Duży rodzinny dla 2+3 - z salonu

Data: 2017-02-12 23:23:21
Autor: przemek.jedrzejczak
Duży rodzinny dla 2+3 - z salonu
mieszasz sportowe SUV-y z (mini)VAN-ami wiec najpierw zastanow sie co chcesz kupic ale jesli 3 dzieciakow i duze bagaze to tylko Alhambra

carens/verso to mini nadmuchane kompakty tam szalu nie bedzie

-- Zależy mi na tym, żeby auto było jak najwygodniejsze, mega bezpiecznie.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=234981696&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&ambitCountry=DE&maxMileage=5000&makeModelVariant1.makeId=22500&makeModelVariant1.modelId=2&pageNumber=1&fnai=prev

ja bym sie na roczne auta nie obrazal, za 20 tys euro moze by poszla, no i 150 PS zamiast 115 w nowym golasie

Data: 2017-02-13 00:31:11
Autor: Franc
Duży rodzinny dla 2+3 - z salonu
Rodzaj obudowy ma dla mnie mniejsze znaczenie.  Najważniejsze żeby z tyłu były 3 isofixy.  Toyota verso odpada.  Ma 2 na skrajnych.. Patrzę na nowe auta,  bo tylko dla nowych dostanę proste finansowanie na działalność gospodarczą.

Data: 2017-02-13 01:14:19
Autor: przemek.jedrzejczak
Duży rodzinny dla 2+3 - z salonu
-- Patrzę na nowe auta,  bo tylko dla nowych dostanę proste finansowanie na działalność gospodarczą.

no to cisnac Seata na tlusty rabat ... diesle powoli zdychaja ten za 108 tys za slaby, IMHO te 150 KM to minimum

P.

Duży rodzinny dla 2+3 - z salonu