Dużo interntu na prepaidzie

Data: 2019-04-21 11:59:17
Autor: ToMasz
Dużo interntu na prepaidzie
W dniu 20.04.2019 o 22:45, sp5it pisze:
Witajcie.
Stało sie tak, że członek rodziny musi spędzić trochę czasu w szpitalu.
Pooglądałby nc+go i iplę, tylko GB potrzebne.
Który operator obecnie ma najlepszy stosunek ilości do ceny?
Pozdrawiam, Michał

na 100% allegro, 500 giga na 5 miesięcy za 100-150zł

wpisz w allegro internet gsm, albo internet lte w orange, sam znajdź optymalny okres/ilość danych

tu przykładowy link, 72 giga za 6+6zeta
https://allegro.pl/oferta/internet-na-karte-orange-72-gb-na-21-dni-3g-lte-7979415521

goście sprzedający te karty sim, są małomówni, kontakt mizerny, wysyłka za kilka dni - jak piszą w opisie. jak chcesz skrócić ten czas, telefonu do nich przed zakupem. natomiast są uczciwi, na kilka, kilkanaście zamówinych kart, wszystkie w 100% działały jak w opisie. teraz nawet łopatologiczne instrukcje dodają - jak sprawdzić, jak przedłużyć... (przedłużenie na rok - 30zł!)

ToMasz
PS
Mnie takie rozwiązanie jest mega wygodne. w "no limitach" jest 5-10 giga, co miesiąc, nie przechodzi na następny. Ale ja potrzebuje 0.5-2 giga, a jak właśnie trafiam do szpitala, albo jadę nad morze - potrzebuje 2 giga dziennie!. Transfer z podlinkowanych kart sim możesz wykorzystać dokładnie tak jak potrzebujesz. nawet pierwszego lub ostatniego dnia cały.
PPS
oni kupują karte sim, "nabijają" ją kasą i promocjami, następnie zgromadzone pieniądze zamieniają na smsy premium, do zakupu większej lufy w czołgu world of tanks lub innej grze. stąd, trwa to dzień  lub dwa. jeśli masz jak spożytkować taką kasę, przelew sms czy coś innego i chcesz się w to bawić samodzielnie - możesz sam zrobić taki numer, wtedy osoba w szpitalu dostanie sima dzisiaj.

Data: 2019-04-21 13:54:58
Autor: WAM
Dużo interntu na prepaidzie
On Sun, 21 Apr 2019 11:59:17 +0200, ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
wrote:

Mnie takie rozwiązanie jest mega wygodne. w "no limitach" jest 5-10 giga, co miesiąc, nie przechodzi na następny.
Są takie oferty gdzie przechodzą:
https://www.play.pl/resources/pdf/2017/Regulamin-Oferty-Promocyjnej-Formula-Unlimited_20072017.pdf
pkt 8 WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2019-04-23 11:48:40
Autor: xxx
DuĹźo interntu na prepaidzie
WAM was thinking very hard :
wrote:

[...]
Ten regualmin jest nieaktualny. Od około miesiąca jest nowy gdzie w formule unlimited GB się nie sumują. Oczywiście wszystko dla obecnych, jak ktoś został na starych zasadach to póki nie zapomni się doładować, albo straci ważność będzie korzystał na starych warunkach.
Obecnie aktywując formułę unlimited nie ma już sumowania GB.

Dużo interntu na prepaidzie