Duze spalanie zima

Data: 2010-12-02 18:49:10
Autor: Kuba \(aka cita\)
Duze spalanie zima

Uzytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisal w wiadomosci news:id85r3$pn0$1inews.gazeta.pl...
Witam,
O duzym spalaniu zima kazdy zapewne wie, kolega polecil mi czesciwo zakryc grill by silnik szybciej sie nagrzewal. Czy takie rozwiazanie ma szanse cokolwiek pomoc? Pacjent to Passat 1.9TDI AWX, przewaznie robie trasy 10-20km, spalanie ok 9-10l/100, na krotszych trasach znacznie wieksze. Uprzedzam odpowiedzi odnosnie termostatu - jest sprawny.

bo ja wiem, czy 9-10 litr體 w zimie w miescie to duzo ..?

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2010-12-02 20:28:43
Autor: Krzysztof 45
Duze spalanie zima
Kuba (aka cita) napisa艂(a):
bo ja wiem, czy 9-10 litr贸w w zimie w miescie to duzo ..?
Tyle to teraz, no okolice 10 ale nie ponad, ale te偶 go nie oszcz臋dzam i nie je偶d偶臋 jak kapelusz, to 艂yka m贸j 2,5 DTI bez tektury z przodu, tankowany tylko na Shellu, o ile to istotne.
--
Krzysiek

Data: 2010-12-02 22:01:54
Autor: Kuba \(aka cita\)
Duze spalanie zima

U偶ytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:id8s1e$plh$1news.vectranet.pl...
[...]

jeszcze powiedz w A6, to od razu powiem, ze masz naprawi膰 kalkulator, albo zmieni膰 w nim baterie.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2010-12-02 22:06:56
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Duze spalanie zima

[...]

Opeudi? :>

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc艂aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-12-03 20:29:16
Autor: Kuba \(aka cita\)
Duze spalanie zima

U偶ytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisa艂 w wiadomo艣ci news:id91pi$gaj$1news.dialog.net.pl...

[...]

LOL. 殴le przeczyta艂臋m, ale to tylko tym bardziej potwierdza, ze kalkulator sie zepsu艂.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2010-12-03 19:35:43
Autor: Krzysztof 45
Duze spalanie zima
Kuba (aka cita) napisa艂(a):
jeszcze powiedz w A6, to od razu powiem, ze masz naprawi膰 kalkulator, albo zmieni膰 w nim baterie.
A6 i DTI ? :)
Omega i to kombi, ze sprawnym kalkulatorem niestety :)
--
Krzysiek

Data: 2010-12-03 20:28:42
Autor: Kuba \(aka cita\)
Duze spalanie zima

U偶ytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:idbd9s$hqa$1news.vectranet.pl...
[...]

no faktycznie, pozaj膮czkowa艂em przy czytaniu.

Tym bardziej kalkulator do wymiany :D

ps. 偶ebym nie mia艂, to mo偶e bym sie nie odzywa艂. Srednie spalanie latem w cyklu mieszanym z przewag膮 tras 20-50 km to spalanie rz臋du 9 litr贸w.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2010-12-03 20:42:19
Autor: Krzysztof 45
Duze spalanie zima
Kuba (aka cita) napisa艂(a):
ps. 偶ebym nie mia艂, to mo偶e bym sie nie odzywa艂. Srednie spalanie latem w cyklu mieszanym z przewag膮 tras 20-50 km to spalanie rz臋du 9 litr贸w.
Mia艂e艣 2,5 DTI  common rail 150KM ? Czy TDS-a? Je偶eli DTI, to mia艂e艣 na bank co艣 zwalone.
--
Krzysiek

Data: 2010-12-03 20:44:17
Autor: Kuba \(aka cita\)
Duze spalanie zima

U偶ytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:idbh67$hlr$1news.vectranet.pl...
Kuba (aka cita) napisa艂(a):
[...]

mialem 2,5DTI 150KM z CR i automatem.
Srednie spalanie na poziomie 9 litr贸w to norma w Omedze, a mialem ich ju偶 kilka... i tych zdrowych, i tych trup贸w.
(Z reszt膮 omegi mialem ju偶 chyba ze wszystkimi silnikami opr贸cz 2,2 DTI oraz 2,5 TD)

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2010-12-03 21:30:56
Autor: Krzysztof 45
Duze spalanie zima
Kuba (aka cita) napisa艂(a):
mialem 2,5DTI 150KM z CR i automatem.
Srednie spalanie na poziomie 9 litr贸w to norma w Omedze.

艢rednie a 艣rednie to r贸偶nica, ale mo偶e by膰 i 9 :)

Ja mam manualn膮 skrzynie, wi臋c spalanie mniejsze.
Przyk艂ad z kilku tych samych tras.

Za艂adowana po dach +3 osoby na wakacje pod namiot, maneli i wagi
troch臋 jest (kombi) na trasie Wroc艂aw-Miedzywodzie 440km 艣rednia
wychodzi mi w okolicach 6,8-7,2 l. Tras臋 robie w oko艂o 5godz
15min. Jazda w po艂owie noc膮, 艣rednia pr臋dko艣膰 na kompie oko艂o 80km/h.
Wi臋c j膮 troch臋 gnam.

Samo miasto (Wroc艂aw).
Ci臋偶ko obliczy膰 bo czasami gdzie艣 si臋 po za miasto wyskoczy, ale nie
przekracza艂em po za zim膮 8,5-9 lit贸w.

Nie posilam sie w tych wynikach samym komputerem, ale zawsze tankuje od zapalenia sie "ksiegowego" pod korek, i kasuje licznik dzienny, wi臋c i komp i kalkulator wynik pokazuje taki sam.

--
Krzysiek

Data: 2010-12-14 14:32:31
Autor: Krzysztof 45
Duze spalanie zima
Krzysztof 45 dopowiada:
Samo miasto (Wroc艂aw).
Ci臋偶ko obliczy膰 bo czasami gdzie艣 si臋 po za miasto wyskoczy, ale nie
przekracza艂em po za zim膮 8,5-9 lit贸w.

Teraz totalne samo miasto bez wyskok贸w po za, webasto non stop chodzi, du偶o te偶 na postoju silnik pracuje, odcinki takie 偶e nawet nie ma gdzie czw贸rki wrzuci膰, 12 literk贸w mi wychodzi.
--
Krzysiek

Duze spalanie zima