Duży sukces byłego premiera

Data: 2009-07-14 09:57:31
Autor: XXL
Duży sukces byłego premiera
Mam tę satysfakcję, że głosowałem na J.Buzka w wyborach do Parlamentu
Europejskiego. Jak widać, prof.Buzek został doceniony nie tylko przez swoich wyborców w Polsce.

http://fakty.interia.pl/raport/wybory-do-europarlamentu/news/jerzy-buzek-przewodniczacym-pe,1338392

Data: 2009-07-14 12:03:39
Autor: Jerzy Olszewski
  XXL pisze:
[...]

Ale kiedy był Premierem Polski, to głosowałeś przeciwko niemu ?

Data: 2009-07-14 12:16:14
Autor: Fidelio
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h3hkqb$oli$1inews.gazeta.pl...
Mam tę satysfakcję, że głosowałem na J.Buzka w wyborach do Parlamentu
Europejskiego.
Jak widać, prof.Buzek został doceniony nie tylko przez swoich wyborców w Polsce.

Przecież ta funkcja nie daje żadnej faktycznej władzy, sukces to by był gdyby został komisarzem. Sukces to jest wcisnąć komuś takie stanowisko i jeszcze sprawić żeby uznane to było za sukces, o to jest prawdziwa sztuka.

Data: 2009-07-14 11:08:20
Autor: XXL
Duży sukces byłego premiera
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a): Przecież ta funkcja nie daje żadnej faktycznej władzy, sukces to by był gdyby został komisarzem. Sukces to jest wcisnąć komuś takie stanowisko i jeszcze sprawić żeby uznane to było za sukces, o to jest prawdziwa sztuka. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Naprawdę to nie jest sukces ??? Wcisnęli mu na siłę, z łapanki i nie miał nic do powiedzenia ?
No to chyba to jednak porażka byłego premiera. Już widać taki pechowy człowiek
z niego  :-)

Data: 2009-07-14 13:39:01
Autor: mow mi kondonek

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h3hov4$gc7$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Naprawdę to nie jest sukces ???

Naprawdę nie jest.
To jest hańba, że parówa Kiszczaka o trzech pseudonimach "Karol", "Docent", "Oris", ma reprezentować Polskę.

Data: 2009-07-14 16:19:49
Autor: mwojc
mow mi kondonek wrote:

[...]

precz po, viva pis!

--
Marek

Data: 2009-07-14 13:59:37
Autor: Fidelio
[...]

A tu chodzi o jego interes czy o nasz?

Data: 2009-07-14 12:13:22
Autor: XXL
Duży sukces byłego premiera

A tu chodzi o jego interes czy o nasz? -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nominacja J.Buzka to sukces i szanse dla Polski na przyszłość. Dla byłego premiera to satysfakcja, że został doceniony i wyróżniony.
Jak nie rozumiesz takich podstawowych rzeczy to po co w ogóle zabierasz głos?

Data: 2009-07-14 15:15:48
Autor: eost
Duży sukces byłego premiera
Nominacja J.Buzka to sukces i szanse dla Polski na przyszłość.

Możesz uszczegółowić?

--
eost.

Data: 2009-07-14 15:52:41
Autor: Fidelio

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h3hsp2$6p2$1inews.gazeta.pl...

A tu chodzi o jego interes czy o nasz?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nominacja J.Buzka to sukces i szanse dla Polski na przyszłość.
Dla byłego premiera to satysfakcja, że został doceniony i wyróżniony.
Jak nie rozumiesz takich podstawowych rzeczy to po co w ogóle zabierasz głos?

Rozumiem, że to funkcja głónie prestiżowa, wskaż mi proszę w czym się mylę?

Data: 2009-07-14 14:45:14
Autor: Miroo
[...]

Myślisz, że takie stanowiska rozdają za darmo?
Tak jak Marcinkiewicza w City zatrudnili za ładne oczy...

Miroo

Data: 2009-07-14 13:12:49
Autor: totus
Fidelio wrote:

[...]

Brali najgorsze łachy z ulicy. Ciebie jednak pominęli.

Data: 2009-07-14 14:01:51
Autor: Fidelio
Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h3hp7j$gvm$1inews.gazeta.pl...
Fidelio wrote:

[...]

Pominąć to należy Twoją wypowiedź, bo nie ma w niej krzty sensu.

Data: 2009-07-14 13:30:29
Autor: mow mi kondonek
Duży sukces byłego ubeka
[...]

Spierdalaj ubolu z tym swoim bolkiem bis działającym pod trzema pseudonimami "Karol", "Docent", "Oris". To hańba dla Polski, ale jaka partia, tacy członkowie i elektorat, a PO, to ubecka partia w stu procentach.. ( http://www.rp.pl/artykul/2,330995_Macierewicz_dla_tv_rp_pl__Sluzby_kreuja_polityke.html ) .. Dobrze tylko, że pozbyliśmy się tego ubeckiego śmiecia i darmozjada z Polski.

Data: 2009-07-14 11:48:58
Autor: XXL
Duży sukces byłego ubeka
Znowu TW Debil zaśmieca forum.
To nie jest forum dla frustratów i półgłówków jak ty. Spadaj stąd przygłupie !!!

Data: 2009-07-14 14:21:29
Autor: mow mi kondonek
Duży sukces byłego ubeka
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h3hrba$spi$1inews.gazeta.pl...
Znowu TW Debil zaśmieca forum.
To nie jest forum dla frustratów i półgłówków jak ty. Spadaj stąd przygłupie !!!

po twoich śladach parówo

Data: 2009-07-14 16:07:59
Autor: Virck
Duży sukces byłego ubeka
Buzek, ktorego solidaruchy swojego czasu totalnie rozpierdolily  kraj od czasu kompromitacji wyborczej, gdzie AWS wypadlo z obiegu nie osignal nic. Takie stanowisko teraz to kolejny przyklad jak solidaruchy zmieniaja twarz. Sa niczym kameleon.....Gdyby Buzek startowal z list PiS zapewne nie dostalby sie do P.E.

Data: 2009-07-14 14:49:53
Autor: XXL
Duży sukces byłego ubeka
Virck <virck@verizon.com> napisał(a): Buzek, ktorego solidaruchy swojego czasu totalnie rozpierdolily  kraj od czasu kompromitacji wyborczej, gdzie AWS wypadlo z obiegu nie osignal nic. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

To chyba żyliśmy wtedy w innym kraju. Czy możesz podać konkretne przykłady
tego "totalnego rozpierdolenia"?

p.s. Ludzie, przecież wy macie nierówno pod sufitem !!!
Zamiast się cieszyć z tego, że nasz rodak został wyróżniony i doceniony (bo ta
nominacja o tym świadczy) wypisujecie brednie jakby stało się nieszczęście.
Typowe polactwo, niestety.

Data: 2009-07-14 17:29:03
Autor: skippy
Duży sukces byłego ubeka

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h3i5uh$l42$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja sie ciesze że Polak został preziem PE, ale z drugiej strony co Buzka mam jak najgorsze (delikatnie mówiąc) zdanie nt sztandarowych reform jakie wprowadził z AWS.

Data: 2009-07-14 18:21:11
Autor: Virck
Duży sukces byłego ubeka

" XXL" <duzy_slawek.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:h3i5uh$l42$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty chyba na emigracji w tamtym czasie byles, bo takiego syfu jak burdelu za AWS to nie mial zaden inny Rzad....
Rozjebali kraj i postawili nad przepascia..W tym czasie nachapaly solidaruchy wiecej niz komunisci....Presz z solidaruchowa szumowina. A Buzek kameleon na wozek....

Data: 2009-07-15 09:50:47
Autor: Jerzy Olszewski
Duży sukces byłego ubeka
Virck pisze:
[...]

Czasem warto poznać poglądy najaktywniejszych obrońców czystości zasad Netykiety na grupach usenetowych w Pomrocznej :)))

Data: 2009-07-14 21:36:15
Autor: Fidelio
Duży sukces byłego ubeka
[...]

Ja wiem czy cieszyć? Konfitury jeśli chodzi o unijne stanowiska są gdzie indziej. O ile się nie mylę inne nacje, francuzi bodaj oddali nam swoje poparcie własnie za stanowisko komisarza (realna władza). Wolałbym żeby to nasi tak to rozgrywali. Nieszczęście się nie stało, ale trzeba umieć spojrzeć na to trzeźwo. Jak się będziemy tak jarać to nic nie osiągniemy.

Data: 2009-07-14 22:21:19
Autor: mow mi kondonek
Duży sukces byłego ubeka
[...]

To kogo byś w końcu wolał?, swojego ubola z trzema pseudonimami, czy tego
żydka-pirata drogowego który na szczęście gryzie już glebę - BO TO DLA NIEGO
GRZALI TEN STOLEC - a Buzek "Karol", "Docent", "Oris", to tylko taka mierna,
bierna, ale wierna zapchajdziura z łapanki...

Data: 2009-07-14 14:24:55
Autor: macieks
Duży sukces byłego ubeka
On 14 Lip, 22:21, "mow mi kondonek" <gue...@civil.es> wrote:

Mnie te wasze gadki nie interesują, ale
cytat:

.............................., czy tego
 żydka-pirata drogowego który na szczęście gryzie już
glebę ...............

Czy 'mow mi kondomek' jest dla Was człowiekiem do dyskusji ???

Data: 2009-07-15 00:02:36
Autor: mow mi kondonek
Duży sukces byłego ubeka
Użytkownik "macieks" <mmmacieksss@gmail.com> napisał w wiadomości news:4fa13936-4bd6-40ae-bd68-46dc6316a1cf32g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

dla mnie pucybuty ryżego śmiecia nie są.

Data: 2009-07-14 22:36:00
Autor: marfi
Duży sukces byłego ubeka
Użytkownik "mow mi kondonek" <guerra@civil.es> napisał w wiadomości news:h3ipli$a5u$1news.onet.pl...
kondonek, zmień pozycję bo przysiadłeś tętnicę doprowadzającą tlen do tego co było kiedyś twoim mózgiem i nawijasz w kółko to samo :)))

--
marfi

Data: 2009-07-14 22:52:47
Autor: mow mi kondonek
Duży sukces byłego ubeka
Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:h3iqq3$f5j$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

ty się kurwa nic nie martw, tylko zapodawaj którą francę wolisz i czy jesteś dumny jak bolszyj Slawek z kapusia "Karola", "Docenta", "Orisa" Buzka - wiem, że prawda w oczy kole POmyjacki elektorat.

Data: 2009-07-15 08:56:42
Autor: Lech Dubrowski
Duży sukces byłego ubeka
p.s. Ludzie, przecież wy macie nierówno pod sufitem !!!
Zamiast się cieszyć z tego, że nasz rodak został wyróżniony i doceniony (bo ta
nominacja o tym świadczy)

W takich sytuacjach w PRL, ze: "Narod je szynke ustami swoich przedstawicieli"

Leszek

Data: 2009-07-14 16:44:04
Autor: Duch
Duży sukces byłego premiera
" XXL" <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h3hkqb$oli$1inews.gazeta.pl...

Pamietam jak na niego pluli gdy wprowdzal 4 reformy.
Histeria medialna byla spora.
Nawet Skiba nie wiadomo dlaczego krzyczal ze sceny "mam w d...e te cztery reformy".

Duch

Data: 2009-07-14 21:48:09
Autor: Piotr Lipski
[...]

były charyzmatyczny premier Jerzy Buzek...

"Jednym z najpoważniejszych wyzwań rządu AWS był strajk pielęgniarek, które domagały się podwyżek. W rządzie nikt nie miał koncepcji, jak go wygasić. Kamińska wpadła na pomysł, by premier zaprosił strajkujące pielęgniarki do siebie na obiad, bo dzięki temu poczują się dowartościowane i zakończą strajk. Buzek zapalił się do tej propozycji, ale jeden z doradców powiedział: to zły pomysł, bo pielęgniarki okupują każdy budynek, do którego wejdą. Gdy się oflagują w gabinecie premiera, będzie skandal. Skołowany szef rządu uznał, że jeżeli odkręci klamki od okien, to pielęgniarki nie będą mogły wywiesić flag, po czym osobiście w nocy miał to zrobić. Jakież było zdumienie sprzątaczki, gdy weszła rano do gabinetu Buzka i stwierdziła, że okna nie mają klamek."

http://www.rp.pl/artykul/2,328629_Dobry_czlowiek__ale_nie_polityk.html

PL

Data: 2009-07-15 04:18:13
Autor: Barbara

Użytkownik "Piotr Lipski" <arzew@wp.pl> napisał w wiadomości news:h3indm$1qe$1inews.gazeta.pl...

> [...]
| weszła rano do gabinetu Buzka i stwierdziła, że okna nie mają klamek."

dzięki za sznurek :)
wyjątkowo trafna charakterystyka
Barbara

Data: 2009-07-15 10:14:03
Autor: Jerzy Olszewski
Barbara pisze:
| weszła rano do gabinetu Buzka i stwierdziła, że okna nie mają klamek."

> [...]

Będę jednak bronił prof. Buzka, tak , jak broniłem go w czasach rządów AWS.

Uważam, że we współczesnym modelu demokracji , gdzie bardzo trudno o to, by jakakolwiek wyrazista partia polityczna miała na tyle możliwości w sejmach czy parlamentach, by przeprowadzić w całości swoje wizje, tacy ludzie kompromisu są niezbędni by w ogóle to mogło działać.

Chodzi o to , by taki polityk potrafił słuchać każdego i wybierał to, co najlepsze lub chociaż to, co możliwe ze wszystkich opcji.

Mam nadzieję, że na nowym stanowisku w PE odniesie sukces.

PS
W jakim jest to kontraście do stylu Tuska, który nawet , gdy zwraca się z prośbą do Prezydenta o współprace, to zaczyna od "Gdyby Prezydent nie przeszkadzał ..."  i w ten sposób już na wstępie usztywnia pozycje do negocjacji. Ponieważ chyba nie jest aż tak głupi , by tego nie rozumieć, więc pewnie rzeczywiście chodzi mu tylko o to by w razie porażki móc powiedzieć , że to przez niedobrego Pana Prezydenta.

Data: 2009-07-16 00:16:28
Autor: Barbara
Duży sukces byłego premiera

-- -- - Original Message -- -- - From: "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl>

| Będę jednak bronił prof. Buzka, tak , jak broniłem go w czasach rządów AWS.

hihi :) ja go akurat tutaj nie krytykowałam, a odniosłam się do trafności
spostrzeżeń na jego temat :)
Natomiast co do pełnienia przez niego funkcji premiera .. to - wybacz Jerzy -
ale .. :(

> [...]
| najlepsze lub chociaż to, co możliwe ze wszystkich opcji.
|
| Mam nadzieję, że na nowym stanowisku w PE odniesie sukces.

Tyż mam taką nadzieję, czy też raczej pewność - jako że wyraźnie było widać, że
Buzek jest po prostu lubiany - mówię o transmisji z Brukseli ...; no a przy
wyeksponowanych cechach jego charakteru - on jest po prostu skazany na
powodzenie - a w przypadku Polski - na plusowe konotowanie Polski - :)

> [...]
| więc pewnie rzeczywiście chodzi mu tylko o to by w razie porażki móc
| powiedzieć , że to przez niedobrego Pana Prezydenta.

no, tu nic dodać nic ująć - a właściwie tylko można dodać arogancję, brak
wychowania i podstawowych zasad kultury i jego i jego otoczenia + sporej części
jego ministrów :(
no a to, co robi "iluzjonista" z antypisowskim temperamentem politycznym - to
już w ogóle horror .. ! no i - oczywiście - żenada !

pozdrówka :)
Barbara

Data: 2009-07-16 08:08:25
Autor: XXL
Duży sukces byłego premiera
Barbara <basia@in.com.pl> napisał(a): No, tu nic dodać nic ująć - a właściwie tylko można dodać arogancję, brak
wychowania i podstawowych zasad kultury i jego i jego otoczenia + sporej części
jego ministrów :(
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

D.Tusk te wszystkie złe cechy ma chyba po swoim dziadku z Wehrmachtu, prawda?

Nie ma to jak było za rządów PIS-u i premierostwa J.Kaczyńskiego.
Wtedy to był Wersal, aż łza się w oku kręci: oni to ZOMO, łże-elity,
wykształciuchy, wziąć lekarzy w kamasze itp.
No i dla rozweselenia nowy tekst hymnu autorstwa J.Kaczyńskiego: "z ziemi polskiej do Wolski".

p.s. Barbara, czy doczytałeś się już, że Wiesław Rozłucki był jednym z
głównych założycieli GPW w Warszawie?
Kiedy swego czasu napisałem o tym, byłaś tak zdziwiona jakbyś myślała, że
giełda funkcjonowała przez cały okres PRL-u i nie trzeba było jej tworzyć w 1991r.

Data: 2009-07-19 02:34:28
Autor: Barbara
Duży sukces byłego premiera/xxl

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h3mn5p$jao$1inews.gazeta.pl...
> [...]
|
| D.Tusk te wszystkie złe cechy ma chyba po swoim dziadku z Wehrmachtu, prawda?

no coż, każdy sądzi wg siebie, zatem nie wkładaj w moje usta poglądów "pierwszego moralisty"
Ja okresliłam te cechy nadzwyczaj łagodnie w porównaniu do stanu faktycznego.

> [...]
| wykształciuchy, wziąć lekarzy w kamasze itp.
| No i dla rozweselenia nowy tekst hymnu autorstwa J.Kaczyńskiego:

Nie jedyna to wpadka, ale to co mnie najbardziej irytuje u bliźniaków - to ich nad wyraz obrzydliwa małostkowość :(
jednym słowem, mimo wielu pozytywnych pomysłów a i pomyślnej ich realizacji, sami sobie szkodzą na codzień.
Istnieją wartości nadrzędne i wówczas malostkowość i pamiętliwość po prostu szkodzi.
A przecież nikt rozsądny nie wymaga od nich głoszenia miłości.

Jednakze, jeśli mam wybierać, to na pewno nie wodolejów i superpropagandzistów :( którzy pobili rekordy propagandy suckesu PRL a takze propagandy geobelsowskiej :(

> [...]
| giełda funkcjonowała przez cały okres PRL-u i nie trzeba było jej tworzyć w 1991r.

no popatrz, kiedyś twierdziłeś, że był jedynym "stwórca", jak widać, lekko stonowałeś.
A może jeszcze wiesz, kto wpadł na pomysł, coby zabierać, czyli po prostu kraść pieniądze wydawane przez pierwszych akcjonariuszy [mam na myśli emisje pierwotne]?
Ja w każdym razie z ogromnym zdumieniem odkryłam, że pieniądze, za które kupowałam nowe emisje akcji nie trafiały do spółek, gdzie na zdrowy rozum powinny trafiać, ale wpadały w jakąś czarną dziurę - jako że wówczas nie było jeszcze nawet Skarbu Państwa.

Zapewne wzorem dla Ciebie była też super-wspaniała prywatyzacja wg pomysłu "genialnego" Janusza Lewandowskiego - kiedy ponownie, ale na znacznie większa skalę, okradziono sporą część narodu, a uwłaszczyli się Ci, co mieli się uwłaszczyć.

No i zapewne zapomniałeś już jak nas giełda obdzierała ze skóry za notowania, za cedułę itd. itd., gdy tymczasem za zachodnią miedzą notowania leciały non-stop na specjalnych słupach ogłoszeniowych.

Porzuć zatem ten mentorski ton i nie wkładaj do mojej głowy i do moich ust własnych myśli, bo to po prostu wstyd.
Barbara

Data: 2009-07-19 10:01:07
Autor: skippy
Duży sukces byłego premiera/xxl

Użytkownik "Barbara"

:( którzy pobili rekordy propagandy suckesu PRL a takze propagandy
geobelsowskiej :(

Z szacunku nie skomentuje należycie.
Akurat tak kretyńskie słowa nie pasują do żadnej z władz po 89.

Pozdrawiam

Data: 2009-07-19 11:05:35
Autor: skippy
[...]

Chociaz w sumie nie wiem, o kim piszesz.
Czy chodzi Ci o kogoś, kto:

1) nie był internowany, brał udział w OS i magdalence, ściśle współpracował z wałęsą, teraz bierze do współpracy tabuny ludzi z pzpr i z wyrokami, prlowskich sędziów i prokuratorów, jego fundacje uwłaszczały sie na majątku prl, i ten ktoś pod hasłami odnowy moralnej mówi ze wszyscy co nie z nim, to byli aentami prlu, a przy OS i w magdalence dokonała sie zdrada a wałęsa to agent, wystepuje w RM, po nim jest felieton z podtekstami antysemickimi po czym jest rozmowa z chołubionym orlo-nosym. To ostatnie to typowa zagrywka pod ciemny lud, a ogólnie tu opisałem majstersztyk propagandy.

2) zrobił wielkie reformy ("wysysacz naszej kasy emerytalnej", "gimnazjalno-licealny kretynizm" i "nic nowego w słuzbie zdrowia, a nawet jeszcze gorzej") z których kazda po kolei to porażka,  a teraz jest autorytetem na skale europy, jesli nie świata

?
Jeśli tak, no to może i przyznam Ci racje.

Pozdrawiam

Data: 2009-07-19 16:35:43
Autor: mow mi kondonek
Użytkownik "skippy" <man@on.the.moon> napisał w wiadomości news:h3uo7m$7aj$1nemesis.news.neostrada.pl...

Chociaz w sumie nie wiem, o kim piszesz.

Aż tak głupi jesteś?
o twoim ryżym śmieciu - parówie Kiszczaka - i jego ubecko-lodziarskiej ferajnie bolków skrzykniętej ze stachu przed lustacją w PO; (pod batutą ubeka Czempińskiego).

to twój poziom głupoty: "Lepiej zginąć z głodu z PO niż żyć w dobrobycie z pis-em ! ~peowiec   wczoraj, 20:32"

Data: 2009-07-20 09:37:30
Autor: XXL
Duży sukces byłego premiera/xxl
Barbara <basia@in.com.pl> napisał(a): No popatrz, kiedyś twierdziłeś, że W.Rozłucki był jedynym "stwórca", jak
widać, lekko stonowałeś.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jedynym stwórcą? Chyba coś Ci się pomyliło ze Starym Testamentem  :-)

[...]

Nie fantazjuj, nigdy nie chwaliłem programu powszechnej prywatyzacji autorstwa
J.Lewandowskiego, który okazał się niewypałem.

Sławek

Data: 2009-07-16 20:32:00
Autor: Piotr Lipski
[...]

Może "model" jest zły? Może "współczesna demokracja" to hucpa?
Sądzę, że do wprowadzenia swoich wizji potrzebny jest charyzmatyczny przywódca - niebuzek.

Chodzi o to , by taki polityk potrafił słuchać każdego i wybierał to, co najlepsze lub chociaż to, co możliwe ze wszystkich opcji.

Ale do tego potrzeba męża stanu, a nie mężyka.

"Jerzy Buzek był zakładnikiem ostatniego rozmówcy. Toczyły się walki o to,
kto danego dnia wejdzie do niego ostatni - mówi Czarnecki"

Piotr Lipski

Duży sukces byłego premiera