Duży rodzinny dla 2+3 - z salonu

Data: 2017-02-13 17:09:39
Autor: ToMasz
Duży rodzinny dla 2+3 - z salonu
W dniu 12.02.2017 o 22:22, Franc pisze:

Tutaj pojawiają się takie typy:
1. Grand C4 Picasso

nic niewiem na temat nowych aut, także nie korzystam z isofixów, ale przy wybieraniu auta (10 latek wtedy) żona postawiła warunek - 3 foteliki na tylnej kanapie obok siebie. żadna skoda audi bmw honda - nie miały tyle miejsca na kanapie, ale przez komfortowe wykończenia, albo moze osłony nadkoli? 3 foteliki bez cyrków weszły do brerlingo (drzwi prawie z deski) i picasso. Mało tego 1 fotel suwa sie przód tył, więc można zrobić 15cm miejca na wygodne włożenie ręki podczas wpinania klamry pasa. sprawdź więc C4 picasso

ToMasz

Data: 2017-02-13 08:47:16
Autor: Franc
W dniu poniedziałek, 13 lutego 2017 17:09:41 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]

nic niewiem na temat nowych aut, także nie korzystam z isofixów, ale przy wybieraniu auta (10 latek wtedy) żona postawiła warunek - 3 foteliki na tylnej kanapie obok siebie. żadna skoda audi bmw honda - nie miały tyle miejsca na kanapie, ale przez komfortowe wykończenia, albo moze osłony nadkoli? 3 foteliki bez cyrków weszły do brerlingo (drzwi prawie z deski) i picasso. Mało tego 1 fotel suwa sie przód tył, więc można zrobić 15cm miejca na wygodne włożenie ręki podczas wpinania klamry pasa. sprawdź więc C4 picasso

Właśnie C4 Picasso rozbiłem. Ostatnie wypusty w starej budzie, bez tabletów szmerów bajerów. Jeździłem też przez miesiąc Grand C4 PIcasso w ramach serwisu ASO. Tym nowym, z bajerami. Auto poprawne, tylko całe życie z Citroen to już się trochę przejadło.

Data: 2017-02-13 21:38:33
Autor: ToMasz
DuĹźy rodzinny dla 2+3 - z salonu
tylko całe życie z Citroen to już się trochę przejadło.
a widzisz, ja do tego samego wniosku doszedłem. Mówie, zmienimy auto na jakiegoś kombika, może nawet zagazowanego. tylko w jakim aucie zmieszczę taki długi ładunek jak w picasso bez tylnych siedzeń? Metr dłuższym i przy okazji dwa razy droższym. No więc zostanę z cytrynami. (jeszcze w peugeotach się chyba siedzenia wyjmuje bez narzędzi)
ToMasz

Data: 2017-02-14 14:43:14
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2017-02-13 o 17:47, Franc pisze:
[...]

Kupisz niemieckie lub japońskie i szybko zatęsknisz. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Duży rodzinny dla 2+3 - z salonu