Duzy moze wiecej?

Data: 2013-04-22 21:39:09
Autor: Hades
Duzy moze wiecej?
No i tak. 3 bramki strzelone ze spalonych a komentatorzy wniebowzieci piepsza cos o duchu gry i tym podobnych pierdolach. Oczywiscie jakby te bramki strzelila Chelsea
Mnachesterowi U to by byla wielka afera ze sedziowie nie
widzieli spolonych i ze to skandal. AM

Data: 2013-04-23 02:16:03
Autor: marklar
Duzy moze wiecej?
Nie przesadzaj, spalone na dlugosc buta. Takie offside'y tylko w FIFIE 13 sa gwizdane :).

Data: 2013-04-23 23:21:35
Autor: Cavallino
Duzy moze wiecej?

Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:517591df$0$26681$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Dzisiaj podobnie, na 4 bramki Bayernu tylko 1 zdobyta prawidłowo.
2 po ewidentnych faulach i 1 ze spalonego.

Plaga jakaś czy coś?
Od Legii się zarazili?

Data: 2013-04-23 22:47:15
Autor: Budzik
Duzy moze wiecej?
Osobnik posiadający mail cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

No własnie dziwiłem sie ze komentatorzy nic nie mówią:
- pierwsza bramka po ewidentnym faulu na Alvesie (dwie rece na obroncy?!?!?)
- o bloku Mullera to nawet nie wspomnę. CO TO KURWA BYŁO?

No ale z drugiej strony reka Pique była.

Spalony - chyba był, ale ja akurat jestem zwolennikiem puszczania takich sytuacji 10 cm na 5 metrze pola karnego.

Ta czy siak - 4:0 i po ptokach. Szkoda, bo mógł byc ciekawy rewanż. --
Pozdrawia... Budzik
"Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,
że w ten sposób staje się potworem."  Fryderyk Nietzsche

Data: 2013-04-24 09:36:41
Autor: Hades
Duzy moze wiecej?
Użytkownik "Budzik"
[ciach]

Spalony - chyba był, ale ja akurat jestem zwolennikiem puszczania takich
sytuacji 10 cm na 5 metrze pola karnego.

Wybacz, ale nie ma czegos takiego jak "jestem zwolennikiem, ja w takich
wypadkach bym nie gwizdal" i tym podobne. Bo albo jest przepis i sie go
egzekwuje albo przepis olewamy bo "Ustalilismy przy rozowym stoliku ze
w tym roku LM wygra Bayern". W wypadku tego meczu Barcelona powinna
zlozyc protest.

[ciach]

Pozdrawia... Budzik

AM

Data: 2013-04-24 10:00:59
Autor: Budzik
Duzy moze wiecej?
Osobnik posiadający mail waruga@vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Ale ja tego nie mówie w kontekscie tego meczu tylko ogolnie.
Moim zdaniem spalone w piątce, zwłaszcza takie minimalne to nie jest najszczęśliwsza rzecz. Nie taki sens spalonego.
Literalnie wydaje sie jednak, ze spalony był.
Ale zgadzam się, że pomimo genialnego meczu bayernu i zabiegania barcy wynik ewitentnie przekrecony przez sedziego.
Barca zapewne tez inaczej by grala gdyby nie było 1:0, 2:0, 3:0...

Troche przypomina to pierwszy mecz z milanem - genialna gra włochów ale jednak zwyciestwo z pomoca sedziego. Tyle ze tam barca sie podniosła, wiec tym razem kopnieto mocniej.

--
Pozdrawia... Budzik
"Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

Data: 2013-04-24 16:08:56
Autor: Cavallino
Duzy moze wiecej?

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:24042013.2E285E50@budzik61.poznan.pl...
[...]

A ja takich nie.
Małego spalonego można wybaczyć w sytuacji dynamicznej, gdy zawodnicy biegnący w różną stronę się mijają.
Akurat ten spalony był statyczny jak diabli i było go widać nawet bez powtórek, więc co robił sędzia?

Data: 2013-04-24 17:00:51
Autor: Budzik
Duzy moze wiecej?
[...]

no jak to co? PACZYŁ!
Nota bene znowu była sytuacja z wyjsciem za linie bramkowa.
Piłakrz barcelony wybijał na aut, akurat potej stronie, po której stali obaj liniowi , powtorki pokazały, ze pilka nie wyszła a oni: róg.
Ja wiem, normalnie nie ma to az takiego zdarzenia, ale w przypadku tego meczu rogi były bardzo wazne :)

Przy okazji - dlaczego sedzia liniowy i bramkowy stoją po tej samej stronie?
        --
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

Data: 2013-04-24 21:38:29
Autor: Cavallino
Duzy moze wiecej?

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Przy okazji - dlaczego sedzia liniowy i bramkowy stoją po tej samej
stronie?

Bo po drugiej stoi główny.
Ale i tak to wszystko bzdura, robiona po to, żeby nie korzystać z zapisu video, przy którym by ciężko się lody kręciło.

Data: 2013-04-23 23:42:58
Autor: Pablo
Duzy moze wiecej?
W dniu 2013-04-23 23:21, Cavallino pisze:

Plaga jakaś czy coś?
Od Legii się zarazili?
:)

Duzy moze wiecej?