Duży mocny naked poszukiwany :)

Data: 2012-05-28 14:37:38
Autor: Kefir
Duży mocny naked poszukiwany :)
On 28 Maj, 10:04, Kryhu <kry...@gazeta.pl> wrote:
Hej

Tak jakoś coraz bardziej chodzi mi po głowie przesiadka z FuJaRy na coś
poręczniejszego do miasta i latania wkoło komina.
Nie latam ostatnio w dłuższe trasy, raczej po mieście i dojazdy do
roboty w czasie letnim z działki 20-30km. FJRa to trochę przerost formy
do takich zastosować

Wymagania:
- gabaryty na białego człowieka, żebym nie wyglądał jak na kocie, mam
190cm wzrostu
- pozycja na sprzęcie raczej odprężona
- jakaś słuszna pojemność i elastyczność
- raczej nie zabudowany, żeby chłodniej było
- sprzęt używany - 20-25 tys zł

Najbardziej widzi mi się coś w stylu BMW K1200R choć rozum podpowiada mi
omijać wynalazki BMW, pewnie bardziej coś takiego jak Fazer FZ1 bez owiewek.

Ktoś coś doradzi?

Polece sprzeta z agrenalina, jewropejczyka. Aprilia Tuono, KTM 990 SM
lub Super Duke, Trujf Speed Triple 1050. Doznania transcendentalne w
zasiegu reki.

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie sikacza moze pozbawiac szarych

Data: 2012-05-29 10:29:20
Autor: de Fresz
DuĹźy mocny naked poszukiwany :)
On 2012-05-28 23:37:38 +0200, Kefir <artur.gwizdowski@gmail.com> said:

Polece sprzeta z agrenalina, jewropejczyka. Aprilia Tuono, KTM 990 SM
lub Super Duke, Trujf Speed Triple 1050. Doznania transcendentalne w
zasiegu reki.

O! Moje typy ;-)

de Fresz

Data: 2012-05-29 01:50:57
Autor: Kefir
Duży mocny naked poszukiwany :)
Elou!

On 2012-05-28 23:37:38 +0200, Kefir <artur.gwizdow...@gmail.com> said:

> Polece sprzeta z agrenalina, jewropejczyka. Aprilia Tuono, KTM 990 SM
> lub Super Duke, Trujf Speed Triple 1050. Doznania transcendentalne w
> zasiegu reki.

O! Moje typy ;-)

O-odwal sie, typie jeden, od moich marzen ;-)
Ale dasz sie karnac?

Data: 2012-05-29 19:14:35
Autor: de Fresz
On 2012-05-29 10:50:57 +0200, Kefir <artur.gwizdowski@gmail.com> said:

O-odwal sie, typie jeden, od moich marzen ;-)
Ale dasz sie karnac?

Jak już kupię (kiedyś), czemu nie? Na razie niestety zbyt pochłaniają mnie inwestycje emerytalne ;-)

Aaaaa, se jeszcze jeden fajny motór przypomniałem: MVA Brutale. Ale do 20k może być ciężko (u nas - ogólnie ciężko).

de Fresz

Data: 2012-05-29 02:14:30
Autor: Kefir

Data: 2012-05-30 08:46:53
Autor: Kryhu
Duży mocny naked poszukiwany :)
W dniu 5/28/12 11:37 PM, Kefir pisze:

Hej

Aprilia Tuono, KTM 990 SM
lub Super Duke, Trujf Speed Triple 1050. Doznania transcendentalne w
zasiegu reki.

Patrząc na te nasze drogi powoli pod deklem ewoluuje mi zmiana w tę stronę :)
--
Pozdro
Kryhu

Data: 2012-05-30 23:11:50
Autor: Magic
W dniu 2012-05-30 08:46, Kryhu pisze:
[...]

To się trochę spóźniłeś bo Koc właśnie KTM-a pogonił, ale nie wiem czy byś się z nim (z KTMem, nie Kocem) dogadał - strasznie prowokował, jebany ... Od niechcenia zrobiłem stoppie ze 130 ... 2 razy ...

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-05-31 09:26:50
Autor: Kryhu
Duży mocny naked poszukiwany :)
W dniu 5/30/12 11:11 PM, Magic pisze:

Hej

[...]

Może to druga młodość nadchodzi hehe ale czegoś ostrzejszego właśnie chyba w tym kierunku szukam :)
--
Pozdro
Kryhu

Data: 2012-06-01 20:33:43
Autor: Tomek Wozniakowski
Duży mocny naked poszukiwany :)
   Czesc :)

W dniu 2012-05-28 23:37, Kefir pisze:

Polece sprzeta z agrenalina, jewropejczyka. Aprilia Tuono, KTM 990 SM
lub Super Duke, Trujf Speed Triple 1050. Doznania transcendentalne w
zasiegu reki.

Bielizna zdecydowanie :)

Podejrzewam, ze u Krystiana europejczyk nie wchodzi w rachube...
....ale u mnie tez nie wchodzil w rachube. Niech mu ktos to pozyczy na pare dni na miejscu ;)

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Duży mocny naked poszukiwany :)