Duże zmiany w interfejsie mBanku

Data: 2009-05-29 07:25:01
Autor: xbartx
Duże zmiany w interfejsie mBanku

Ogólnie to mBank (no i Multi również) ma interface z poprzedniego rozdania czyli taki, których nie można sobie modyfikować (chodzi mi o stronę startową, która pokazuje się zaraz po zalogowaniu). Ja na razie korzystałem z Nordea i Aliora, a wiem że jeszcze w Toyota Bank tak jest, i powiem szczerze, że bardzo jest to pomocne. Różnie ludzie konta wykorzystują a z góry narzucony scenariusz jest czasami po prostu uciążliwy. Prosty przykład - jak byłem w Multi nie mogłem się doprosić aby na stronie głównej po zalogowaniu był od razu link do opcji "wykonaj przelew", zresztą w mBanku też się trzeba deko naklikać. Także mimo tych szybko widocznych blokad, uważam że interface mBank/Multi są już niestety lekko zacofane ;)

--
xbartx

Data: 2009-05-29 01:25:01
Autor: plusz
On 29 Maj, 09:25, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
[...]

własnie to jest zaleta mbanku, że jest maksymalnie prosty i można z
dowolnego urządzenia (nawet prostej komórki) korzystać
mam nadzieję, że nie wprowadza czegoś takiego jak alior

--
plusz

Data: 2009-05-29 10:36:55
Autor: sorden
plusz wrote:

własnie to jest zaleta mbanku, że jest maksymalnie prosty i można z
dowolnego urządzenia (nawet prostej komórki) korzystać
mam nadzieję, że nie wprowadza czegoś takiego jak alior

Alior ma dedykowany interfejs dla urzadzen mobilnych. Dlaczego nie chcialbys
aby mbank mial cos podobnego ?

--
in

Data: 2009-05-29 10:49:08
Autor: Marx
Duże zmiany w interfejsie mBanku
Niestety czasem tez psuja, np nie da sie otworzyc w nowej karcie potwierdzen wykonania przelewu tak, jak bylo to kiedys.
Marx

Data: 2009-05-29 11:15:11
Autor: Brzezi
pią, 29 maj 2009 o 10:25 GMT, plusz napisał(a):

własnie to jest zaleta mbanku, że jest maksymalnie prosty i można z
dowolnego urządzenia (nawet prostej komórki) korzystać
mam nadzieję, że nie wprowadza czegoś takiego jak alior

No popatrz, u mnie na komorce alior(standardowy, nie mobile) dziala dobrze,
natomiast mbank ma problemy z ramkami...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-05-29 11:48:31
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Brzezi" <brzezi@gmail.com> napisał w wiadomości news:slrn.pl.h1v9sv.hr7.brzezibrzezi.chello.pl...
[...]

u mnie standardowy alior ma problemy w operze
czasami się nie pojawiają wogóle elementy
albo niektóre elementy kręcą się cały czas
bank ten jak polbank traktuję tylko jako ciekawostkę

Data: 2009-05-30 13:13:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Duże zmiany w interfejsie mBanku

"plusz" 2eac5ea8-84d2-421b-86d4-ef6cde0a5820@x3g2000yqa.googlegroups.com

: własnie to jest zaleta mbanku,

Imo główną zaltą mBanku jest prezlewanie do ZUS
i US za freeko, i to na dodatek z firmowego konta.

Inne (; interfjesy ;) biorą szmal za konto i/lub takie przelewanie.

: że jest maksymalnie prosty i można z
: dowolnego urządzenia (nawet prostej komórki) korzystać
: mam nadzieję, że nie wprowadza czegoś takiego jak alio

I ja pochwalam prostotę, bo nie handluję superkomputerami.
Gdy już będę takim handlarzem, pomyślę o tym, aby wyjaśnić
frajerom, znaczy... Szanownym mym Klientom, że pieniądze
nie lubią prostactwa mBanku... ;)

Data: 2009-05-30 12:33:05
Autor: Jarek Andrzejewski
Duże zmiany w interfejsie mBanku
On May 30, 1:13 pm, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
"plusz" 2eac5ea8-84d2-421b-86d4-ef6cde0a5...@x3g2000yqa.googlegroups.com

: własnie to jest zaleta mbanku,

Imo główną zaltą mBanku jest prezlewanie do ZUS
i US za freeko, i to na dodatek z firmowego konta.

Inne (; interfjesy ;) biorą szmal za konto i/lub takie przelewanie.

Lukas nie bierze. Co więcej: Lukas nie bierze za przelewy firmowe-
osobiste.
Ostatnio, zniesmaczony mBankiem otworzyłem firmowe w LB.
LB za to bierze 1 zł/miesiąc za "manie" konta firmowego.

: że jest maksymalnie prosty i można z
: dowolnego urządzenia (nawet prostej komórki) korzystać
: mam nadzieję, że nie wprowadza czegoś takiego jak alio

I ja pochwalam prostotę, bo nie handluję superkomputerami.

LB chyba podobnie dobrze działa z przeglądarek w telefonie itp.

Gdy już będę takim handlarzem, pomyślę o tym, aby wyjaśnić
frajerom, znaczy... Szanownym mym Klientom, że pieniądze
nie lubią prostactwa mBanku... ;)

Ja już zacząłem :-)

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2009-06-01 00:22:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Duże zmiany w interfejsie mBanku

"Jarek Andrzejewski" 1de6f543-cf7b-4303-b307-91e797cd186b@l28g2000vba.googlegroups.com

: Lukas nie bierze. Co więcej: Lukas nie bierze za przelewy firmowe->osobiste.

Lukas nie bierze? Ale Lukas kradnie i rabuje. :)
A mBank dał mi stówkę na moje ubiegłoroczne imieniny. :)

A piszę to na wypadek, gdyby w tym roku mBank zapomniał
o tym, że moje imieniny tuż, tuż... ;)

Data: 2009-06-03 07:05:40
Autor: MałgosiaK
Duże zmiany w interfejsie mBanku
Kolejna porcja informacji na temat wdrożenia czerwcowego - tym razem o
kartach
http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=407

Małgorzata Kowalska

Data: 2009-06-09 12:05:06
Autor: MałgosiaK
On 3 Cze, 16:05, MałgosiaK <malko...@gmail.com> wrote:
Kolejna porcja informacji na temat wdrożenia czerwcowego - tym razem o
kartachhttp://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=407

Małgorzata Kowalska

Czas dodać kolejną porcję informacji
http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=410

Data: 2009-06-09 23:11:21
Autor: Valdi.Pavlack
Duże zmiany w interfejsie mBanku
"MałgosiaK"

Czas dodać kolejną porcję informacji
http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=410

Noooo :) I to mi się podoba. W końcu funkcjonalny system będzie wyglądał
jeszcze przejrzyściej co się bardzo chwali.
Jak by jeszcze dało się coś zrobić z trwałością (zwiększoną odpornością na
intensywne korzystanie) kart płatniczych mBank to było by bardzo miło.

To chyba wszystko z mojej strony - Oby tylko wdrożenie przebiegło sprawnie,
czego sobie, innym klientom mBanku oraz pracownikom życzę pomimo tego, że
ostatnio zachowujecie się bardzo brzydko ;)

Data: 2009-06-10 06:44:03
Autor: zgred
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

A ja trochę pomarudzę ;)
Mailbox i kalendarzyk, to "inne banki" miały już nie pamiętam od kiedy.
Natomiast w mB nadal nie ma (a inne banki mają!) filtrowania historii wg "tytuł przelewu zawiera tekst [...]" :( Trza przez sprytszyta przemłócać.

No i użycie słów "obraliśmy jedynie słuszny kierunek" sugeruje, że autor zdobywał szlify w minionej epoce ;) Biorąc pod uwagę pierwotnego autora cytatu (chyba W. Gomułka, AKA "tow. Wiesław"), to powinien być już na emeryturze...
;)

--
Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.

Data: 2009-06-10 12:44:54
Autor: Valdi.Pavlack
Duże zmiany w interfejsie mBanku
"zgred" news:h0ne8l$7mg$1nemesis.news.neostrada.pl

[...]

Myślisz, że Małgorzata K. jest taka stara? :)
Ja w tym przypadku podejrzewam "spaczenie PRLem" u kogoś z góry, natomiast
Małgorzata K. tylko powiela treść swoich szefów :) - chyba.

Data: 2009-06-09 23:24:57
Autor: Krzysztof Drewicz
On 2009-06-09, MałgosiaK <malkow77@gmail.com> wrote:
kartachhttp://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=407
Czas dodać kolejną porcję informacji
http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=410

Hm, a potwierdzenie faksem? Nie macie faxserwera? Bo PDFem to fajnie,
ale są takie sytuacje (ktoś zapomniał opłacić np kablówki) gdzie puszcza
przelew, klika wyślij potwierdzenie na fax o nr xxx i do kablówki trafia
fax z numeru telefonicznego należącego do banku z potwierdzeniem. Opcia dobra gdy się nie ma internetu i zleca np operatorowi, oczywiście
extra płatna w granicy 1-5 pln :)

kd,

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

Data: 2009-06-10 08:55:37
Autor: scholastyk
Duże zmiany w interfejsie mBanku

> Kolejna porcja informacji na temat wdrożenia czerwcowego - tym razem o
> [...]

http://www.mbank.pl/images/blog//image/powierdzenie_operacji.jpg

to jest zrzut z ekranu za konto osobiste?

Opłata za prowadzenie rachunku ?
Opłata za używanie karty ?
odsetki?

Coś się chyba nowemu systemowi pozajączkowało?

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2009-06-10 02:30:51
Autor: MałgosiaK
Duże zmiany w interfejsie mBanku
On 10 Cze, 08:55, "scholastyk" <scholastyk_WYTNI...@czat.onet.pl>
wrote:

> [...]

Opłata za używanie karty ?
odsetki?

Coś się chyba nowemu systemowi pozajączkowało?

Żeby nie budzić paniki - to są zrzuty ze środowiska testowego, opłata
za prowadzenie rachunku nie jest wprowadzana, jak również za używanie
karty

Małgorzata Kowalska

Data: 2009-06-10 09:39:46
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 10 Jun 2009 02:30:51 -0700, MałgosiaK napisał(a):

Coś się chyba nowemu systemowi pozajączkowało?

Żeby nie budzić paniki - to są zrzuty ze środowiska testowego, opłata za
prowadzenie rachunku nie jest wprowadzana, jak również za używanie karty

No to teraz się zacznie. Bo skoro nie są wprowadzane, to po co są testowane? ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-06-10 03:00:24
Autor: MałgosiaK
On 10 Cze, 11:39, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

> [...]

No to teraz się zacznie.
Bo skoro nie są wprowadzane, to po co są testowane? ;-)

Lege Artis ==>http://olgierd.bblog.pl<=
Olgierd nie siej paniki proszę - na testach nie jedno cudo można
znaleźć.
Opłaty za konto nie będzie

Małgorzata Kowalska

Data: 2009-06-10 12:15:08
Autor: MK
Duże zmiany w interfejsie mBanku
"MałgosiaK" <malkow77@gmail.com> wrote in message news:08d160d0-0aac-4b75-9935-605a933d0a2do30g2000vbc.googlegroups.com...

Opłaty za konto nie będzie

Hehe... czyli w najblizszym czasie nalezy oczekiwac oplaty za karte. 2,5pln/m-c?

MK

Data: 2009-06-10 12:58:13
Autor: Valdi.Pavlack
Duże zmiany w interfejsie mBanku
"MałgosiaK"

...na testach nie jedno cudo można znaleźć.

Więcej szczegółów poproszę :)

Opłaty za konto nie będzie

Obiecujesz? :)

A jeżeli już zostały tutaj poruszone opłaty to ja (jak to często w moim
przypadku bywa) pozwolę sobie zrobić lekki OT. Mianowicie Ja, Ty i reszta
szanownego grona wie, że mBank "zaszalał" i od czerwca kasuje po 5 zł za
papierową listę haseł. W związku z tym występuję z postulatem aby po
weekendowej przerwie wdrożeniowej przy kawie z ciasteczkami omówić po za
mizerną jakością kart płatniczych, możliwość generowania z poziomu serwisu
transakcyjnego hasł jednorazowych, które klient by sobie sam wydrukował,
albo trzymał np. w PDFie itp.

O ile sam korzystam z haseł SMSowych to po ostatnim pobydzie we Włoszech z
wielką chęcią wrócił bym do papierku (albo bardzo chętnie chciał bym go mieć
pod ręką za free, po przez generowanie listy w serwisie transakcyjnym).
Niestety w moim przypadku SMSy doszły po około 2 godzinach od próby zlecenia
przelewu :O Dobrze, że moje słońce miało ze sobą papierowe listy - przelewy
szły z jej konta :)
Propozycję zostawiam pod rozwagę na wspomnianej już kawie z ciastkiem :)

Małgorzata Kowalska

Jeżeli o mnie chodzi - po prostu Valdek :)

Data: 2009-06-10 12:50:32
Autor: Valdi.Pavlack
Duże zmiany w interfejsie mBanku
"Olgierd" news:pan.2009.06.10.09.39.46rudak.org

No to teraz się zacznie.
Bo skoro nie są wprowadzane, to po co są testowane? ;-)

Może w przyszłości planują? :)

Data: 2009-06-10 12:50:03
Autor: Valdi.Pavlack

Żeby nie budzić paniki - to są zrzuty ze środowiska testowego, opłata
za prowadzenie rachunku nie jest wprowadzana, jak również za używanie
karty

He he he nie można jednak zaprzeczyć, że nawet na blogu pewne osoby były
zaniepokojone tymi zrzutami he he he :) No ale jeżeli pracownik mBanku mówi,
że to tylko środowisko testowe to OK.

A był bym zapomniał. Poruszyłaś w swojej wypowiedzi kwestię kart. Pozwolę
sobie odejść trochę od głównego wątku. Mianowicie, może po zakończeniu
przerwy wdrożeniowej jaka czeka nas w najbliższy weekend warto by było
usiąść z kierownictwem czy tzw. "góra" i przy kawie z ciasteczkami pogadać o
jakości wykonania kart płatniczych, które jak wiemy jest mizerna... -
wytarte imię, nazwisko, numer karty, podpis po kilku miesiącach normalnego
użytkowania karty to standart... :(

Małgorzata Kowalska

Valdi Pavlack :)

Data: 2009-06-10 13:08:37
Autor: Robert Kois
Dnia Wed, 10 Jun 2009 12:50:03 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

[...]

Ty sie ciesz, że tylko się wyciera. Mi pękła druga VG z Polbanku, obie na
pasku. Wytrzymują jakieś 5 miesięcy. Co zabawniejsze mimo peknięcia nadal
działa i zamierzam z niej korzystać do momentu aż przestanie. Zamówienie
nowej w Polbanku jest równoznaczne z zablokowaniem starej a na nową się 2
tygodnie czeka.

--
Kojer

Data: 2009-06-10 12:46:01
Autor: Valdi.Pavlack
Duże zmiany w interfejsie mBanku
"scholastyk" news:6069.0000093d.4a2f58e9newsgate.onet.pl

Opłata za prowadzenie rachunku ?
Opłata za używanie karty ?
odsetki?

Ta kwestia została już wyjaśniona na blogu mBanku - nic takiego nie będzie
(no chyba, że nas w wała robią he he). Te obrazki to taki "poligon", na
którym przed wdrożeniem wpisuje się różne, głupie rzeczy.

Duże zmiany w interfejsie mBanku