Du¿e zmiany w interfejsie mBanku

Data: 2009-05-28 12:18:44
Autor: jureq
Du¿e zmiany w interfejsie mBanku
Chyba jeszcze nikt nie pisał:

http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=389

http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=400

Wreszcie jest potrójny przelew ZUS i przelew zdefiniowany do US.

Natomiast nie podoba mi się zmiana ekranu listy rachunków.

Data: 2009-05-28 15:23:27
Autor: wspolna-flaszka.pl
Duże zmiany w interfejsie mB anku

Użytkownik "jureq" <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości news:gvlvf4$5j8$1news.onet.pl...
[...]

rachunki powinny byc pogrupowane jak w bzwbk,
i najlepiej rozbite (grupy) na firmowe/osobiste .
(i w ogole te grupowanie powinno byc dowolne ustawiane przez usera, kilka godzin roboty dla 1 programisty)

--
DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych z magazynem za 29,99 zł. !

Data: 2009-05-28 15:27:22
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvm391$sf2$1inews.gazeta.pl...

[...]

widze ze najwazniejszy rachunek (firmowy) bedzie na pierwszym miejscu, to dobrze

Data: 2009-05-28 15:45:33
Autor: Solos
Du¿e zmiany w interfejsie mBanku
Szkoda, ze nie zmieni sie wyglad na cos troche bardziej nowoczesnego - np. tak jak to wyglada w Multibanku. Duzo bardziej czytelnie i estetycznie.

Pozdrawiam,
Solos

Data: 2009-05-28 12:08:09
Autor: mucher
Du¿e zmiany w interfejsie mBanku
On May 28, 3:45 pm, Solos <USUNDUZELITERYmAiBcChDaElFrG...@gmail.com>
wrote:
Szkoda, ze nie zmieni sie wyglad na cos troche bardziej nowoczesnego -
np. tak jak to wyglada w Multibanku. Duzo bardziej czytelnie i estetycznie.

Czytelnie i estetycznie? Owszem, wreszcie ktos pomyslal, i dodal
jakies skroty do strony glownej - to plus.Szkoda, ze nie pomysleli
jeszcze o dodaniu do strony glownej kart itp. - wejscie w szczegoly
transakcji KK wymaga obecnie bodaj czterech klikniec - troche tego
duzo.

Jak dla mnie Multibank i jego interfejs uzytkownika jest wkurzajacy z
tym przemieszczaniem sie wylacznie przez glowne menu pomiedzy kontami.
Wg mnie tu calkiem fajnie wypada TBP - nie mozna miec wszystkiego, ale
calkiem sporo rzeczy da sie jednak wyciagnac na pulpit. W Aliorze w
teorii tez jest fajnie, praktyka troche gorsza (tam akurat korzystam
wylacznie z KK i znowuz - dostanie sie z historii do innych danych
karty tez jest srednio intuicyjne).

W Multibanku pomysl z ciaglym wybieraniem 'szczegoly/historia/blokady'
itp. jest OKDP - zwlaszcza, ze 'szczegoly' sa zawsze wybrane
domyslnie, ich uzytecznosc jest znikoma, a do takiej np. historii
przejsc da sie tylko wracajac na ekran glowny. Moze to nie tyle
estetyka, co ergonomia - ale wygodne to zdecydowanie nie jest.

mucher

Data: 2009-05-29 07:25:01
Autor: xbartx
Du¿e zmiany w interfejsie mBanku

Ogólnie to mBank (no i Multi również) ma interface z poprzedniego rozdania czyli taki, których nie można sobie modyfikować (chodzi mi o stronę startową, która pokazuje się zaraz po zalogowaniu). Ja na razie korzystałem z Nordea i Aliora, a wiem że jeszcze w Toyota Bank tak jest, i powiem szczerze, że bardzo jest to pomocne. Różnie ludzie konta wykorzystują a z góry narzucony scenariusz jest czasami po prostu uciążliwy. Prosty przykład - jak byłem w Multi nie mogłem się doprosić aby na stronie głównej po zalogowaniu był od razu link do opcji "wykonaj przelew", zresztą w mBanku też się trzeba deko naklikać. Także mimo tych szybko widocznych blokad, uważam że interface mBank/Multi są już niestety lekko zacofane ;)

--
xbartx

Data: 2009-05-29 01:25:01
Autor: plusz
Du¿e zmiany w interfejsie mBanku
On 29 Maj, 09:25, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Ogólnie to mBank (no i Multi równie¿) ma interface z poprzedniego
rozdania czyli taki, których nie mo¿na sobie modyfikowaæ (chodzi mi o
stronê startow±, która pokazuje siê zaraz po zalogowaniu). Ja na razie
korzysta³em z Nordea i Aliora, a wiem ¿e jeszcze w Toyota Bank tak jest,
i powiem szczerze, ¿e bardzo jest to pomocne. Ró¿nie ludzie konta
wykorzystuj± a z góry narzucony scenariusz jest czasami po prostu
uci±¿liwy. Prosty przyk³ad - jak by³em w Multi nie mog³em siê doprosiæ
aby na stronie g³ównej po zalogowaniu by³ od razu link do opcji "wykonaj
przelew", zreszt± w mBanku te¿ siê trzeba deko naklikaæ. Tak¿e mimo tych
szybko widocznych blokad, uwa¿am ¿e interface mBank/Multi s± ju¿ niestety
lekko zacofane ;)

w³asnie to jest zaleta mbanku, ¿e jest maksymalnie prosty i mo¿na z
dowolnego urz±dzenia (nawet prostej komórki) korzystaæ
mam nadziejê, ¿e nie wprowadza czego¶ takiego jak alior

--
plusz

Data: 2009-05-29 10:36:55
Autor: sorden
plusz wrote:

w³asnie to jest zaleta mbanku, ¿e jest maksymalnie prosty i mo¿na z
dowolnego urz±dzenia (nawet prostej komórki) korzystaæ
mam nadziejê, ¿e nie wprowadza czego¶ takiego jak alior

Alior ma dedykowany interfejs dla urzadzen mobilnych. Dlaczego nie chcialbys
aby mbank mial cos podobnego ?

--
in

Data: 2009-05-29 10:49:08
Autor: Marx
Du¿e zmiany w interfejsie mBanku
Niestety czasem tez psuja, np nie da sie otworzyc w nowej karcie potwierdzen wykonania przelewu tak, jak bylo to kiedys.
Marx

Data: 2009-05-29 11:15:11
Autor: Brzezi
Du¿e zmiany w interfejsie mBanku
pi±, 29 maj 2009 o 10:25 GMT, plusz napisa³(a):

w³asnie to jest zaleta mbanku, ¿e jest maksymalnie prosty i mo¿na z
dowolnego urz±dzenia (nawet prostej komórki) korzystaæ
mam nadziejê, ¿e nie wprowadza czego¶ takiego jak alior

No popatrz, u mnie na komorce alior(standardowy, nie mobile) dziala dobrze,
natomiast mbank ma problemy z ramkami...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-05-29 11:48:31
Autor: zlotowinfo
Du¿e zmiany w interfejsie mBanku
U¿ytkownik "Brzezi" <brzezi@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:slrn.pl.h1v9sv.hr7.brzezibrzezi.chello.pl...
[...]

u mnie standardowy alior ma problemy w operze
czasami siê nie pojawiaj± wogóle elementy
albo niektóre elementy krêc± siê ca³y czas
bank ten jak polbank traktujê tylko jako ciekawostkê

Data: 2009-05-30 13:13:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Du¿e zmiany w interfejsie mBanku

"plusz" 2eac5ea8-84d2-421b-86d4-ef6cde0a5820@x3g2000yqa.googlegroups.com

: w³asnie to jest zaleta mbanku,

Imo g³ówn± zalt± mBanku jest prezlewanie do ZUS
i US za freeko, i to na dodatek z firmowego konta.

Inne (; interfjesy ;) bior± szmal za konto i/lub takie przelewanie.

: ¿e jest maksymalnie prosty i mo¿na z
: dowolnego urz±dzenia (nawet prostej komórki) korzystaæ
: mam nadziejê, ¿e nie wprowadza czego¶ takiego jak alio

I ja pochwalam prostotê, bo nie handlujê superkomputerami.
Gdy ju¿ bêdê takim handlarzem, pomy¶lê o tym, aby wyja¶niæ
frajerom, znaczy... Szanownym mym Klientom, ¿e pieni±dze
nie lubi± prostactwa mBanku... ;)

Data: 2009-05-30 12:33:05
Autor: Jarek Andrzejewski
Du¿e zmiany w interfejsie mBanku
On May 30, 1:13 pm, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
"plusz" 2eac5ea8-84d2-421b-86d4-ef6cde0a5...@x3g2000yqa.googlegroups.com

: w³asnie to jest zaleta mbanku,

Imo g³ówn± zalt± mBanku jest prezlewanie do ZUS
i US za freeko, i to na dodatek z firmowego konta.

Inne (; interfjesy ;) bior± szmal za konto i/lub takie przelewanie.

Lukas nie bierze. Co wiêcej: Lukas nie bierze za przelewy firmowe-
osobiste.
Ostatnio, zniesmaczony mBankiem otworzy³em firmowe w LB.
LB za to bierze 1 z³/miesi±c za "manie" konta firmowego.

: ¿e jest maksymalnie prosty i mo¿na z
: dowolnego urz±dzenia (nawet prostej komórki) korzystaæ
: mam nadziejê, ¿e nie wprowadza czego¶ takiego jak alio

I ja pochwalam prostotê, bo nie handlujê superkomputerami.

LB chyba podobnie dobrze dzia³a z przegl±darek w telefonie itp.

Gdy ju¿ bêdê takim handlarzem, pomy¶lê o tym, aby wyja¶niæ
frajerom, znaczy... Szanownym mym Klientom, ¿e pieni±dze
nie lubi± prostactwa mBanku... ;)

Ja ju¿ zacz±³em :-)

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2009-06-01 00:22:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Du¿e zmiany w interfejsie mBanku

"Jarek Andrzejewski" 1de6f543-cf7b-4303-b307-91e797cd186b@l28g2000vba.googlegroups.com

: Lukas nie bierze. Co wiêcej: Lukas nie bierze za przelewy firmowe->osobiste.

Lukas nie bierze? Ale Lukas kradnie i rabuje. :)
A mBank da³ mi stówkê na moje ubieg³oroczne imieniny. :)

A piszê to na wypadek, gdyby w tym roku mBank zapomnia³
o tym, ¿e moje imieniny tu¿, tu¿... ;)

Data: 2009-06-03 07:05:40
Autor: Ma³gosiaK
Du¿e zmiany w interfejsie mBanku
Kolejna porcja informacji na temat wdro¿enia czerwcowego - tym razem o
kartach
http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=407

Ma³gorzata Kowalska

Data: 2009-06-09 12:05:06
Autor: Ma³gosiaK
On 3 Cze, 16:05, Ma³gosiaK <malko...@gmail.com> wrote:
Kolejna porcja informacji na temat wdro¿enia czerwcowego - tym razem o
kartachhttp://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=407

Ma³gorzata Kowalska

Czas dodaæ kolejn± porcjê informacji
http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=410

Data: 2009-06-09 23:11:21
Autor: Valdi.Pavlack
Du¿e zmiany w interfejsie mBanku
"Ma³gosiaK"

Czas dodaæ kolejn± porcjê informacji
http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=410

Noooo :) I to mi siê podoba. W koñcu funkcjonalny system bêdzie wygl±da³
jeszcze przejrzy¶ciej co siê bardzo chwali.
Jak by jeszcze da³o siê co¶ zrobiæ z trwa³o¶ci± (zwiêkszon± odporno¶ci± na
intensywne korzystanie) kart p³atniczych mBank to by³o by bardzo mi³o.

To chyba wszystko z mojej strony - Oby tylko wdro¿enie przebieg³o sprawnie,
czego sobie, innym klientom mBanku oraz pracownikom ¿yczê pomimo tego, ¿e
ostatnio zachowujecie siê bardzo brzydko ;)

Data: 2009-06-10 06:44:03
Autor: zgred
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

A ja trochê pomarudzê ;)
Mailbox i kalendarzyk, to "inne banki" mia³y ju¿ nie pamiêtam od kiedy.
Natomiast w mB nadal nie ma (a inne banki maj±!) filtrowania historii wg "tytu³ przelewu zawiera tekst [...]" :( Trza przez sprytszyta przem³ócaæ.

No i u¿ycie s³ów "obrali¶my jedynie s³uszny kierunek" sugeruje, ¿e autor zdobywa³ szlify w minionej epoce ;) Bior±c pod uwagê pierwotnego autora cytatu (chyba W. Gomu³ka, AKA "tow. Wies³aw"), to powinien byæ ju¿ na emeryturze...
;)

--
Dziêkujê, pozdrawiam. Zgred.

Data: 2009-06-10 12:44:54
Autor: Valdi.Pavlack
Du¿e zmiany w interfejsie mBanku
"zgred" news:h0ne8l$7mg$1nemesis.news.neostrada.pl

[...]

My¶lisz, ¿e Ma³gorzata K. jest taka stara? :)
Ja w tym przypadku podejrzewam "spaczenie PRLem" u kogo¶ z góry, natomiast
Ma³gorzata K. tylko powiela tre¶æ swoich szefów :) - chyba.

Data: 2009-06-09 23:24:57
Autor: Krzysztof Drewicz
On 2009-06-09, Ma³gosiaK <malkow77@gmail.com> wrote:
kartachhttp://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=407
Czas dodaæ kolejn± porcjê informacji
http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=410

Hm, a potwierdzenie faksem? Nie macie faxserwera? Bo PDFem to fajnie,
ale s± takie sytuacje (kto¶ zapomnia³ op³aciæ np kablówki) gdzie puszcza
przelew, klika wy¶lij potwierdzenie na fax o nr xxx i do kablówki trafia
fax z numeru telefonicznego nale¿±cego do banku z potwierdzeniem. Opcia dobra gdy siê nie ma internetu i zleca np operatorowi, oczywi¶cie
extra p³atna w granicy 1-5 pln :)

kd,

--
Krzysztof Drewicz
Pods³uchane na pogrzebie: "Wiem, ¿e to niezrêcznie pytaæ o takie rzeczy w tej

Data: 2009-06-10 08:55:37
Autor: scholastyk
Du¿e zmiany w interfejsie mBanku

> Kolejna porcja informacji na temat wdro¿enia czerwcowego - tym razem o
> [...]

http://www.mbank.pl/images/blog//image/powierdzenie_operacji.jpg

to jest zrzut z ekranu za konto osobiste?

Op³ata za prowadzenie rachunku ?
Op³ata za u¿ywanie karty ?
odsetki?

Co¶ siê chyba nowemu systemowi pozaj±czkowa³o?

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2009-06-10 02:30:51
Autor: Ma³gosiaK
Du¿e zmiany w interfejsie mBanku
On 10 Cze, 08:55, "scholastyk" <scholastyk_WYTNI...@czat.onet.pl>
wrote:

> [...]

Op³ata za u¿ywanie karty ?
odsetki?

Co¶ siê chyba nowemu systemowi pozaj±czkowa³o?

Wys³ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

¯eby nie budziæ paniki - to s± zrzuty ze ¶rodowiska testowego, op³ata
za prowadzenie rachunku nie jest wprowadzana, jak równie¿ za u¿ywanie
karty

Ma³gorzata Kowalska

Data: 2009-06-10 09:39:46
Autor: Olgierd
Du¿e zmiany w interfejsie mBanku
Dnia Wed, 10 Jun 2009 02:30:51 -0700, Ma³gosiaK napisa³(a):

Co¶ siê chyba nowemu systemowi pozaj±czkowa³o?

¯eby nie budziæ paniki - to s± zrzuty ze ¶rodowiska testowego, op³ata za
prowadzenie rachunku nie jest wprowadzana, jak równie¿ za u¿ywanie karty

No to teraz siê zacznie. Bo skoro nie s± wprowadzane, to po co s± testowane? ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-06-10 03:00:24
Autor: Ma³gosiaK
On 10 Cze, 11:39, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
> [...]

No to teraz siê zacznie.
Bo skoro nie s± wprowadzane, to po co s± testowane? ;-)

Lege Artis ==>http://olgierd.bblog.pl<=
Olgierd nie siej paniki proszê - na testach nie jedno cudo mo¿na
znale¼æ.
Op³aty za konto nie bêdzie

Ma³gorzata Kowalska

Data: 2009-06-10 12:15:08
Autor: MK
Du¿e zmiany w interfejsie mBanku
"Ma³gosiaK" <malkow77@gmail.com> wrote in message news:08d160d0-0aac-4b75-9935-605a933d0a2do30g2000vbc.googlegroups.com...

Op³aty za konto nie bêdzie

Hehe... czyli w najblizszym czasie nalezy oczekiwac oplaty za karte. 2,5pln/m-c?

MK

Data: 2009-06-10 12:58:13
Autor: Valdi.Pavlack
Du¿e zmiany w interfejsie mBanku
"Ma³gosiaK"

...na testach nie jedno cudo mo¿na znale¼æ.

Wiêcej szczegó³ów poproszê :)

Op³aty za konto nie bêdzie

Obiecujesz? :)

A je¿eli ju¿ zosta³y tutaj poruszone op³aty to ja (jak to czêsto w moim
przypadku bywa) pozwolê sobie zrobiæ lekki OT. Mianowicie Ja, Ty i reszta
szanownego grona wie, ¿e mBank "zaszala³" i od czerwca kasuje po 5 z³ za
papierow± listê hase³. W zwi±zku z tym wystêpujê z postulatem aby po
weekendowej przerwie wdro¿eniowej przy kawie z ciasteczkami omówiæ po za
mizern± jako¶ci± kart p³atniczych, mo¿liwo¶æ generowania z poziomu serwisu
transakcyjnego has³ jednorazowych, które klient by sobie sam wydrukowa³,
albo trzyma³ np. w PDFie itp.

O ile sam korzystam z hase³ SMSowych to po ostatnim pobydzie we W³oszech z
wielk± chêci± wróci³ bym do papierku (albo bardzo chêtnie chcia³ bym go mieæ
pod rêk± za free, po przez generowanie listy w serwisie transakcyjnym).
Niestety w moim przypadku SMSy dosz³y po oko³o 2 godzinach od próby zlecenia
przelewu :O Dobrze, ¿e moje s³oñce mia³o ze sob± papierowe listy - przelewy
sz³y z jej konta :)
Propozycjê zostawiam pod rozwagê na wspomnianej ju¿ kawie z ciastkiem :)

Ma³gorzata Kowalska

Je¿eli o mnie chodzi - po prostu Valdek :)

Data: 2009-06-10 12:50:32
Autor: Valdi.Pavlack
Du¿e zmiany w interfejsie mBanku
"Olgierd" news:pan.2009.06.10.09.39.46rudak.org

No to teraz siê zacznie.
Bo skoro nie s± wprowadzane, to po co s± testowane? ;-)

Mo¿e w przysz³o¶ci planuj±? :)

Data: 2009-06-10 12:50:03
Autor: Valdi.Pavlack

¯eby nie budziæ paniki - to s± zrzuty ze ¶rodowiska testowego, op³ata
za prowadzenie rachunku nie jest wprowadzana, jak równie¿ za u¿ywanie
karty

He he he nie mo¿na jednak zaprzeczyæ, ¿e nawet na blogu pewne osoby by³y
zaniepokojone tymi zrzutami he he he :) No ale je¿eli pracownik mBanku mówi,
¿e to tylko ¶rodowisko testowe to OK.

A by³ bym zapomnia³. Poruszy³a¶ w swojej wypowiedzi kwestiê kart. Pozwolê
sobie odej¶æ trochê od g³ównego w±tku. Mianowicie, mo¿e po zakoñczeniu
przerwy wdro¿eniowej jaka czeka nas w najbli¿szy weekend warto by by³o
usi±¶æ z kierownictwem czy tzw. "góra" i przy kawie z ciasteczkami pogadaæ o
jako¶ci wykonania kart p³atniczych, które jak wiemy jest mizerna... -
wytarte imiê, nazwisko, numer karty, podpis po kilku miesi±cach normalnego
u¿ytkowania karty to standart... :(

Ma³gorzata Kowalska

Valdi Pavlack :)

Data: 2009-06-10 13:08:37
Autor: Robert Kois
Du¿e zmiany w interfejsie mBanku
Dnia Wed, 10 Jun 2009 12:50:03 +0200, Valdi.Pavlack napisa³(a):

[...]

Ty sie ciesz, ¿e tylko siê wyciera. Mi pêk³a druga VG z Polbanku, obie na
pasku. Wytrzymuj± jakie¶ 5 miesiêcy. Co zabawniejsze mimo pekniêcia nadal
dzia³a i zamierzam z niej korzystaæ do momentu a¿ przestanie. Zamówienie
nowej w Polbanku jest równoznaczne z zablokowaniem starej a na now± siê 2
tygodnie czeka.

--
Kojer

Data: 2009-06-10 12:46:01
Autor: Valdi.Pavlack
Du¿e zmiany w interfejsie mBanku
"scholastyk" news:6069.0000093d.4a2f58e9newsgate.onet.pl

Op³ata za prowadzenie rachunku ?
Op³ata za u¿ywanie karty ?
odsetki?

Ta kwestia zosta³a ju¿ wyja¶niona na blogu mBanku - nic takiego nie bêdzie
(no chyba, ¿e nas w wa³a robi± he he). Te obrazki to taki "poligon", na
którym przed wdro¿eniem wpisuje siê ró¿ne, g³upie rzeczy.

Data: 2009-05-29 10:53:11
Autor: Wemif
jureq <jureq@xusun.to.z.adresu.xop.pl> wrote:

Wreszcie jest potrójny przelew ZUS

Brawo mbank! Je¶li jeszcze bêdzie przy nim w historii 'wykonaj ponownie'
równie¿ dla 3 przelewów to faktycznie przyspieszy to operacjê.

a.

Data: 2009-05-30 13:08:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Du¿e zmiany w interfejsie mBanku

"jureq" gvlvf4$5j8$1@news.onet.pl

Natomiast nie podoba mi siê zmiana ekranu listy rachunków.

Ja czekam na taki interfejs, który do³o¿y mi pieniêdzy... ;)
Aktualnie interfejsy ro¿nych banków s± dla mnie równie
bezu¿yteczne -- ¿aden  nie dodaje mi szmalu... ;)

Albo inaczej -- nie narzekam na interfejsy,
choæ dra¿ni mnie czas oczekiwania...

Du¿e zmiany w interfejsie mBanku