanej szyby ;)

Zimny nadmuch te¿ odparowywuje szyby :)

Pzdr,
Krzysiek kie³czewski

Data: 2010-12-02 15:16:03
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Duze spalanie zima
W dniu 2010-12-02 15:13, Andrzej Lawa pisze:

Klimatyzacja/ogrzewanie energie tez potrzebuja
Ogrzewanie to akurat nadmiar ciepła z chłodnicy, więc jest "darmo".

Trzeba mieć ten nadmiar ;)

Ja mam ciągle niedosyt, potwierdzany wskazówką od temperatury podczas "postoju" gdy silnik chodzi na niskich obrotach ;)

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-12-03 00:14:05
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Duze spalanie zima
[...]

Powiedz firmie, żeby Ci dorzuciła cylinder. Albo nawet dwa-trzy. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Duze spalanie zima