Duży minus dla Citi

Data: 2012-09-23 12:26:26
Autor: assembea
Duży minus dla Citi
Mam w Citi tylko KK, którą bardzo lubię ze względu na bezgotówkowe traktowanie opłat rachunków. Wykonałem ostatnio miesięczną porcję przelewów opłacających rachunki i zażyczyłem sobie wysłania potwierdzeń na adres korespondencyjny, który tego samego dnia rano (przed wykonaniem przelewów) zmieniałem. No i potwierdzenia przyszły na stary adres korespondencyjny - a w systemie nie mogę nawet podejrzeć, czy Citi faktycznie zmodyfikowało ten adres, czy nie. DUŻY MINUS za wysyłkę na stary adres - odebrałem je ze skrzynki podczas wyprowadzki. Nawiasem mówiąc citibankonline sugeruje, ze można ten adres zmodyfikować samemu, za pomocą potwierdzenia sms, ale w praktyce to nie działa....

Duży minus dla Citi