Duży rodzinny dla 2+3 - z salonu

Data: 2017-02-12 13:22:43
Autor: Franc
Duży rodzinny dla 2+3 - z salonu
Witam grupę,

Ponieważ w piątek skasowałem na amen swojego obecnego vana - C4 Picasso, muszę dosyć szybko kupić nowe auto w to miejsce..
Tutaj zaczyna się dylemat, ponieważ w przedziale cenowym do 110k (około) mieści się dużo samochodów.

1. NOWY - nie chcę rocznego, demo itp.
2. Disiel - rocznie robię ponad 30 tys. kilometrów i myślę że to ma sens.
3. Trzy osobne fotele w drugim rzędzie, każdy z iso-fixem. Zależy mi na tym, żeby fotele były równe - Zafira odpada.
4. Wersja 7. osobowa jest OK.

Tutaj pojawiają się takie typy:
1. Grand C4 Picasso
2. Peugeot 5008
3. Kia Carens
4. Toyota Verso
5. Seat Alhambra (chyba największy z nich wszystkich)
6. Mazda - nie ma modelu
7. Ford - za drogi
8. Renault - duże niedoróby, Espace ma niskie opinie
9. Mercedes, Audi, BMW - nie ta półka cenowa.

Zależy mi na tym, żeby auto było jak najwygodniejsze, mega bezpiecznie.
Zapraszam do dzielenia się uwagami, opiniami.

--
Franc

Data: 2017-02-12 22:58:54
Autor: Cavallino
W dniu 12-02-2017 o 22:22, Franc pisze:
[...]

I liczysz że w tym kraju tak się sprzedaje samochody?
Nieco to naiwne.....

No chyba że zadowolisz się byle czym, w czym wyposażenie dodatkowe (w większości przypadków zbędne) stanowi 30% jego ceny (ma się wrażenie że producenci nie zarabiają na samochodach, tylko właśnie na ich wyposażeniu dodatkowym - podstawowe modele są tylko po to, żeby ładnie w cenniku wyglądały, a nie po to żeby ktoś je kupił).

W innym przypadku możesz mieć spory kłopot - nie sprowadza się do nas aut na plac w sensownych wersjach wyposażeniowych, a bywa że nawet zamówić takiego egzemplarza nie idzie.

Miałem tak kiedyś z Soulem - wybrałem wersję, silnik, kolor i kolor wnętrza - i przez okrągły rok nie udało się takiego auta nawet zamówić, nie mówiąc o kupieniu.
A potem wszedł nowy model, ceny poszły o 30% w górę za to samo i tak musiałem kupić coś innego.

Data: 2017-02-12 23:23:21
Autor: przemek.jedrzejczak
Duży rodzinny dla 2+3 - z salonu
mieszasz sportowe SUV-y z (mini)VAN-ami wiec najpierw zastanow sie co chcesz kupic ale jesli 3 dzieciakow i duze bagaze to tylko Alhambra

carens/verso to mini nadmuchane kompakty tam szalu nie bedzie

-- Zależy mi na tym, żeby auto było jak najwygodniejsze, mega bezpiecznie.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=234981696&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&ambitCountry=DE&maxMileage=5000&makeModelVariant1.makeId=22500&makeModelVariant1.modelId=2&pageNumber=1&fnai=prev

ja bym sie na roczne auta nie obrazal, za 20 tys euro moze by poszla, no i 150 PS zamiast 115 w nowym golasie

Data: 2017-02-13 00:31:11
Autor: Franc
Duży rodzinny dla 2+3 - z salonu
Rodzaj obudowy ma dla mnie mniejsze znaczenie.  Najważniejsze żeby z tyłu były 3 isofixy.  Toyota verso odpada.  Ma 2 na skrajnych.. Patrzę na nowe auta,  bo tylko dla nowych dostanę proste finansowanie na działalność gospodarczą.

Data: 2017-02-13 01:14:19
Autor: przemek.jedrzejczak
Duży rodzinny dla 2+3 - z salonu
-- Patrzę na nowe auta,  bo tylko dla nowych dostanę proste finansowanie na działalność gospodarczą.

no to cisnac Seata na tlusty rabat ... diesle powoli zdychaja ten za 108 tys za slaby, IMHO te 150 KM to minimum

P.

Data: 2017-02-13 09:19:19
Autor: Chris
W dniu 2017-02-12 o 22:22, Franc pisze:
[...]

To dalej nie ma co czytać.

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2017-02-13 00:33:05
Autor: Franc
Duży rodzinny dla 2+3 - z salonu
:-)

Data: 2017-02-13 09:52:32
Autor: Chris
Duży rodzinny dla 2+3 - z salonu
W dniu 2017-02-13 o 09:33, Franc pisze:
:-)

Szukasz auta na już czyli będziesz miał zeszłoroczną produkcję co równa się rocznemu autu :)

A tak przy okazji czemu ne Ford :)
http://allegro.pl/ford-s-max-49256?buyNew=1

Wygląda że się da się zmieścić w budżecie.

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2017-02-13 10:22:27
Autor: LordBluzg(R)
[...]

Oglądałeś Honda CRV?
--
LordBluzg(R)

Data: 2017-02-13 03:37:41
Autor: Franc
Duży rodzinny dla 2+3 - z salonu
Dzisiaj oglądałem CR-V.  Dziwny wymysł Hondy i ich inżynierów.  Tylna kanapa asymetryczna ale ma być na 3 foteliki.  To oglądam z kobitka i pytam się czemu jest 5 fizycznych uchwytów isofix skoro na 3 foteliki potrzebne jest 6. Konserwacja, cisza. Kurtyna opadła. Sprawdziliśmy w innym egzemplarzu,  też 5....

Data: 2017-02-13 04:39:47
Autor: przemek.jedrzejczak
-- W dniu poniedziałek, 13 lutego 2017 12:37:43 UTC+1 użytkownik Franc napisał:
[...]

ale tylko 2 mozesz zapiac rownoczesnie :-)

Der mittlere Sitz nutzt den inneren Isofix Bügel des linken Rücksitzes. So können die Sitze rechts und in der Mitte oder rechts und links angebracht werd
en. Falls die Ankerhaken genutzt werden sollen, finden sich diese ungünstig weit hinten im Himmel.

P.

Data: 2017-02-13 15:39:51
Autor: p0li
T->Dnia 12.02.2017 22:22:43 niejaki Franc napisał:
3. Trzy osobne fotele w drugim rzędzie, każdy z iso-fixem. Zależy mi na tym, żeby fotele były równe - Zafira odpada.

tu będzie bardzo ciężko coś znaleźć

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2017-02-13 17:09:39
Autor: ToMasz
Duży rodzinny dla 2+3 - z salonu
W dniu 12.02.2017 o 22:22, Franc pisze:

Tutaj pojawiają się takie typy:
1. Grand C4 Picasso

nic niewiem na temat nowych aut, także nie korzystam z isofixów, ale przy wybieraniu auta (10 latek wtedy) żona postawiła warunek - 3 foteliki na tylnej kanapie obok siebie. żadna skoda audi bmw honda - nie miały tyle miejsca na kanapie, ale przez komfortowe wykończenia, albo moze osłony nadkoli? 3 foteliki bez cyrków weszły do brerlingo (drzwi prawie z deski) i picasso. Mało tego 1 fotel suwa sie przód tył, więc można zrobić 15cm miejca na wygodne włożenie ręki podczas wpinania klamry pasa. sprawdź więc C4 picasso

ToMasz

Data: 2017-02-13 08:47:16
Autor: Franc
W dniu poniedziałek, 13 lutego 2017 17:09:41 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]

nic niewiem na temat nowych aut, także nie korzystam z isofixów, ale przy wybieraniu auta (10 latek wtedy) żona postawiła warunek - 3 foteliki na tylnej kanapie obok siebie. żadna skoda audi bmw honda - nie miały tyle miejsca na kanapie, ale przez komfortowe wykończenia, albo moze osłony nadkoli? 3 foteliki bez cyrków weszły do brerlingo (drzwi prawie z deski) i picasso. Mało tego 1 fotel suwa sie przód tył, więc można zrobić 15cm miejca na wygodne włożenie ręki podczas wpinania klamry pasa. sprawdź więc C4 picasso

Właśnie C4 Picasso rozbiłem. Ostatnie wypusty w starej budzie, bez tabletów szmerów bajerów. Jeździłem też przez miesiąc Grand C4 PIcasso w ramach serwisu ASO. Tym nowym, z bajerami. Auto poprawne, tylko całe życie z Citroen to już się trochę przejadło.

Data: 2017-02-13 21:38:33
Autor: ToMasz
DuĹźy rodzinny dla 2+3 - z salonu
tylko całe życie z Citroen to już się trochę przejadło.
a widzisz, ja do tego samego wniosku doszedłem. Mówie, zmienimy auto na jakiegoś kombika, może nawet zagazowanego. tylko w jakim aucie zmieszczę taki długi ładunek jak w picasso bez tylnych siedzeń? Metr dłuższym i przy okazji dwa razy droższym. No więc zostanę z cytrynami. (jeszcze w peugeotach się chyba siedzenia wyjmuje bez narzędzi)
ToMasz

Data: 2017-02-14 14:43:14
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2017-02-13 o 17:47, Franc pisze:
[...]

Kupisz niemieckie lub japońskie i szybko zatęsknisz. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Duży rodzinny dla 2+3 - z salonu